Odmitologizować Papieża

21. Data: 2010-12-07 08:08:18

Temat: Re: Odmitologizować Papieża
Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 09:05, Ghost pisze:
(...)
> Czy mozna prosic o pisanie tylko na jedna grupe? Dziekuje.

Można, a nawet trzeba, ale prośby trzeba kierować pod właściwy adres. :-)

Roman Rumian

22. Data: 2010-12-07 08:09:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Rumian" <r...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
>W dniu 2010-12-07 09:05, Ghost pisze:
> (...)
>
> Można, a nawet trzeba, ale prośby trzeba kierować pod właściwy adres. :-)

Znaczy w dupie masz. Dziekuje za odpowiedz.

23. Data: 2010-12-07 08:18:12

Od: "Dobrodziej" <e...@d...biz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusk jest Chujem" <g...@l...com> napisał w wiadomości

> Kolejny młody "wykształcony" pedał dostał komputer pod choinkę :)

Chłopczyku, chyba jesteś miękim chujem zrobiony!

d.

24. Data: 2010-12-07 08:18:56

Od: "Dobrodziej" <e...@d...biz> szukaj wiadomości tego autora

==================

> po pierwsze, nie jest Pan krzykaczem tylko jedyną stroną w tej 'dyskusji',
> która próbuje racjonalnie argumentować, a po drugie ciemnymi jak
> stalinowski proletariat są krzykacze, którzy poza kłamstwami i obelgami
> nie maja nic do powiedzenia.
> Chyba szkoda pańskiego czasu - lepiej za nich odmówić modlitwę do Ducha
> Świetego. :-)
>
> Ukłony
>
> Roman Rumian

O co prosić w tej modlitwie?

d.

25. Data: 2010-12-07 08:21:33

Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 09:09, Ghost pisze:
(...)
> Znaczy w dupie masz. Dziekuje za odpowiedz.

Nie dość, że nie zrozumiał Pan odpowiedzi, to jeszcze pozwala sobie na
poufałość i wulgaryzmy będąc anonimem ?

Czy to jakiś problem psychiczny ?

Roman Rumian

26. Data: 2010-12-07 08:23:57

Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 09:18, Dobrodziej pisze:
(...)
> O co prosić w tej modlitwie?

O oświecenie. :-)
Informacji o medycznych i etycznych podstawach stanowiska KK na łatwo
dostępnych stronach jest aż nadmiar.

Roman Rumian

27. Data: 2010-12-07 08:28:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to jakiś problem psychiczny ?

Tfuj!

28. Data: 2010-12-07 08:30:36

Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 09:28, Ghost pisze:
(...)
> Tfuj!

No, dobrze - pomodlę się też o pańskie zdrowie psychiczne. ;-)

Roman Rumian

29. Data: 2010-12-07 08:41:15

Od: "cyc" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

>............<
> Nie lewak, lecz lewicowiec. Nadal jednak nie wiem, w jaki sposób Ty
> rozumiesz rolę świętości oraz kapłaństwa w społeczeństwach- w
> szczególności w naszym? Dlaczego tak agresywnie atakujesz Kościół
> Katolicki? I dlaczego przekręcasz to, co powiedział Jego Eminencja
> Benedykt 16 o używaniu prezerwatyw?
>
> --
>
> Chiron

Nie ! , ne lewicowiec , , tylko centrolewicowiec . To taka sama roznica jak
miedzy pisowcem prawicowcem a pisowcem faszysta .
W sprawie " agresywnego atakowania kosciola " mam do powiedzenia tyle , ze
tak moje opinie moga postrzegac wylacznie ci , ktorym ksiadz wypral mozg .
Nigdy nie atakowalem kosciola , nigdy nie atakowalem papieza , jak ktos tu w
bezczelny spsob usilowal za prezentowac moje oceny a to co robie o czym
pisze w kontekscie kosciola to tylko glosne wolanie o przywoitosc tam gdzie
jej nie ma a gdzie powinna byc dominujaca .
Niepochlebne moje posty dotycza kelru a nie wiary i kosciola i to nie calego
kelru ale tego , ktory w dazeniu do stworzenia sobie na ziemi nieba nie
stroni od pogwalcania wszystkich najwazniejszych zasad religii w tym 10 -
rga przykazan .
Mam milczec i jak szaleni wierni akceptowac pedofili w sutannach ? , mam
milczec i akceptowac jak wyprane z rozumu koltuny zlodziei w sutannach ? ,
ma udawac , ze nic sie nie stalo , kiedy kler wyludza od ubogiego panstwa
ostatni grosz po to aby zaspokoic swoje niezdrowe , tracace paranoja ambicje
i fanaberie ? , mam akceptowac szarogeszenie sie arogantow i obludnikow w
sutannach ? . Nie ! takich nie tylko nie bede szanowal ale bede wytykal
nadal palcami i wiem napewno , ze robie to zgodnie z zasadami i dla dobra
mojej katolickiej wiary .
Mam zbyt duzo szacunku dla wiary i dla ksiezy , ktorzy nie sprzeniewierzyli
sie slowom Chryustusa i robia to co nalezy do ich zadan i zbyt malo szacunku
dla oszustow w sutannach , ktorzy mimo swiecen sa od wiary i jej zasad
rownie daleko jak zatwardziali zloczyncy .
Jesli to uwazasz za walke z kosciolem , wiara i klerem , to znaczy , ze masz
wypaczone pojecie o tym co w wierze jest wazne a co grzechem .

cyc

30. Data: 2010-12-07 08:42:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2010-12-07 09:28, Ghost pisze:
> (...)
>
> No, dobrze - pomodlę się też o pańskie zdrowie psychiczne. ;-)

Moze lepiej nie.

podkrecanie sie chemicznie
Ale nas obsmarowali....
Re: Tesciowa
POsrani
Krzysztof Kolumb - najslynniejszy w swiecie Polak-odkrywca urodzony aby zilustrowac ludziom inteligentne mechanizmy dzialania moralnosci