Odnośnie spotkań psp w zimie i jesienią

1. Data: 2007-10-28 10:51:55

Temat: Odnośnie spotkań psp w zimie i jesienią
Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Żeby nie zamieniac grupy w nieustającą tablicę ogłoszeń o
spotkaniach :), a i z własnych pobudek, na okres jesienno-zimowy
zawieszam nawoływanie przeze mnie do spotkań w pubach. Jednak ...
jeżeli znajdą się chętni na kolejne spotkanie, "zamiejscowi
przebywający przypadkiem w W-wie lub miejscowi" i chętni na kolejne
spotkanie, to proszę o kontakt na priva - spotkanie można zrobic w
prywatnym mieszkaniu lub częściowo w pubie - za siebie powiem, że mogę
takowe zorganizowac u siebie na Bemowie [choc luksusy i wrażenia
estetyczne mogą by wątpliwe ;)], za Kasię i Michała się nie
wypowiadam, ale wszystko da się uzgodnic. Kolej na innych w kwestii
propozycji spotkań. :)
Dla zamiejscowych znajdzie się nocleg, jeżeli spotkanie będzie u mnie.

Pozdrawiam
Flyer

2. Data: 2007-10-28 12:50:58

Temat: Re: Odnośnie spotkań psp w zimie i jesienią
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@g...pl pisze:
> Kolej na innych w kwestii
> propozycji spotkań. :)

Zgłaszam moją propozycję - jak już pisałam wcześniej, na jakiś termin
letni :-)
Czasu jest dużo, więc pomimo wyjazdów może uda się coś ustalić -
oczywiście myślę o spotkaniu dwudniowym, a nie kilkugodzinnym, bo jak
już jechać, to... ;-)
Przyznam, że dla mnie najwygodniejszy byłby sierpień.

--
XL wiosenna

3. Data: 2007-10-28 13:02:36

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> już jechać, to... ;-)
> Przyznam, że dla mnie najwygodniejszy byłby sierpień.

...no i oczywiście chodzi o spotkanie u mnie, a częściowo w Kielcach i
okolicy :-)

--
XL wiosenna

4. Data: 2007-10-28 16:41:13

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> ...no i oczywiście chodzi o spotkanie u mnie, a częściowo w Kielcach i
> okolicy :-)

Chyba cie pokurwilo.
Kielce? Tam wiara wola do autobusu "PRRR!", jebane zadupie.
I pisowy elektorat, spierdalaj mi z tym gownem.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

5. Data: 2007-10-28 18:10:34

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 11:51, f...@g...pl wrote:
> [...]
> estetyczne mogą by wątpliwe ;)], za Kasię i Michała się nie
> wypowiadam, ale wszystko da się uzgodnic. Kolej na innych w kwestii

Sluze chalupom, ale sie nie narzucom :)

--
Fragile

6. Data: 2007-10-28 20:08:17

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile; <1...@d...googlegroups.c
om> :

> Sluze chalupom, ale sie nie narzucom :)

Będę pamiętał. :) Ale to nie wystarczy do zawiązania spotkania - ktoś
musi rzucić hasło. Jak nie będzie chętnych, to pewnie ja w końcu się
złamię, ale dopiero za jakiś czas. ;)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

mam pytanie: czy ktos zamkna Panslaviste?
Re: Po spotkaniu :-)
Po spotkaniu :-)
kontakt nietelepatyczny
Re: Moja "twarda" osobośc