Re: Odnoszę wrażenie, że jestem tutaj chyba nie lubiany?

21. Data: 2010-02-12 23:17:04

Temat: Re: Odnoszę wrażenie, że jestem tutaj chyba nie lubiany?
Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-12 22:06, Qrczak pisze:
> Wtem niebożę Jadrys <C...@y...com> wychynęło
> i cichym głosikiem ryknęło:

> W ogóle podzielmy to psp na sektory: czarni na prawo, czerwoni na lewo.
>
> Qra

Ale znajdzie się tu trochę tych o brunatnym zabarwieniu ( Chiron). Co z
nimi?

22. Data: 2010-02-12 23:24:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wtem niebożę Jadrys <C...@y...com> wychynęło
i cichym głosikiem ryknęło:

> Ale znajdzie się tu trochę tych o brunatnym zabarwieniu ( Chiron). Co z
> nimi?

Nie można dyskryminować starszych panów, co jeszcze myślą, że mogą.

Qra, niech sobie sam wybierze

23. Data: 2010-02-12 23:32:56

Od: jadrys <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 17:19, Ender <e...@n...net> wrote:

> Nie mazgaję się, tylko pomyślałem, że może nie ma sensu być ciągle w
> opozycji do całej psp.
> No bo czemu sensownemu to mogłoby służyć?
> ENder

Myślę że cała istota bytu takiej grupy jak "psychologia" to
konfrontacja.. Gdybyśmy zaczęli wszyscy sobie przytakiwać, to w nie
długim czasie nawet przysłowiowy pies z kulawą nogą by tu nie
zaglądał..

24. Data: 2010-02-13 06:55:27

Od: "a...@w...pl" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 00:16, Jadrys <C...@y...com> wrote:

> Jeszcze słowo w tym tonie i uznam to za molestowanie...

wolalabym wlasna noge pomolestowac

25. Data: 2010-02-13 08:34:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Ale znajdzie się tu trochę tych o brunatnym zabarwieniu ( Chiron). Co z
> nimi?

Generalnie jesteś za głupi, żeby zauważyć, że to ty jesteś brunatny. Między
brunatnym a czerwonym różnica niewielka. Np- czerwoni zabraniają brzydzić
się, jak ktoś widzi migdalących się pederastów, brunatni mieli podobne
odpały. Ja_nie_zabraniam_ci_niczego_co_by_mieściło_się_w_ram
ach_prawa

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

p.s.

Chociaż komunizm i faszyzm powinien być karany przymusową zsyłką do Korei
Północnej:-)

26. Data: 2010-02-13 09:58:55

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wtem niebożę Jadrys <C...@y...com> wychynęło
> i cichym głosikiem ryknęło:

> Nie można dyskryminować starszych panów, co jeszcze myślą, że mogą.
>
> Qra, niech sobie sam wybierze

A ja będę kursować pomiędzy tymi wszystkimi sektorami, bo nie lubię
jednokolorowo?
Miejże litość, zasapię się.

MK

27. Data: 2010-02-13 10:06:17

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mądra? Moim zdaniem, raczej nawiedzona kobieta.. Czy Wy kobiety
> naprawdę tego pragniecie o co ona "walczy"? Ja osobiście nie sądzę
> zebyście sie chciały pożegnać z tymi wszystkimi przywilejami jakie na
> dzień dzisiejszy gwarantuje Wam wasza kobiecość.

Z racji przyjętej misji i generalnego charakteru felietonów musi przeginać.

Mówiłam, że prywatnie jest uroczą osobą.
Taką, która niesie ze sobą pewien poziom, wiedzę, kulturę.
Niezależnie od przekonań (które akurat podzielam, ale to zupełnie inna
"broszka) - oby więcej takich ludzi, bo mi to genialnie działa na ogólny
urok życia.

MK

28. Data: 2010-02-13 10:07:04

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ skąd?? Nie miałem pojęcia że osobnik o tak dziwnym nicku to kobitka..
>
> A i co do tej Waszej miękkości to się nie zgadza, - potraficie być
> twardsze od stali.

Oooooo, miękkość bez twardości to by była porażka drogi Jadrysiu :-))))

MK

29. Data: 2010-02-13 10:08:30

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <j...@g...com> napisał w wiadomości
q.googlegroups.com...
> [...]

> konfrontacja.. Gdybyśmy zaczęli wszyscy sobie przytakiwać, to w nie
> długim czasie nawet przysłowiowy pies z kulawą nogą by tu nie

I tu niestety masz rację.
Ja ze swoim nastawieniem "negocjacyjnym"...... zamorduję każdą kwitnącą
dyskusję?? (Eeee...spokojnie mnie zagadacie)

MK

30. Data: 2010-02-13 10:17:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

no widzisz, jest równowaga na świecie.
ja bym chciał - oby mniej :)

--

W czasie suszy Saszę suszy

BURSZTYNKO !!!
Re: Odnoszę wrażenie, że jestem tutaj chyba nie lubiany?
Re: Odnoszę wrażenie, że jestem tutaj chyba nie lubiany?
Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry
Kocham więc biję