Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry

1. Data: 2010-02-12 14:19:09

Temat: Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hl35r8$cs2$1@news.onet.pl...
> "Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry"
> Tak do mnie ostatnio powiedziała TŻ.
>
> Czy ktoś zna jakąś inną jeszcze opcję wraz z przewidywanym skutkiem?
> ENder

Na intuicję kobiecą/ męską nie ma mocnych szanowny Pimpusiu.

(intuicja rozumiana jako ta część naszego rozumu, który ma dostęp do
całości, ciągłych faktów, a nie tylko 8-9 uświadomionych).

Dla mnie jest tylko dowodem, że Twoja Ukochana jest na Tobie na tyle
skupiona, że jest w stanie wyłapać niewielkie zmiany/ fakty (psie włosy na
spodniach? lekki, inny zapach? cokolwiek). Znaczy, że niestety kocha, tak???

Dalej.... to już tylko Dębska może CI pomóc.

MK

2. Data: 2010-02-12 14:33:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też o tym myślałem,
> jednak to nie przesądza przecież o byciu "chyba niedobrym"
> tylko o konkretnych podejrzeniach - zarzutach.
> Słabiutko, jak na umysł ścisły, jednak nie źle, jak na kobietę ;-)
> Ender

Pimpusiu,
to czy jesteś/ nie jesteś dobry/niedobry, uczciwy/nieuczciwy to wynika z
Twoich decyzji podejmowanych wobec tego co przynosi życie.
Decyzje podejmujesz sam, samorządnie i samodzielnie.
I sam sobie musisz poradzić potem z konsekwencjami.

Sam wiesz, czy jesteś dobry/niedobry dla ludzi dookoła siebie, swojej
Ukochanej, siebie samego.
Ty podejmujesz decyzje co do priorytetów.

A co najważniejsze... Nie masz już 15 lat.

MK

3. Data: 2010-02-12 19:46:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> A co najważniejsze... Nie masz już 15 lat.

ja tam wcale nie jestem tego taki pewien :)

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

4. Data: 2010-02-12 20:07:41

Od: "Redart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> Dnia 12-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ja tam wcale nie jestem tego taki pewien :)

Teraz sobie włączył osobowość biednego, kopanego przez życie
dziecka i oczekuje współczucia.
Fakt - jak sięwchodzi 'w środku' to zadziwiająco łatwo sięna to
nabrać.

5. Data: 2010-02-12 22:09:21

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-luty-10, Redart wlazł między psychopatów i wykrakał:

nie wierzę ani jednemu jego słowu.
ale fakt - mało czytam :)

--

Łej, hej, chłopcze do rej