Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry

1. Data: 2010-02-12 09:35:28

Temat: Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ender <e...@n...net> tak oto plecie:

> "Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry"
> Tak do mnie ostatnio powiedziała TŻ.
> Jako że mam nerwy nieco napięte, włączył się u mnie malutki alarm.
> Jakiś przeciek? Dowiedziała się o tej drugiej? Może coś podejrzewa.
> No więc badam delikatnie:
> - JA: skarbie, co ty mówisz? Jako to niedobry? Co zrobiłem źle?
> - TŻ: no nie wiem, tak jakoś czuję.
> Ożesz ku*wa mać! Jak można tak kogoś stresować.
> Jednak przyszły mi do głowy na szybko 2 możliwe rozwiązania.
>
> 1.
> - JA: Coś ci się chyba wydaje kochanie. Przecież to są jakieś
> [...]

Zatrzymałabym się przy tym: "jakoś tak czuję". Następnie wyjaśniła (co
dobrze Ci tu na psp idzie), że czucie w związku nie jest najważniejsze. O
zranieniu i dotykaniu raczej bym nie wspominała, bowiem by poczuć
dotknięcie, trzeba jakieś tam emocje w sobie pielęgnować.
Swoją drogą... marnujesz tutaj swój talent.

Qra
--
Nikt nie odpowiedział. No więc żeby nie było Ci przykro to ja odpowiadam.
[Habeck C.]