Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry

1. Data: 2010-02-12 09:16:46

Temat: Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hl35r8$cs2$1@news.onet.pl...
> [...]
> głowy, że tego typu oskarżenia i pomówienia mogą kogoś zranić lub
> dotknąć? Jak można się do kogoś przypieprzyć nie znając nawet swoich
> podstaw do tego? Brakuje ci wrażeń? Jakiejś awantury? Bo takimi
> krzywdzącymi oskarżeniami tylko do tego możesz doprowadzić.
> Skutek: powinna następnym razem ugryźć się w język, zanim się do mnie
> przyczepi. Jak nie, to następny wzmocniony negatywny odbiór tego typu
> komunikatu powinien ją skutecznie z nich wyleczyć.
>
> Czy ktoś zna jakąś inną jeszcze opcję wraz z przewidywanym skutkiem?

Straszny skurwiel z ciebie - wiesz ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2010-02-12 09:21:25

Od: "Redart" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Straszny skurwiel z ciebie - wiesz ?

W ogólności - wie.
W szczegółach - kompletnie się gubi. Nie wie.
Impas jest 'koszmarny'.

3. Tak, kochanie, dobrze czujesz - siedzimy w czarnej dupie,
ale nie każ mi wchodzić w szczegóły. Panuję nad sytuacją,
zaufaj mi.

3. Data: 2010-02-12 09:34:38

Od: "Redart" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

> Zdefiniuj 'czarną dupę' bo być może nie każdy tak mawia w domu
> i uzupełnij o przewidywany skutek, baranie!

O ile na serio można potraktować treści, które tu sprzedajesz, o tyle
na serio Ci odpowiadam:
- jesteś głęboko zaburzony a skala tego zjawiska zdecydowanie
wykracza poza bardzo ograniczony (jeśli w ogóle) potencjał
terapeutyczny i poradnikowy tej grupy.
- powinieneś szukać pomocy u specjalistów - jeśli tego jeszcze
nie zrobiłeś. Zapłacisz konkretne pieniądze za każdą wizytę, to może
będziesz też inaczej cenił ich odpowiedzi. Ja osobiście czuję się wobec
Ciebie bezradny i myślę, że wiele osób, które coś wiedzą
- ma podobnie. To nie jest miejsce, to nie jest grupa na udzielanie
tego typu 'porad'.

- wizyta u specjalisty naprawdę nie boli. Możesz to zrobić
'z samej ciekawości'. Nikt tam Cię nawet nie będzie
zachęcał do kontynuacji - to musi wyjść od Ciebie.
Ja, jeśli chcesz, mogę Ci ew. pomóc w znalezieniu
kogoś wiarygodnego, polecanego w Twoim rejonie.
Jeśłi uznam, że traktujsz to 'serio', 'poważnie', to mogę
uruchomić trochę kontaktów.

4. Data: 2010-02-12 09:40:04

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Dziękujemy Pani za wypowiedź,
> czy może jeszcze któraś z Szanownych Internautek ma dla mnie jakieś
> porady sercowe? ;-)

Przemysław jest kobieta?!
I.

5. Data: 2010-02-12 09:45:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Przemysław jest kobieta?!

Teraz już na pewno tak.

Qra, potwierdzenia szukajmy u tren(e)Ra

6. Data: 2010-02-12 09:50:46

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękujemy Pani za wypowiedź,
> czy może jeszcze któraś z Szanownych Internautek ma dla mnie jakieś porady
> sercowe? ;-)
> ENder

Jest tu ktoś kogo cebe nie splonkował ? To niech mu przekaże ode mnie bardzo
gorącą i szczerą prośbę, by ułożył na tego skurwiela wiązankę, bo moja
kreatywność na tę mendę jest za kiepska. Serio - cebe ratuj ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

7. Data: 2010-02-12 09:53:45

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Teraz już na pewno tak.

Dziewczęta, może spotkali byśmy się na jakieś ploty ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2010-02-12 09:57:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> bardzo gorącą i szczerą prośbę, by ułożył na tego skurwiela wiązankę,
> bo moja kreatywność na tę mendę jest za kiepska. Serio - cebe ratuj ;)

Na mnie nie licz.

Qra, z głębi CBkowego KFa

9. Data: 2010-02-12 09:58:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Dziewczęta, może spotkali byśmy się na jakieś ploty ?

Obowiązkowo o kieckach i karmieniu piersią.

Qra

10. Data: 2010-02-12 10:00:44

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Obowiązkowo o kieckach i karmieniu piersią.

Chciała bym też się zwierzyć ze swojego cellulitu.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

JAJCARZE Z GORLIC
MANEWRY DROGOWE..
BARWY...
NIE UDALA SIE
urzednik lepiej wychowa dziecko od matki