Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry

1. Data: 2010-02-12 09:24:02

Temat: Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 10:08, Ender <e...@n...net> wrote:

> Czy ktoś zna jakąś inną jeszcze opcję wraz z przewidywanym skutkiem?

3. O żesz k*wa, od kiedy czytasz psp?

Stalker, skutek: nieznany

2. Data: 2010-02-12 09:38:24

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 10:27, Ender <e...@n...net> wrote:

> Prawie inteligentnie,
> ale czy można by poważnie, bez zbędnych ocen?
> Do każdego na pewno TŻ mówi czasem coś irracjonalnego,
> więc ktoś już opracował jakąś strategię,
> czy tylko reagujecie instynktownie bez głębszego zastanowienia?
> ENder

Być może do każdego TŻ mówi coś irracjonalnego, ale nie każdy tak
nerwowo na to reaguje.
(Czytaj: ten ktoś najwyraźniej nie ma nic do ukrycia) :-)

3. Data: 2010-02-12 09:43:49

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawie inteligentnie,
> ale czy można by poważnie, bez zbędnych ocen?

Możesz ją ustawić do pionu, tak jak wszystkie inne kobiety na
grupie :-)
Znacyz możesz pojechać po niej w swoim stylu: wspomnieć coś o suce,
którą kopałeś,
dodać jak bardzo upośledzona jest przez emocje i jak bardzo jest
głupsza od ciebie...
Repertuar masz bogaty, więc nie powienieneś mieć problemu :-)

Stalker, skutek: jak na grupie

4. Data: 2010-02-12 09:44:13

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Do każdego na pewno TŻ mówi czasem coś irracjonalnego,
> więc ktoś już opracował jakąś strategię,
> czy tylko reagujecie instynktownie bez głębszego zastanowienia?

Nasze zycie ma inny scenariusz, niz twoje.
Ja typuje:
3. - ON: Oj, kochanie, zdaje Ci sie.
- ONA: Podchodzi z patelnia z rece, przy***dala w leb. Delikwent sie
osuwa na podloge.
Przewidywany skutek: takie wstrzasnienie mozgu, ktore uklada wszystkie
klepki delikwenta na swoje miejsce. Skutek ten rozwazac mozna jedynie w
ramach najbardziej wyidealizowanej fantazji.
I.

5. Data: 2010-02-12 09:56:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> klepki delikwenta na swoje miejsce. Skutek ten rozwazac mozna jedynie w
> ramach najbardziej wyidealizowanej fantazji.

A propos układania klepek u socjopatów, niektóre problemy da się załatwić
farmakologicznie (vide: 6 odcinek 6 serii House'a)

Qra, oglądałam ostatnio "Expired" i jakbym na psp była

6. Data: 2010-02-12 09:59:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Qrczak <q...@g...pl> tak oto plecie:

> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> A propos układania klepek u socjopatów, niektóre problemy da się załatwić
> farmakologicznie (vide: 6 odcinek 6 serii House'a)

Ups... 12 odcinek "Remorse"

Qra

7. Data: 2010-02-12 17:30:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Feb 2010 01:24:02 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> 3. O żesz k*wa, od kiedy czytasz psp?
>
> Stalker, skutek: nieznany

:-D
--

Ikselka.

8. Data: 2010-02-12 17:31:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3. O żesz k*wa, od kiedy czytasz psp?
>
> Stalker, skutek: nieznany

Z powodu braku możliwości opisania go tutaj - po zajściu ;-PP
--

Ikselka.

9. Data: 2010-02-12 17:32:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Feb 2010 01:43:49 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> [...]
> głupsza od ciebie...
> Repertuar masz bogaty, więc nie powienieneś mieć problemu :-)

Dooobre, Stalkie, dobre :-D
--

Ikselka.

Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry