Re: Odnoszę wrażenie, że jestem tutaj chyba nie lubiany?

51. Data: 2010-02-14 12:59:21

Temat: Re: Odnoszę wrażenie, że jestem tutaj chyba nie lubiany?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Feb 2010 22:52:09 +0100, Vilar napisał(a):

> Dlatego doceniam prowokowanie pewnych rozmów, podnoszenie tematów, które
> inaczej leżały by odłogiem.

Dzięki ;-)
--

Ikselka.

52. Data: 2010-02-14 13:00:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Feb 2010 22:52:51 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Zabrzmiało to jak jakieś gestapowskie metody.
> A może się mylę?
>
> MK

Oj, Vilar, Vilar... ;-PPP
--

Ikselka.

53. Data: 2010-02-14 18:47:38

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Mało tego, oni dobrzy, oni czerwonym odszkodowania wypłacają, nieważne, ze
> 200 razy mniejsze od należnych - na wódkę starczy, a jaki spokój...

Wiesz, bardziej się opłaca płacić czerwonym, żeby chlali wódę w rezerwatach,
niż żeby- tak, jak u nas- głosowali w sejmie.:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

54. Data: 2010-02-14 20:31:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Feb 2010 19:47:38 +0100, Chiron napisał(a):

> Wiesz, bardziej się opłaca płacić czerwonym, żeby chlali wódę w rezerwatach,
> niż żeby- tak, jak u nas- głosowali w sejmie.:-)

I jacy wstrętni (jankesi) rasiści! - czarnego to nawet na prezydenta
wybrali, a czerwonym tylko wóda i rezerwat... Ale i tak już jęczą
(jankesi), tak im Obama "dobrze" robi ;-PPP

--

Ikselka.

55. Data: 2010-02-14 20:48:45

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> I jacy wstrętni (jankesi) rasiści! - czarnego to nawet na prezydenta
> wybrali, a czerwonym tylko wóda i rezerwat... Ale i tak już jęczą
> (jankesi), tak im Obama "dobrze" robi ;-PPP
.

Bo z Obamą nie problem, że czarny. To tylko kolor skóry. On jest czerwony- a
to prawdziwy problem dla całego świata.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

56. Data: 2010-02-16 11:38:19

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-13 22:52, Vilar pisze:
> Użytkownik "Jadrys"<C...@y...com> napisał w wiadomości

> Wiesz?
> Ważne jest, żeby o pewnych sprawach po prostu rozmawiać.
> Tak, jak na przykład, my tu rozmawiamy. I w toku tych rozmów czasami
> powstaje coś bardzo sensownego.
> To jest wartość sama w sobie.
> Dlatego doceniam prowokowanie pewnych rozmów, podnoszenie tematów, które
> inaczej leżały by odłogiem.
>
> MK

Bo ja wiem? - Kij ma zawsze dwa końce. Nie zawsze z takich rozmów
odnosi się korzyści.
Świat i ludzkość nie powstała wczoraj, - wiele wzorców jest już tak
dopracowane przez wieki istnienia człowieka że próby manipulowanie przy
nich mogą przynieść tylko same negatywne skutki.

57. Data: 2010-02-16 11:39:34

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-14 13:56, XL pisze:

> Bo pani Środa to trzecia płeć - ani baba, ani chłop, hybryda jakaś
> nieszczęsna.
> Stąd jej cierpienie ;-PPP

Fakt, o ile nie jest to jakaś sztuczna poza, albo nie stoi za tym
kwestia finansowa, to najwyraźniej z panią Ś. jest coś nie tak.

58. Data: 2010-02-16 11:42:18

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-14 13:38, XL pisze:

> Howgh.

;-)

59. Data: 2010-02-16 11:42:30

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-13 22:52, Vilar pisze:
> Użytkownik "Jadrys"<C...@y...com> napisał w wiadomości

> Zabrzmiało to jak jakieś gestapowskie metody.
> A może się mylę?
>
> MK

Oczywiście że się mylisz. - Większość kobiet uwielbia moje metody.

60. Data: 2010-02-16 11:43:34

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Udanych zjazdów na jednej nodze?
> ;-)

I "szału uniesień"..

BURSZTYNKO !!!
Re: Odnoszę wrażenie, że jestem tutaj chyba nie lubiany?
Re: Odnoszę wrażenie, że jestem tutaj chyba nie lubiany?
Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry
Kocham więc biję