Odośnie artykułu w gazecie

1. Data: 2004-08-12 09:15:52

Temat: Odośnie artykułu w gazecie
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co, ja juz nie wiem o co chodzi:

http://www.kaan.pl/forum/index.php?showtopic=1836&st
=0

Juz nic nie kumam.

Monika z Rybnika
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)
http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link -> http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html

1. Data: 2004-08-12 09:40:33

Temat: Re: Odośnieartykułu w gazecie
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co, ja juz nie wiem o co chodzi:
> http://www.kaan.pl/forum/index.php?showtopic=1836&st
=0
Juz nic nie kumam.
> Pozdrawiam
> Monika z Rybnika

Nie znam sprawy i myślę, że to problem do wyjaśniania na Kaan, skoro tam
inicjatywa powstała i tam budzi emocje. No i może w gazecie, która jest
cytowana. Na marginesie: przed takim moderatorem, jak p. Karol, chrońcie nas
wszystkie dobre bóstwa.Całe szczęście, że nie mamy moderatora, bo to zawsze
lepsze, niż facet (?), który w razie konfliktu jeszcze dolewa oliwy do
ognia, mąci i ocenia ludzi, choć twierdzi, że ich nie zna.
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2004-08-12 09:43:27

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika z Rybnika napisał:
> Wiecie co, ja juz nie wiem o co chodzi:
>
> http://www.kaan.pl/forum/index.php?showtopic=1836&st
=0

> Juz nic nie kumam.

Ja to rozumiem tylko w jeden sposób:
komus sie bardzo nie podoba,że nie wymieniono własnie jego lub jej
nazwiska i dlatego sie szarpie.

Agatek

1. Data: 2004-08-12 10:10:33

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" napisał w wiadomości

> Ja to rozumiem tylko w jeden sposób:
> komus sie bardzo nie podoba,że nie wymieniono własnie jego lub jej
> nazwiska i dlatego sie szarpie.

wlasnie przeczytalam sobie ta dyskusje na kaan i tez mam wrazenie, ze kogos
zabolalo ze o nim sie nie mowi, zamiast sie cieszyc ze mowi sie o aukcji i
jest przeciez namiar na osoby ktore faktycznie te akcje zaczely (bo to
przeciez wszystko na stronie za-jeden-usmiech mozna wyczytac, niekoniecznie
trzeba znac forum kaan).

Przyznam sie, ze sama zaczelam taki jeden kwadrat wyszywac, tematyka z
kreskowki wiec mam nadzieje ze kiedys do jakiejs kolderki sie da wpasowac,
bo nie deklarowalam dokladnie kiedy co i jak. I do powziecia tej decyzji
wystarczylo mi nasze forum i strona o kolderkach.

wiecie co... jakis taki niesmak mam po przeczytaniu tej dyskusji i jakos mi
zal, ze wszedzie ludza zawisc moze wszystko popsuc.

pzdr
zasmucony yenulek

1. Data: 2004-08-12 10:25:30

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

najwazniejsze, ze informacja o kołderkach poszła w świat, a reszta...... reszta
jest milczeniem!

annaweronika

1. Data: 2004-08-12 11:53:34

Od: "AnnaSz" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Właśnie przeczytałam artykuł , mnie się jednak to nie spodobało. Wszystkie
piszecie że kogoś zabolało , a może i tak było jednak nie do końca , uważam
że to dobry pomysł że mówi sie o kołderkach ,ale dlaczego przypisuje sie to
komuś innemu, może nie tak , dlaczego nie było mowy o Gosi która jest
inicjatorem dzięki niej
wszystko sie udało!!

> [...]
> lepsze, niż facet (?), który w razie konfliktu jeszcze dolewa oliwy do
> ognia, mąci i ocenia ludzi, choć twierdzi, że ich nie zna.

A jeśli chodzi o moderatora p Karola to absurd !!!!!!!
Dzięki niemu powstało Kaan i działa do dzisiaj po za tym p. Karol nie jest
moderatorem .

AnnaSZ

1. Data: 2004-08-12 12:05:50

Od: "karol" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lepsze, niż facet (?), który w razie konfliktu jeszcze dolewa oliwy do
> ognia, mąci i ocenia ludzi, choć twierdzi, że ich nie zna.

Witam!Fakt!To dobrze ze nie macie takiego moderatora jak ja.Bo ja nie olewam
tego co sie na moim serwise dzieje.A tzw "dolewanie oliwy do ognia" słuzy li
tylko wyjasnieniu nieścisłości bo jeszcze kilka takich artykułów a okaze sie ze
np moja nieżyjąca babcia była autorką i promotorem "kołderek za jeden
usmiech".Nalezy oddac kazdemu to co do niego nalezy.Idea-ideą,cel-celem,chylic
nisko czoło nalezy przed wszystkimi którzy sie do tego przyczyniają.I ja to
czynie.Głos zająłem jako laik w temacie "kołderek..." jednak wypowiedzi
niezgodne z prawda lub co najmniej nieścisłe nie moga byc aprobowane.Tym
bardziej jesli maja związek z tym co na kaan się dzieje.I nie ma tu nic do
rzeczy cokolwiek osobistego.Artukuł wymaga sprostowania lub wyjasnienia .Nikt
tez nikogo nie posadza o działanie w złej wierze.Bo i skad.Po prostu tak sie
stało.Co nie znaczy ze nalezy nad tym przejśc do porządku dziennego.
Pozdrawiam Serdecznie
I aby modły Wasze zostały wysłuchane

1. Data: 2004-08-12 12:48:45

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

From: "karol"

Bo ja nie olewam tego co sie na moim serwise dzieje. A tzw "dolewanie oliwy
do ognia" słuzy li
> tylko wyjasnieniu nieścisłości (...) I aby modły Wasze zostały wysłuchane

Oby zostały! Mam odwrotny stosunek do pańskiego serwisu niż pan, ale sprawa
przewinęła się i przez nasze forum. Sądziłam, że w gazecie zaszła pomyłka,
bo nie mam podstaw oskarżać nikogo o złą wolę i oceniać działalności jego
szarych komórek. Uważam za rozsądne mediowanie w tej sprawie, a nie
przyjmowanie prokuratorskich póz bez żadnych uprawnień. Skłócenie pań
zaszkodzi tylko samej idei, czyli w konsekwencji dzieciom.
No i proszę, oto co pisze Gosiuniek w pańskim serwisie:
"Do Ani nie mozna miec pretensji, podala informacje, ktore posiadala,
zaznaczajac, ze sa niepelne. Wywiad nie byl autoryzowany."
Szkoda, że nie pan to zacytował...
Jandulka

1. Data: 2004-08-12 13:20:08

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Do Ani nie mozna miec pretensji, podala informacje, ktore posiadala,
> zaznaczajac, ze sa niepelne. Wywiad nie byl autoryzowany."

tez niestety uwazam ze p. karol (i nie tylko on) sie zapedzil...
szkoda ze zamiast sie do tego przyznac (albo przynajmniej przemilczec) nadal
brnie w ta niesmacza sprawe
zamiast wyjasnic sprawe delikatnie i z wyczuciem zaczeto wieszac psy na
osobie ktora wywiadu udzielila
rzeczywiscie odnioslam wrazenie jakby niektorym zazdrosc o fotke w gazecie
uderzyla do glowy

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-08-12 13:27:13

Od: k...@k...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.robotki-reczne
> "Mam odwrotny stosunek do pańskiego serwisu niż pan"
To zrozumiałe,To również i moj serwis .A tak nawiasem to jaki to jest "odwrotny
stosunek"
Co do reszty;Jaka sprawa przewineła sie przez Wasze forum.Gdzie ?Te kilka słow!
Wyjaśnienia Gosiunka;To bardzo mądra, inteligentna i kulturalna osoba.Ja taki
nie jestem i moge sobie pozwolić na troche więcej,ale to nie znaczy ze nie wiem
co pisze.Więc kitu o szarych komórkach i złej woli mi nie wciskaj.Nigdy nie
napisałem tego osobowo w tym temacie.A że ktoś to przyjął do siebie.No
cóż .Wolny kraj.
Koncząc:
Fajna jestes;zapisz sie na kaan(o ile jeszcze tam nie jesteś)pokłocimy sie
troche konstruktywnie.
Nie chcę nikogo skłocic;to absurd.Juz napisałem że nikogo nie posądzam o złą
wole;dlatego cytatu Gosiunka nie rozumiem ni w ząb(w przeciwienstwie do jej
caŁEJ WYPOWIEDZI).poza prokuratorska-nawet mi sie spodobało;tak mojej postawy
jeszvcze nikt nie okreslił.I nie jestem Pan.
Całuje Cię Goraco
Karol

Druty-wzory do wykorzystania
Poznań - pasamanteria