Re: Odośnieartykułu w gazecie

From: "AnnaSz" <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Odośnieartykułu w gazecie
Date: Thu, 12 Aug 2004 13:53:34 +0200

Witam!
Właśnie przeczytałam artykuł , mnie się jednak to nie spodobało. Wszystkie
piszecie że kogoś zabolało , a może i tak było jednak nie do końca , uważam
że to dobry pomysł że mówi sie o kołderkach ,ale dlaczego przypisuje sie to
komuś innemu, może nie tak , dlaczego nie było mowy o Gosi która jest
inicjatorem dzięki niej
wszystko sie udało!!

>Na marginesie: przed takim moderatorem, jak p. Karol, chrońcie nas
> wszystkie dobre bóstwa.Całe szczęście, że nie mamy moderatora, bo to
zawsze
> lepsze, niż facet (?), który w razie konfliktu jeszcze dolewa oliwy do
> ognia, mąci i ocenia ludzi, choć twierdzi, że ich nie zna.
> Jandulka (Warszawa)

A jeśli chodzi o moderatora p Karola to absurd !!!!!!!
Dzięki niemu powstało Kaan i działa do dzisiaj po za tym p. Karol nie jest
moderatorem .

AnnaSZ