Re: Odośnie artykułu w gazecie

Data: 2004-08-12 15:58:27
Temat: Re: Odośnie artykułu w gazecie
Od: k...@k...pl

> nie biorę udziału w akcji kołderkowej z prostego powodu,że zajmuje sie
> koronkami a nie haftem, ale widziałam od samego poczatku jak ten pomysł sie
> rodził i jak jest realizowany. Gosia w fantastyczny sposób zaangażowała
mnostwo
> ludzi, kwadraciki na kołderki powstają w całej Polsce i powodują uśmiech nie
> tylko na twarzy dzieci, ale i tych, którzy to robią. I to jest w tym
wszystkim
> najwazniejsze. Nie wierzyłam od samego poczatku w to,ze Ania byłaby w stanie
> [...]
Włos sie jeży.Wazne że kulturalnie.Niewazne że z insynuacji w tych kulturalnych
wypowiedziach powstał obraz Anny B dażącej do sławy ze ścigającym ją w tle
zazdrośnikiem o tę sławe a nad tym wszystkim wisza psy.Popatrz Zosiu ile
bzdurnych domysłów może zrodzić jeden malutki temacik w którym pojawia sie
jedna niekulturalna,chamska wypowiedz.A chodziło tylko o to kto i dlaczego
przeinaczył fakty w artykule.Szkoda ze koroneczka juz wyjasniła sprawe.Bo
ciekawe na czym by sie skonczyła.Bank ze na mojej babci.
Pozdrawiam Serdecznie
I żegnam