Re: Odośnieartykułu w gazecie

Data: 2004-08-12 12:05:50
Temat: Re: Odośnieartykułu w gazecie
Od: "karol" <k...@k...pl>

> Wiecie co, ja juz nie wiem o co chodzi:
=0
> Juz nic nie kumam.
>
> Nie znam sprawy i myślę, że to problem do wyjaśniania na Kaan, skoro tam
> inicjatywa powstała i tam budzi emocje. No i może w gazecie, która jest
> cytowana. Na marginesie: przed takim moderatorem, jak p. Karol, chrońcie nas
> wszystkie dobre bóstwa.Całe szczęście, że nie mamy moderatora, bo to zawsze
> lepsze, niż facet (?), który w razie konfliktu jeszcze dolewa oliwy do
> ognia, mąci i ocenia ludzi, choć twierdzi, że ich nie zna.
> [...]
Witam!Fakt!To dobrze ze nie macie takiego moderatora jak ja.Bo ja nie olewam
tego co sie na moim serwise dzieje.A tzw "dolewanie oliwy do ognia" słuzy li
tylko wyjasnieniu nieścisłości bo jeszcze kilka takich artykułów a okaze sie ze
np moja nieżyjąca babcia była autorką i promotorem "kołderek za jeden
usmiech".Nalezy oddac kazdemu to co do niego nalezy.Idea-ideą,cel-celem,chylic
nisko czoło nalezy przed wszystkimi którzy sie do tego przyczyniają.I ja to
czynie.Głos zająłem jako laik w temacie "kołderek..." jednak wypowiedzi
niezgodne z prawda lub co najmniej nieścisłe nie moga byc aprobowane.Tym
bardziej jesli maja związek z tym co na kaan się dzieje.I nie ma tu nic do
rzeczy cokolwiek osobistego.Artukuł wymaga sprostowania lub wyjasnienia .Nikt
tez nikogo nie posadza o działanie w złej wierze.Bo i skad.Po prostu tak sie
stało.Co nie znaczy ze nalezy nad tym przejśc do porządku dziennego.
Pozdrawiam Serdecznie
I aby modły Wasze zostały wysłuchane