A jednak Żywienie Optymalne działa! Wyleczyłem się z alergii, pyłkowicy.

11. Data: 2000-08-03 11:24:14

Temat: Re: A jednak Żywienie Optymalne dzia3a! Wyleczy3em się z alergii, py3kowicy.
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kachna <k...@7...com.pl> wrote in message
news:39894A50.8F5D1126@7ipol.com.pl...

> jesli dzieki zmianie diety "ozdrowiales", to byc moze nie miales alergii
> wziewnej a pokarmowa lub kombinacje jednej i drugiej?
>
> Kachna

Nie, nigdy nie mialem objawów alergii pokarmowej, a jadalem rozne dziwolagi.
Stawiam teze ze jedzenie bialka roslinnego, glutenu powoduje alergie na
pylki traw i chwastow. Wiec po odstawieniu bialek roslinnych nastapilo
cofniecie sie alergii. Ale to teza bardzo robocza :)
Pozdrawiam
Jacek

12. Data: 2000-08-04 14:16:09

Temat: Re: Odp: A jednak Żywienie Optymalne działa! Wyleczyłem się z alergii, pyłkowicy.
Od: ^ToM^ <t...@f...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez potwierdzam od 2 lat jestem na tej diecie i skutkow alergii nie
odczuwam - przedtem tylko ciagle Polinex i Hismanal zgroza cale lato
plakalem.
Tom

13. Data: 2000-08-04 16:38:43

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora