A jednak Żywienie Optymalne działa! Wyleczyłem się z alergii, pyłkowicy.

1. Data: 2000-07-29 16:56:16

Temat: A jednak Żywienie Optymalne działa! Wyleczyłem się z alergii, pyłkowicy.
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Po 30 miesiacach stosowania diety optymalnej skonczyly sie moje problemy z
alergia na pylki traw I i II, chwastow i drzew.
Poprzednimi laty umierałem od 1 czerwca do konca sierpnia, pozostałe
miesiace lekko cierpiałem. Tylko zima była okresem spokoju.
A tgo lata dokładnie nic mi nie było. I co koledzy medycy na to?
Bez Clarityny, Zyrteca, Hismanalu, Beconase.
Tylko dzięki zmianie żywienia.
Pozdrawiam.
Jacek
Do dyskusji zapraszam news://news.mjz.com.pl/pl.soc.dieta.optymalna

2. Data: 2000-07-30 09:19:11

Od: "Jerzy Zduleczny" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę że nie jest to wpływ diety ale wpływ deszczowej pogody w tym roku. Tak
się składa że też jestem uczulony na to samo i w tym roku tez się
"wyleczyłem" bez stosowania diety optymalnej.

J.

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Q0Eg5.62405$p...@n...tpnet.pl...

3. Data: 2000-07-30 09:26:04

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Myslalem tez o tym, ale kilku moich znajomych którzy ze mną w tym samym
czasie smarkali, smarkało w tym roku, tak jak w latach poprzednich.
Moze ciut mniej.
Poza tym byly dni cieple i sloneczne w czasie których przejechałem pół
Polski samochodem wśród pól i lasów, co normalnie wiązało się z poważnymi
dolegliwościami. A w tym roku nic !
Pozdrawiam
Jacek

4. Data: 2000-07-31 10:15:14

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po 30 miesiacach stosowania diety optymalnej skonczyly sie moje problemy z
> alergia na pylki traw I i II, chwastow i drzew.

Na pewno sposób żywienia wpływa na choroby alergiczne. Jak przeszedłem na
DO już na pyłki nie byłem uczulony. Piszę już, bo wcześniej od maja do
sierpnia kichałem i kaszlałem równo. Moje ozdrowienie wiążę z dietą
Diamondów, którą kiedyś przez rok stosowałem. Jest to dieta która podobnie
jak DO powoduje "oczyszczanie" organizmu.
Jacenty

5. Data: 2000-07-31 21:45:07

Od: Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacenty <j...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8m3jm3$7q7$1
@aquarius.webcorp.com.pl...

> Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:Q0Eg5.62405$p...@n...tpnet.pl...
>
> Na pewno sposób żywienia wpływa na choroby alergiczne.

Potwierdzam. Po przejściu na d.o. ustąpiły alergie na pyłki oraz na sierść kotów i
psów. Pozostała
mi niewielka reakcja na zapach koszonej trawy.

Leszek

6. Data: 2000-08-01 00:58:29

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):

> [...]
> Pozdrawiam.
> Jacek
> Do dyskusji zapraszam news://news.mjz.com.pl/pl.soc.dieta.optymalna

Co to jest ta dieta optymalna?

Pozdrawiam
----
Kaja

7. Data: 2000-08-01 20:51:16

Od: "Krzysztof Kurek" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Do dyskusji zapraszam news://news.mjz.com.pl/pl.soc.dieta.optymalna
>
> Nie da się wykluczyć, że byłeś uczulony przede wszystkim na jakieś
składniki diety, którą przez lata stosowałeś. Niemniej fajnie, że zmiana
diety pomogła. Z drugiej strony liczę na to, że zanim zaczniesz leczyć dietą
wszystkie dolegliwości, jakie, nie daj Boże, w przyszłości Cię dopadną,
pozwolisz sobie na dodatkową chwilę refleksji. Powodzenia.

8. Data: 2000-08-02 07:14:14

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> Po 30 miesiacach stosowania diety optymalnej skonczyly sie moje problemy z
> alergia na pylki traw I i II, chwastow i drzew.
> Tylko dzięki zmianie żywienia.
> Jacek

Ja z kolei od roku ograniczylem spozycie tluszczu zwierzecego i miesa - i
sie czuje znacznie lepiej. Czyli chyba dieta optymalna jednak nie dziala.

Piotr

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

9. Data: 2000-08-02 12:58:58

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja z kolei od roku ograniczylem spozycie tluszczu zwierzecego i miesa - i
> sie czuje znacznie lepiej. Czyli chyba dieta optymalna jednak nie dziala.

I bardzo dobrze, wszystko się zgadza !
Odszedłeś od tzw. "korytka" gdzie je się jednocześnie tłusto i
węglowodanowo. Twoja dieta zbliża się do tzw. "diety japońskiej" (dużo
węglowodanów i białka). Tylko po co tyle białka (polecam oficjalne strony
Instytutu Żywienia
http://www.polska.com.pl/medycyna/zasoby/zywienie/bi
alko.html).

Trochę NTG ale obserwowałem znajomą z pracy (na oko 120 kg) . Po
zaznajomieniu jej z zasadami Diety Optymalnej stwierdziła "że tłuste to nie
dla niej". Przeszła na jedzenie warzywek i owoców i zastosowała jakieś
"prądy" (50 zł zabieg !) spalające ponoć tkankę tłuszczową. W pierwszym
okresie faktycznie sporo schudła i nawet zaczęła wchodzić schodami na
trzecie piętro. Teraz jak winda jest nieczynna potrafi wchodzić na trzecie
piętro 15 min. Po prostu organizm nie ma już energii. Początkowo pobierał ją
z własnej tkanki tłuszczowej a teraz kiedy "wybrała wszystkie prądy"
skończyło się... na marchewce długo "nie pojedziesz" ;-)))))))

"Jadarek" - Dariusz Kral

10. Data: 2000-08-03 10:37:46

Temat: Re: A jednak Żywienie Optymalne dzia3a! Wyleczy3em się z alergii, py3kowicy.
Od: Kachna <k...@7...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Po 30 miesiacach stosowania diety optymalnej skonczyly sie moje problemy z
> alergia na pylki traw I i II, chwastow i drzew.
> Poprzednimi laty umiera3em od 1 czerwca do konca sierpnia, pozosta3e
> miesiace lekko cierpia3em. Tylko zima by3a okresem spokoju.
> A tgo lata dok3adnie nic mi nie by3o. I co koledzy medycy na to?
> Bez Clarityny, Zyrteca, Hismanalu, Beconase.
> Tylko dzi?ki zmianie ?ywienia.
> Pozdrawiam.
> Jacek
> Do dyskusji zapraszam news://news.mjz.com.pl/pl.soc.dieta.optymalna

jesli dzieki zmianie diety "ozdrowiales", to byc moze nie miales alergii
wziewnej a pokarmowa lub kombinacje jednej i drugiej?

Kachna

soczewki kotaktowe-pierwsze dni
Za dużo potasu :(
Gdzie osprzedać drogi LEK?