A propos dawania gratisów

1. Data: 2003-05-09 15:51:05

Temat: A propos dawania gratisów
Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio Dominika żaliła się, że jej nic nie dali w Super-Pharm. Ja dzis
byłam na duzych zakupach w Rossmannie i dostałyśmy z mamą dwa łańcuszki z
Nivea Body przy kasie. Nawet nie bardzo wiemy za co. :) Poza tym była
promocja szamponów Dove, Sunsilk i Timotey, z szamponem odżywka gratis. I to
było razem związane taśmą, więc o oszukaństwach nie ma mowy.
Btw, czy w Łodzi lub w Krakowie jest Super-Pharm? Bo mnie się nie zdażyło
jeszcze do takiego przybytku trafić...

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-05-09 16:03:30

Temat: Re: A propos dawania gratisów
Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 May 2003 17:51:05 +0200, Lady M wrote:

> Ostatnio Dominika żaliła się, że jej nic nie dali w Super-Pharm. Ja dzis
> byłam na duzych zakupach w Rossmannie i dostałyśmy z mamą dwa łańcuszki z
> Nivea Body przy kasie (...)

Ostatnio robiłam duże zakupy w Rossmannie i przy kasie dostałam dużo
upominków. Nawet nie wiedziałam, że jakieś mi się "należą". Byłam bardzo
mile zaskoczona :)
To dobrze świadczy o pracownikach, że dają co dać powinni, nie czekając na
pytania klientów (ja bym nie pytała, zawsze jakaś nieprzytomna jestem i
mało kiedy "zaskoczę", że coś do czegoś się należy :P) ;)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-09 21:46:59

Temat: Odp: A propos dawania gratisów
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio robiłam duże zakupy w Rossmannie i przy kasie dostałam dużo
> upominków. Nawet nie wiedziałam, że jakieś mi się "należą". Byłam bardzo
> mile zaskoczona :)

A za ile trzeba kupić żeby coś dostać? i co się dostaje?
bo ja często kupuję w rossmanie i nic nie dostaję:(((
za to zaczęłam polować na próbki kremów i dostaję je hurtowo od różnych firm
pocztą:)) nowe hobby;P
kroofka

1. Data: 2003-05-09 21:53:18

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> A za ile trzeba kupić żeby coś dostać? i co się dostaje?
> bo ja często kupuję w rossmanie i nic nie dostaję:(((
My zapłaciłyśmy 136 zł. :)

> za to zaczęłam polować na próbki kremów i dostaję je hurtowo od różnych
firm
> pocztą:)) nowe hobby;P
Taaak? A to trzeba się gdzieś zapisać żeby dostawać? Podzielisz się tą
wiedzą? :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-05-09 22:04:54

Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> firm
> Taaak? A to trzeba się gdzieś zapisać żeby dostawać? Podzielisz się tą
> wiedzą? :)

:))))
a myśłisz że skąd ja to wiem? tez z naszej niezastąionej grupy:))
wchodzę na strony producentów kosmetyków(np nivea, kolastyna, oceanic i
inne) i pisze maila z prośbą o przesłanie mi próbek i tyle. to dobry sposób
na wypróbowanie kosmetyków, ja mam paszcze lekko alergiczną i boje się
kupować w ciemno.
poza tym bardziej lubię te firmy które mi poprzysyłały masę próbek a nie
lubię tych, które mnie olały;P na przykład polecam wszystkim firmę oceanic,
bardzo fajną mają panią w marketingu, przysłała mi miłego maila i dużo
fajnych rzeczy w kopercie. Wszystko sobie wypróbowałam i dwa kremy już sobie
od nich kupiłam dzięki tej pani;))))) i dzięki temu że mają dobre produkty
rzecz jasna:) a nie lubię nivea bo przysłali mi jedną próbkę -
askawcy:((( phi. prosiłam o ten nowy kem rozświetlający do ciała a przysłali
coś do paszczy. phi.
całuje wiosennie
kroofka spryciara:)

1. Data: 2003-05-09 22:10:31

Od: "digital" <d...@a...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzecz jasna:) a nie lubię nivea bo przysłali mi jedną próbkę -
> askawcy:((( phi. prosiłam o ten nowy kem rozświetlający do ciała a

Chyle czola przed Twoim sprytem. Taki sposob ma rowniez te cenna zalete ze
otrzymujesz konkretny kosmetyk przeznaczony dla Twojego typu skory. Ma to
niebagatelne znaczenie. Sam przy okazji rozmow z producentami, goraco
namawiam aby testery trafialy jedynie do tych uzytkownikow dla ktorych sa
dedykowane. Przy dzisiejszym poziomie specjalizacji preparatow mozna narobic
wiecej szkody niz realnego pozytku...

Pozdr.
Piotr

http://www.kosmetyka.net Twoj portal internetowy
Redakcja: ul. Ketlinga 11 lok. 34; 92-431 Lodz
Atelier: ul. Ks. Brzóski 5; 91-315 Lodz
Tel./fax (0-42) 670 02 28; (600) 485 673

1. Data: 2003-05-09 22:18:36

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzecz jasna:) a nie lubię nivea bo przysłali mi jedną próbkę -
> askawcy:((( phi. prosiłam o ten nowy kem rozświetlający do ciała a
He he, no proste! :) A dostalas cos z Dermiki? Lubimy Dermike czy nie? :) Bo
ja bym nawet polubila, ale pragne najpierw wyprobowac to matujace cudo. :)
Boshee, jak pozno, ide spac. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-05-09 22:24:18

Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Bo
> ja bym nawet polubila, ale pragne najpierw wyprobowac to matujace cudo. :)

Dermike uwielbiamy:)
jako pierwsza przysłala mi mase próbek, prosiłam o serie mat b, dostałam
zachwycająco duży wybór kremów i maseczek z tej serii i przy okazji jeszcze
inne:)))
kosmetyki naprawde dobrej jakości, nie uczuliły mnie więc zbieram kaskę na
krem na dzień i maseczkę:)))
kroofka

1. Data: 2003-05-10 09:32:13

Temat: Re: Odp: A propos dawania gratisów
Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 May 2003 23:46:59 +0200, kroofka wrote:

> A za ile trzeba kupić żeby coś dostać? i co się dostaje?

Nie wiem, nigdy tego nie "pilnowałam". Wtedy, kiedy mnie tak obdarowano,
rachunek wyniósł ok. 450 zł. Dostałam farbę L'Oreal, duży płyn do kąpieli
Wellness System "Fa", jakieś kulki musujące do kąpieli i coś jeszcze, ale
nie pamiętam co :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-10 10:16:17

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inne:)))
> kosmetyki naprawde dobrej jakości, nie uczuliły mnie więc zbieram kaskę na

A mi jeszcze nic nie przyslali.
Za to lubimy Dax Cosmetics i Oceanica :))))

Dominika

BeautyFair Łódź
petrole -jakie??
Rowerkowanie(KRK)