Cytat dla Michala M.

151. Data: 2004-11-18 13:37:09

Temat: Re: Cytat dla Michala M./OT
Od: j...@a...com (JanuszB) szukaj wiadomości tego autora

> Uzasadnij.
> ;-)

No powiedz kto 17 wrzesnia braci slowian chronil przed faszystowskim
najezdzca kiedy oczywistym sie stalo ze nasi zachodni sojusznicy nie
zamierzaja ruszyc palcem w bucie? ;-)))
Rosja jest krajem ktory znacznie mniej sie przejmuje opinia swiatowa.
Moze przez to stosowac znacznie skuteczniejsze metody walki z
terrorem. Nawet Al Jazzira mialaby wieksze problemy ze zdobyciem
materialu propagandowego bo na pewno nie pozwolili by dziennikarzom
filmowania dobijania rannych. Dla zwolennikow spiskwej teori dziejow
zasugeruje ze moze Alkaida zostala stworzona przez Rosje...pomyslcie
tylko jak skutecznie poroznilo to czlonkow NATO i obudzilo w USA chec
izolacjonizmu. Rosjanie nawet kosztem zycia setki dzieci nie spelnia
zadan terrorystow a jak bomba wybuchnie w ktorejs z
zachodnioeuropejskich metropoli to prowadzi to do zmianu rzadu i
spelnienia zadan wysuwanych przez tych ktorzy ja podlozyli.

JanuszB

152. Data: 2004-11-18 13:50:24

Temat: Re: Odp: Cytat dla Michala M./OT
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Nie uważnie czytujesz grupę. Maliniarze już dawno zostali spacyfikowni i
> siedzą cicho jak mysz pod miotłą :-))

Pod ziemia spokojnie rozprzestrzeniaja sie korzenie malin.
Na wiosne wyrosna :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

153. Data: 2004-11-18 13:53:25

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Aaaa! To ze wstydu.

... za te winorosle.

Pozdrowienia,
Michal

154. Data: 2004-11-18 14:05:08

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Pod ziemia spokojnie rozprzestrzeniaja sie korzenie malin.
> Na wiosne wyrosna :-)

Jedna zawędrowała mi w szczelinę między schodkami z ganku a beczką,
w której hoduję rożne zwisające kwiatki. Miejsca tam jest na dwa palce
(cienkie) a jednak całkiem ładnie owocowała i spodobało mi się
podjadanie jeszcze zanim wejdę do domu. Poza tym ciekawa jestem, gdzie
ona potrafi dalej powędrować ;-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

155. Data: 2004-11-18 14:09:09

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>

> ... za te winorosle.

La la la, tra la la.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

156. Data: 2004-11-18 14:11:31

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl>
[...]
> Poza tym ciekawa jestem, gdzie
> ona potrafi dalej powędrować ;-)

Zostaw i poczekaj aż beczkę przewróci lub wejdzie do środka.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

157. Data: 2004-11-18 14:12:56

Temat: Odp: Odp: Cytat dla Michala M./OT
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:AM1nd.96$1...@f...columbus.rr.com...

> Pod ziemia spokojnie rozprzestrzeniaja sie korzenie malin.
> Na wiosne wyrosna :-)

I znów powiało grozą.... :-((((
Pozdrawiam :-)
Janusz

158. Data: 2004-11-18 14:15:18

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JanuszB" <j...@a...com>

> No powiedz kto 17 wrzesnia braci slowian chronil przed faszystowskim
> najezdzca kiedy oczywistym sie stalo ze nasi zachodni sojusznicy nie
> zamierzaja ruszyc palcem w bucie? ;-)))
[...]

Na moje ;-)
odpowiedziałeś ;-)))
Przeczytaj sobie preambułę do Paktu R-M.
Oni naprawdę nie szli bronić Polaków.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

159. Data: 2004-11-18 14:20:51

Od: j...@a...com (JanuszB) szukaj wiadomości tego autora

> A co to komus´ za oceanem pzreszkadza?o?

Istnienie Hitlera i jego partii w niczym za oceanem nie
przeszkadzalo... do pewnego momentu...

> Demokracja jest to jeden z moz?liwych wyborów ideoologicznych. Niesienie
> ideologii na bagnetach by?o juz? w historii przerabiane wielokrotnie. Ze
> skutkami jednak niezbyt chwalebnymi.

Tak... najlepszym przykladem jest zachodnia Europa Japonia i
Poludniowa Korea. Jaki piekny bylby swiat gdyby pozwolono partii
brunatnych koszul na niepochamowany rozwoj. Ja zupelnie nie rozumiem
jak mozna przeciwstawiac sie takim ludziom jak Hitler, Stalin, PolPot,
Kim TamJakis, Chomeini Saddam, Khadafi, czy Bin Ladden... gdyby z nimi
nie walczono to swiat bylby wspanialy ;-(((
A patrzac na Afganistan za za rzadu Talibow to az sie lezka w oku
kreci jak wspanialy to byl raj dla samcow. Wychowali sobie coreczke to
mieli przynajmniej jakis pozytek sprzedali na zone za dwa wielblady a
w takiej zachodniej cywilizacji to puszcza sie taka z jakims poeta z
kolczykiem w uchu co to zadnego posagu nie sprawi, domaga sie placenia
za akademik i grzeszy chodzac na wyklady i dyskoteki.... ;-)))

JanuszB

160. Data: 2004-11-18 14:31:53

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Zostaw i poczekaj aż beczkę przewróci lub wejdzie do środka.

Do srodka (do garazu) kiedys mi weszla mieta.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Fotogaleria Ogród 2004-wiosna,lato,jesień .
zarośnięta działka
wykrakaliście:(
Jakie podloze pod trawnik ?
grecja