Czy ktoś wie gdzie w Wawie mogę kupić kurki z pierwszej ręki ???

1. Data: 2001-08-08 21:32:31

Temat: Czy ktoś wie gdzie w Wawie mogę kupić kurki z pierwszej ręki ???
Od: "Adam" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak marzę Kochani Grupowicze aby móc kupić w Wawie kurki (oczywiście
dużoooo) na domowe przetwory ale nie od handlarza na bazarku tylko od
"kobieciny" która sama je zebrała i przywiozła do Wawy aby spieniężyć swój
trud chodzenia po lesie.
Będę niezmiernie wdzięczny Wam za podpowiedź bo ja i moja 1/2 jesteśmy
wariaci na punkcie kureczek z jajeczkiem i w sosiku.
Pozdrawiam Was wszystkich.

1. Data: 2001-08-09 06:48:54

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Adam <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
> Będę niezmiernie wdzięczny Wam za podpowiedź bo ja i moja 1/2 jesteśmy
> wariaci na punkcie kureczek z jajeczkiem i w sosiku.

A propos, widzialem ostatnio w jednym z Warszawskich marketow - sprzedawali
swierze grzyby. Byly tak robaczywe, ze az poruszaly sie.... A wygladaly jak
dorodne, kozlaki, ciekawe ile osob sie na to zlapalo...

Marek

1. Data: 2001-08-09 06:52:21

Od: "sheenaz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Pdic7.112808$U...@n...chello.at...
> [...]
> dużoooo) na domowe przetwory ale nie od handlarza na bazarku tylko od
> "kobieciny" która sama je zebrała i przywiozła do Wawy aby spieniężyć swój

proponuje przejechac sie ze 30 km w kierunku Lublina tam co kilka metrow
przy drodze stoja zbieracze i sprzedaja.

-m

1. Data: 2001-08-09 07:38:37

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sheenaz" <m...@p...pl> wrote:

> [...]
>
>proponuje przejechac sie ze 30 km w kierunku Lublina tam co kilka metrow
>przy drodze stoja zbieracze i sprzedaja.

Uwaga żeby nie pomylić zbieracza z przydrożnymi Kurkami :)

AgataW.

kotlety zapiekane z warzywami
Możę ktośma przepis na skuteczne odchudzenie ??
Proste ciasto
How to cook Golonka
MARCEPAN czyli jak to zrobić?