Dla Jasi kuchnia polska

1. Data: 2001-01-29 22:30:37

Temat: Dla Jasi kuchnia polska
Od: Stella <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-01-30 08:47:05

Temat: Odp: Dla Jasi kuchnia polska
Od: "justyna" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z wiadomosci, tej zalaczonej (bo oryginalnej nie mam nie wiem dlaczego),
dowiedzialam sie, ze istnieje cos takiego jak ksiazka kucharska Magdeleny
Basset.
czy ktos (moze sama Magdalena) moglby mi napisac co to za ksiazka i gdzie ja
mozna dostac?
justyna

1. Data: 2001-01-30 14:53:33

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justyna <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:955v66$2ci$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> Basset.
> czy ktos (moze sama Magdalena) moglby mi napisac co to za ksiazka i gdzie

i ja sie tez chciałam "podlaczyc" pod to pytanie :))

Marta

1. Data: 2001-01-30 21:15:21

Temat: Re: Odp: Dla Jasi kuchnia polska
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Tylko istnieje po angielsku, w formacie pdf. mozna sciagnac z mojego ftp site

ftp://ftp.west.net/pub/users/magda/YMCB.pdf

albo skompresowane w formacie ZIP

ftp://ftp.west.net/pub/users/magda/YMCB.pdf

Magdalena Bassett

1. Data: 2001-01-30 21:28:33

Temat: Re: Dla Jasi kuchnia polska
Od: "Ewa T." <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora