czego to poczatek?

11. Data: 2007-02-03 00:07:28

Temat: siedze sobie
Od: "Katarzyna " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

z butelka tequili u boku i chuj wszystko mi jedno.

mam kumpla w pracy co go eneria rozsadza, ten to umie cieszyc sie byle czym,
Boze jak ja mu zazdroszcze. powiedzial mi ze powinnam sie pomodlic a ja po
raz pierwszy powiedzialam ze nie wierze w Boga.

12. Data: 2007-02-03 00:16:11

Temat: Re: siedze sobie
Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna napisał:
> [...]
> Boze jak ja mu zazdroszcze. powiedzial mi ze powinnam sie pomodlic a ja po
> raz pierwszy powiedzialam ze nie wierze w Boga.

Łykaj sobie antydepresanty to też będziesz się cieszyć byle czym a nie mu zazdrościć

pozdrawiam
Arek

--

www.eteria.net

13. Data: 2007-02-03 00:20:41

Temat: Odp: Dobre złego...? ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@p...googleg
roups.com...
napisał:eq0boh$n...@i...gazeta.pl...

> Może to cię zainteresuje:http://www.garderoba.pl/
> Naprawdę bardzo gustowne ciuszki! :D
> Tamże jest link:http://tinyurl.com/2xzlbs
> do produktów firmy "HIMERA"! ;)
> -nie inaczej -NAPRAWDĘ! :)))
>
> Podoba mi się model "Metropolis koszulka "
> -gdieś w połowie strony :)
> Palce lizać! ;P
>
> Jak ją kupisz to się w niej komuś pokaż...może pomoże na twoje sprawy, a jak nie
masz na razie komu to pstryknij się w niej i podeślij zdjęcie do mnie -ocenię czy
pasuje... ;)

> Już sobie wyobrażam!!!! :DDDDD

A dlaczego ją ma zainteresować damska bielizna bardziej niż męska? ;P

-By się w niej poczuć atrakcyjną kobietką!
-I w końcu docenianą - chcianą - kochaną!
-To was zawsze stawia na nogi... :D

Ja wolę na męską popatrzeć... :D

-Bieliznę?!? ;)

Chociaż z damskiej mogłabym sobie coś wybrać, nie powiem ;)

-Magdziu: ciebie to chętnie obejrzałbym w serii Delhi...żebyś nie była zazdrosna że
tylko Himercię... ;P

14. Data: 2007-02-03 00:23:16

Temat: Odp: siedze sobie
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna <h...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eq0jo0$l3s$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> Boze jak ja mu zazdroszcze. powiedzial mi ze powinnam sie pomodlic a ja po
> raz pierwszy powiedzialam ze nie wierze w Boga.

Tobie Kasieńko też polecić jakieś szatki? ;)
Może "Valentine komplet"?
http://tinyurl.com/2xzlbs

15. Data: 2007-02-03 00:28:58

Temat: Re: Odp: Dobre złego...? ;)
Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 01:20, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> -By się w niej poczuć atrakcyjną kobietką!
> -I w końcu docenianą - chcianą - kochaną!

Nie w bieliźnie rozwiązanie, Niebiański Ludku :P

> -To was zawsze stawia na nogi... :D

Nie zawsze ...

> Ja wolę na męską popatrzeć... :D
>
> -Bieliznę?!? ;)

Na bieliznę też ;P
A Ty na co patrzysz, jak damską bieliznę oglądasz? Na bieliznę?!? ;P

> Chociaż z damskiej mogłabym sobie coś wybrać, nie powiem ;)

> -Magdziu: ciebie to chętnie obejrzałbym w serii Delhi...żebyś nie była zazdrosna że
tylko Himercię... ;P

A idź Ty.:) Nic mi się tam zbytnio nie podoba ;P

Pzdr.
Magda

16. Data: 2007-02-03 00:39:58

Temat: Odp: Odp: Dobre złego...? ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@m...googlegr
oups.com...
On 3 Lut, 01:20, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> A dlaczego ją ma zainteresować damska bielizna bardziej niż męska? ;P
>
> -By się w niej poczuć atrakcyjną kobietką!
> -I w końcu docenianą - chcianą - kochaną!

Nie w bieliźnie rozwiązanie, Niebiański Ludku :P

-A pewnie że nie...ale zawsze od czegoś warto zacząć!
;)

> -To was zawsze stawia na nogi... :D

Nie zawsze ...

-Jak to nie stawia to zawsze pozostaje głaskanie...dobra korzenna herbata, kąpiel
przy świecach, taniec...i setki innych indywidualnych upodobań... ;)

> Ja wolę na męską popatrzeć... :D
>
> -Bieliznę?!? ;)

Na bieliznę też ;P
A Ty na co patrzysz, jak damską bieliznę oglądasz? Na bieliznę?!? ;P

-No własnie na to co tak uroczo utajnia... :)
-To zaostrza smak! Oj zaostrza! ;)

-TOBIE nie musi!
...grunt że mnie... ;)

17. Data: 2007-02-03 00:55:47

Temat: Re: Odp: Odp: Dobre złego...? ;)
Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 01:39, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
przy świecach, taniec...i setki innych indywidualnych upodobań... ;)

Obawiam się, że Himerce może to nie pomóc :(
To wszystko nie takie proste ...eech...

> -No własnie na to co tak uroczo utajnia... :)
> -To zaostrza smak! Oj zaostrza! ;)

Ano właśnie ;)

> -TOBIE nie musi!
> ...grunt że mnie... ;)

No to popatrz sobie, popatrz :)
I niech Ci się przyśnią kolorowe ... motylki ;)
Idę spać, albo chociaż spróbuję. Noga mnie boli :((

Doblanoć,
Madzia

18. Data: 2007-02-03 02:50:26

Temat: Odp: Odp: Odp: Dobre złego...? ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@j...googleg
roups.com...
On 3 Lut, 01:39, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
przy świecach, taniec...i setki innych indywidualnych upodobań... ;)

Obawiam się, że Himerce może to nie pomóc :(

-ZAWSZE warto spróbować najprostszych sposobów...zawsze.
-Życie jednak JEST proste...to my jego wyobrażenie sobie w głowie niepotrzebnie
komplikujemy... :)

> -No własnie na to co tak uroczo utajnia... :)
> -To zaostrza smak! Oj zaostrza! ;)

Ano właśnie ;)

-I tylko tyle?! ;P

> -TOBIE nie musi!
> ...grunt że mnie... ;)

No to popatrz sobie, popatrz :)

-Gdzie??! Gdzie!!? ;)

I niech Ci się przyśnią kolorowe ... motylki ;)
Idę spać, albo chociaż spróbuję. Noga mnie boli :((

-Gdyby kózka... ;)

19. Data: 2007-02-03 08:35:11

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia to Himerka :)

Vicky

p.s.
co takie ciuszki potrafią z facetem zrobić :-P

20. Data: 2007-02-03 08:55:42

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna <h...@g...pl>

[...]
> powiedzial mi ze powinnam sie
> pomodlic a ja po raz pierwszy powiedzialam ze nie wierze w Boga.

i co on na takie dictum?

paw

oczyma oczu
Alkohol a tabletki
psycholog Halina Kinach, Wrocław - zna ktoś ?
poziom istotnosci korelacji?
Lepiej tego nie czytaj... ;)