Alkohol a tabletki

1. Data: 2007-02-01 18:08:12

Temat: Alkohol a tabletki
Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze zeby nie pic alkoholu przy braniu tabletek antydepresyjnych i
antylekowych.
Czy sporzywanie duzych ilosci alkoholu przy braniu takich tabletek prowadzi
do jakis powaznych schorzen?

--
I don't like to read the newspapers,
because they all have ugly print - "Six Days", DJ Shadow

2. Data: 2007-02-01 21:56:12

Temat: Odp: Alkohol a tabletki
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Himera <h...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:epta4j$p92$...@i...gazeta.pl...
> Pisze zeby nie pic alkoholu przy braniu tabletek antydepresyjnych i
> antylekowych.
> Czy sporzywanie duzych ilosci alkoholu przy braniu takich tabletek prowadzi
> do jakis powaznych schorzen?

...człowiek staje się himerą...naprawdę! ;)

3. Data: 2007-02-01 22:02:05

Temat: Re: Alkohol a tabletki
Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

to po chuju.

4. Data: 2007-02-01 22:11:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Himera <h...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
mailto:napisał:eptnr9$n2h$...@i...gazeta.pl
> [...]
> napisał:epta4j$p92$...@i...gazeta.pl...
>
> ...człowiek staje się himerą...naprawdę! ;)

Ano... ;)

5. Data: 2007-02-01 22:16:48

Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:eptofr$d5e$1@news.onet.pl...
> [...]
> napisał:epta4j$p92$...@i...gazeta.pl...
>
> ...człowiek staje się himerą...naprawdę! ;)

Ano... ;)

powaga, juz po mnie.

dzis czuje jakbym sie jeszcze nie obudzila, jakbym byla nacpana, i za duzo
kawy wypilam. no ale chuj, jest mi niedobrze, moze oranizm hcce wyrzucic z
siebie te toksyny, czuje jakbym miala za moment eksplodowac. chce mi sie
kogmus przypierdolic, ide na alt.pl.zbluzgaj.

6. Data: 2007-02-01 22:34:38

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lut, 19:08, "Himera" <h...@g...pl> wrote:
> Pisze zeby nie pic alkoholu przy braniu tabletek antydepresyjnych i
> antylekowych.
> Czy sporzywanie duzych ilosci alkoholu przy braniu takich tabletek prowadzi
> do jakis powaznych schorzen?

Heeelp!!! Ty poważnie jesteście tak beznadziejnie nieodpowiedzialna,
(żeby gorzej tego nie nazwać), czy tylko taką udajesz???
Na własna rękę to bierzesz? Raczej nie, prawda? Przecież chyba jakiś
lekarz Cię prowadzi. Nie łaska zapytać lekarza, jeśli sama nie jesteś
na tyle zorientowana, by wiedzieć, że jedno wyklucza drugie? Najpierw
pijesz (i to dużo!), potem pytasz? Czy to może w ogóle tylko jakaś
ściema? Leki przeciwlękowe + alkohol w dużych ilościach! Ja nie mogę!
Ile Ty masz lat, dziecko?

Pozdrawiam,
Magda

7. Data: 2007-02-01 22:37:00

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lut, 23:34, "Magdalena" <j...@i...pl> wrote:

> Heeelp!!! Ty poważnie "jesteście" -przepraszam za literówkę - miało być "jesteś"
oczywiście :)
> [...]

Pzdr.
Magda

8. Data: 2007-02-01 22:49:23

Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena" <j...@i...pl> wrote in message
s.com...
> [...]

pijesz (i to dużo!), potem pytasz? Czy to może w ogóle tylko jakaś
ściema? Leki przeciwlękowe + alkohol w dużych ilościach! Ja nie mogę!

Droga Magdo,

tak, jestem nieodpowiedzialna, lekarz ktory mnie prowadzi nic nie wie o
alkoholu (ze tyle pije).
ja wiem ze szkodzi, pytanie jest tylko jak bardzo mi zaszkodzi.
Mam 25 lat. od paru lat mam depresje plus fobie spoleczna, probe samobojstwa
tez mam za soba. jestem na lekach od jakis 2 lat.

9. Data: 2007-02-01 23:43:06

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lut, 23:49, "Himera" <h...@g...pl> wrote:
> [...]
> Ile Ty masz lat, dziecko?
>
> Droga Magdo,
>
> tak, jestem nieodpowiedzialna, lekarz ktory mnie prowadzi nic nie wie o

Poważnie? :( Przecież musisz mu powiedzieć. Może zmodyfikuje
leczenie, a przynajmniej wytłumaczy Ci, czym to grozi (łączenie
alkoholu z lekami). To, że masz potrzebę wypicia może świadczyć o tym,
że leczenie jest źle prowadzone.
Moim zdaniem powinnaś mu o tym powiedzieć. Nie bój się i nie wstydź.
Takiemu lekarzowi mówi się absolutnie wszystko. Powinnaś go darzyć
ogromnym zaufaniem. Jeśli tak nie jest, to nie dobrze. (Mam nadzieję,
że to DOBRY lekarz).

> ja wiem ze szkodzi, pytanie jest tylko jak bardzo mi zaszkodzi.

Tego nikt Ci dokładnie nie powie, ponieważ reakcje organizmu są nie do
przewidzenia. Wszystko zależy od danego organizmu, od rodzaju i ilości
przyjmowanych leków oraz, oczywiście, od ilości wypitego alkoholu. W
medycynie nie ma nic na 100%. Nikt nic nie zagwarantuje, dlatego nie
ma jednoznacznej odpowiedzi. Jest natomiast jedna zasada - tych dwóch
rzeczy (alk. + tego typu leki) nie łączymy.

> Mam 25 lat. od paru lat mam depresje plus fobie spoleczna, probe samobojstwa
> tez mam za soba. jestem na lekach od jakis 2 lat.

Ogromnie, naprawdę ogromnie Ci współczuję.:(
Mam nadzieję, że te leki Ci pomagają. Chociaż zauważam coś
niepokojącego - chęć dodatkowego "zagłuszania się" alkoholem.
Moim zdaniem powinnaś powiedzieć o tym lekarzowi. Może należy zmienić
leki? Może nie są dobrze "wycelowane"? Bo to picie przy lekach to nie
fajna sprawa.
Jeśli nadal tak bardzo cierpisz i się męczysz, to powiedz o tym
koniecznie lekarzowi, a jeśli widzisz, że leczenie nie przynosi
pożądanych efektów, a lekarz Ci nie odpowiada, szukaj pomocy u
innego.
Jesteś taka młoda. :) Niech w końcu ktoś skutecznie Ci pomoże, byś
mogła w pełni cieszyć się życiem.

Pozdrawiam :)
Magda

10. Data: 2007-02-01 23:58:58

Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena" <j...@i...pl> wrote in message
.com...
> [...]

innego.
Jesteś taka młoda. :) Niech w końcu ktoś skutecznie Ci pomoże, byś

Magda, jestes madra dziewucha, a ja lubie sluchac madrych ludzi.
Podejrzewam ze pije alkohol bo przechodze przez okres odstawiania jednych i
zaczynania drugich lekow, wiem ze nie powinnam tego robic (pic) ale czasem
nie moge wytrzymac.
Lekarz jest taki sobie, ale ja po prostu jakby to powiedziec nie mam ochoty
go zmieniac...

--
I don't like to read the newspapers,
because they all have ugly print - "Six Days", DJ Shadow

psycholog Halina Kinach, Wrocław - zna ktoś ?
poziom istotnosci korelacji?
Lepiej tego nie czytaj... ;)
Pare dni temu minal miesiac
badania w internecie