Fabryka Urody w Krakowie

1. Data: 2003-04-11 11:01:06

Temat: Fabryka Urody w Krakowie
Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie próbowałam umówić się do p.Ani Bobuli na strzyżenie - pierwszy wolny
termin po świętach :((( A ja muszę jutro! Buuuu... czy możecie polecić tam
jakąś inną fryzjerkę? Jutro jest jedyny dzień, kiedy mogę wyrwać się z domu.
A do Neo mam sporo dalej i nie dam rady a F.U. jednal bliżej.
Plissss....

Marta z doopianą fryzurą

1. Data: 2003-04-11 12:07:18

Temat: Odp: Fabryka Urody w Krakowie
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Skorupska <s...@a...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b7672m$dah$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
domu.
> A do Neo mam sporo dalej i nie dam rady a F.U. jednal bliżej.

Z FU nie znam, ale moge polecic:

Pania Kasie, salon Welli na Siemiradzkiego
tel. 632-41-37

Kania
GG: 299238

1. Data: 2003-04-11 12:19:52

Temat: Re: Fabryka Urody w Krakowie
Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Z FU nie znam, ale moge polecic:
>
> Pania Kasie, salon Welli na Siemiradzkiego
> tel. 632-41-37

Strzygłaś sie u niej? Jak ceny w tym salonie?
Bozzzzeeee. ..... zwariuje z tymi moimi włosami....:(

Marta

1. Data: 2003-04-11 12:43:02

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Skorupska <s...@a...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b76bme$is4$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Strzygłaś sie u niej? Jak ceny w tym salonie?
> Bozzzzeeee. ..... zwariuje z tymi moimi włosami....:(

Strzyge sie u niej regularnie :)

Za strzyzenie z myciem i modelowaniem brali (miesiac temu) cos kolo 40-45
pln

Kania
GG: 299238

1. Data: 2003-04-11 12:55:42

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Strzyge sie u niej regularnie :)
>
> Za strzyzenie z myciem i modelowaniem brali (miesiac temu) cos kolo 40-45

umowilam sie na jutro;)

Marta

1. Data: 2003-04-11 13:02:11

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Strzyge sie u niej regularnie :)
>
> Za strzyzenie z myciem i modelowaniem brali (miesiac temu) cos kolo 40-45
> pln

To tyle samo co w zeszlym roku w lipcu!!
Tez chwale Pania Kasie, choc odwiedzilam ja tylko raz, ale na pewno do niej
wroce! :) Od tamtego czasu zapuszczam, zapuszczam, zapuszczam... i nie musze
chodzic do fryzjera bo SAME sie bardzo dobrze ukladaja (tylko grzywke sobie
sama obcinam) :)
pzdr
Kasia

1. Data: 2003-04-12 19:51:42

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Strzyge sie u niej regularnie :)

No to ja też będę strzygła się właśnie u niej. Bo po prostu brak mi słów -
jestem zachwycona fryzurką, zerkam w lustro co 5 minut i się podziwiam.
Dzięki Kaniu za rekomendacje :)

Marta

1. Data: 2003-04-14 10:27:55

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Skorupska <s...@a...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b79qhg$pui$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
słów -
> jestem zachwycona fryzurką, zerkam w lustro co 5 minut i się podziwiam.

A nie ma za co :)

Ja tez jestem zawsze zachwycona...

a tez kobietke poznalam dzieki rekomendacji :)

Kania
GG: 299238

1. Data: 2003-04-16 12:09:12

Temat: Re: Odp: Fabryka Urody w Krakowie
Od: BaJarKa <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kania napisała:

> Z FU nie znam, ale moge polecic:

> Pania Kasie, salon Welli na Siemiradzkiego
> tel. 632-41-37

Właśnie stamtąd wróciłam i polecam z całego serca, bardzo fajnie mnie
ostrzygła, w lot zrozumiała, o co chodzi,a ja wracając podziwiałam swoją
nową fryzurę we wszystkich szybach wystawowych :)

Pierwsze wrażenie, kiedy weszłam do 'salonu' było: ciut prowincjonalny
(wcześniej chodziłam na Szewską), ale może to 'zasługa' zażywnej
klientki w szkarłatach, opowiadającej donośnie swoje historie...A może
tego, że wszyscy się znali. Wrażenie zostało zatarte super strzyżeniem,
całkiem nieprowincjonalnym :)
--
pa! Bjk w wiosennych włosach

wycieczka
kuracja pod oczy (?)
3-miasto ->wizaż
Spotkanie we Wrocławiu, raz jeszcze; złe wieści
krem do szyi i dekoltu