Re: Odp: HerbaLife- panaceum, czy...

From: w...@a...com (WitchSA8)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Odp: HerbaLife- panaceum, czy...
Date: 02 Mar 2000 06:19:44 GMT

ubject: Odp: HerbaLife- panaceum, czy...
From: "Adam" <s...@p...onet.pl>
Date: Thu, Feb 24, 2000 15:42 EST

Ja osobi?cie spo?ywam te produkty od ponad dwóch lat i jestem zadowolony,poz
by?em si? nadwagi mam wi?cej energii nie m?cz? si? a pracuj? w kopalni.A moj
a ?ona mia?a i?ae na operacj? na tarczyc? i nie musia?a i?ae czyli dla mojej r
odziny te produkty zda?y egzamin.Ale trzeba zdaae sobie spraw? ?e na ka?d? ch
orob? pracuje si? nawet kilkana?cie lat a efekty chciano by uzyskaae najlepie
j w ci?gu miesi?ca albo szybciej a tak si? nie da.Adam
U?ytkownik Iwka <i...@p...com> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych napisa
?:88og4j$671$...@s...icm.edu.pl...

Szanowny Panie Pan mi "pachnie" dystrybutorem.

Produkty Herba Life pomagaja skutecznie wydrenowac kieszen. To jest pewne.
Ceny tych produktow sa zdecydowanie zawyzone. Za polowe ceny kazdego produktu
tej firmy mozna kupic odpowiednik wcale nie gorszy.

ZA DROGO! CENY OGROMNIE ZAWYZONE!
Nie wierzcie Panstwo w te Amerykanskie CUDA. Rowniez Pau d'Arco, rozne
chrzastki rekinow, kociepazury itp to przereklamowane bzdury. Amerykanie wcale
tego nie kupuja dlatego amerykanskie firmy poszukuja ciagle dystrybutorow w
odleglych Krajach.