Re: Odp: Jednak swiat jest zly

From: "JFS" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Odp: Jednak swiat jest zly
Date: 14 Dec 2005 10:28:14 +0100

> może
> po

> - najpewniej nie wylądujesz w "psychiatryku" ale sobie sama zatrujesz życie
> w wystarczającym stopniu, żeby było bardzo nieprzyjemne. Im więcej czasu
> minie tym bardziej będziesz zakręcona i tym bardziej ucierpi twoje poczucie
> wartości...

mz nie znasz jednej zasadniczej prawdy - ludzie wariują nie dlatego
że są wariatami - ale dlatego, że zdrowi ludzie wokół nich są wariatami
i odrobinę bydlętami jak ty, jak bluzgacz i pokrewni. Wiem co mówię, wybacz,
odrobinę lepiej od ciebie, bo sam spędziłem w szpitalu jeden miesiąc
parę lat temu.

JFS