Re: Juz blisko!

1. Data: 1999-12-31 07:22:35

Temat: Re: Juz blisko!
Od: biuro bialystok polbox <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Apik wrote:

> Hej
> I co nas czeka po 24 jutro?
> Apik
Juz coraz blizej... juz dzisiaj....

Przypominam, tym ktorzy maja stare radioodbiorniki na "niskie UKF-y", ze od 1
stycznia nie uslysza NIC w swoich radjach.
A poki co...
...Pozdrawiam i zycze wszystkim szampanskiej zabawy....
-Wojtek
r...@c...pl

2. Data: 1999-12-31 08:13:20

Temat: Odp: Juz blisko!
Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

O kurteczka to poslucham----ciszy:))

--
Pozdrowka
Apik

Użytkownik biuro bialystok polbox <b...@p...com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...com...

3. Data: 1999-12-31 10:43:32

Temat: Re: Odp: Juz blisko!
Od: biuro bialystok polbox <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Apik wrote:

> O kurteczka to poslucham----ciszy:))
Czyz bys nie wiedzial? Od 1997 roku o tym sie mowi. Takie przepisy, Weszlismy
do NATO, wchodzimy do UE i wymogi nakazuja opuscic socjalistyczny zakres. Od 3
miesiecy we wszystkich stacjach o tym mowia...
Pozdrawiam Milego odbioru ;)

4. Data: 1999-12-31 18:38:55

Temat: Odp: Odp: Juz blisko!
Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak tak ja radia slucham w aucie a tam mam oba pasma, w domu zonie musi na
razie wystarczyc radiobudzik:))
Wazniejszy jest....PC
Milej zabawy

--
Pozdrowka
Apik

5. Data: 1999-12-31 21:40:10

Od: "Janusz Malejewski" <k...@p...most.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Apik /ten drugi cytat/ <a...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84hu4p$km3$...@n...intertele.pl...

> O kurteczka to poslucham----ciszy:))

o ty naiwny! posluchasz --> RADIA MARYJA!
oni nie zamierzaja przerwac nadawania nawet w duzych miastach, gdzie w
tej chwili nadaja zarowno na dolnym jak i gornym ukf.
--
duuużo zdrowia i ciekawych audycji!
jarek malejewski

6. Data: 2000-01-01 00:00:01

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie cierpię radia m.... złotko!

--
Pozdrowka
Apik

Użytkownik Janusz Malejewski <k...@p...most.org.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:_o9b4.6163$N...@n...tpnet.pl...

7. Data: 2000-01-01 22:49:09

Od: q...@p...onet.pl (Mario-068) szukaj wiadomości tego autora

Janusz Malejewski wrote:

> o ty naiwny! posluchasz --> RADIA MARYJA!
> oni nie zamierzaja przerwac nadawania nawet w duzych miastach, gdzie w
> tej chwili nadaja zarowno na dolnym jak i gornym ukf.

Maly wycinek dolnego UKFu wpadl w rece krotkofalowcom.
Byc moze kiedys bedzie mozna uzlyszec procz Radia Maryja
jakis lokalny przemiennik, kto wie ? :))

pozdrowienia z Nowym Rokiem,
Mariusz.

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

8. Data: 2000-01-04 16:28:17

Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Janusz Malejewski napisał(a):

> [...]
> oni nie zamierzaja przerwac nadawania nawet w duzych miastach, gdzie w
> tej chwili nadaja zarowno na dolnym jak i gornym ukf.

RADIO MARYJA i cisza? Pierwsze slysze! :-)))
Piotr

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

9. Data: 2000-01-04 16:28:26

Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Mario-068 napisał(a):

> Maly wycinek dolnego UKFu wpadl w rece krotkofalowcom.
> Byc moze kiedys bedzie mozna uzlyszec procz Radia Maryja
> jakis lokalny przemiennik, kto wie ? :))

Z tego co wiem to sluzbom komunalnym czy jak sie one tam zwa. Jeszcze nie
wiadomo kto gdzie bedzie, bo dopiero za czas jakis beda przyznawane
czestotliwosci - np. policji municypalnej (czy strazy miejskiej), pogotowiu,
sluzbom drogowym, moze radio-taxi... i wielu, wielu innym

Piotr

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

10. Data: 2000-01-04 20:15:06

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki:))

--
Pozdrowka
Apik

Użytkownik Piotr <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...

> RADIO MARYJA i cisza? Pierwsze slysze! :-)))
> [...]

Swieta, swieta i... po swietach :(
Re: prosba do grupowiczow
Jutro Gwiazdor
Czy jest ktoś kto był na Szamotulskiej 67 około roku 1960-1970