Swieta, swieta i... po swietach :(

1. Data: 1999-12-26 21:59:33

Temat: Swieta, swieta i... po swietach :(
Od: Krzysztof Szarner <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich czytajacych te slowa!

Dobiega konca niedziela,a wraz z nia swieta. Mam nadzieje, ze uplynely
one wszystkim z Was w radosnej atmosferze i pozwola optymistyczniej
spojrzec w przyszlosc :) Pozwalam sobie wiec zyczyc wszytskim
grupowiczom, ich rodzinom, znajomym, wogole nam wszystkim POWODZENIA
W NOWYM ROKU. Naprawde w to wierze!

pozdraiwam
balon

2. Data: 2000-01-05 14:00:36

Temat: Re: Swieta, swieta i... po swietach :(
Od: "JCwielong" <J...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

ps. Micki Landau <m...@b...onet.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
84ddk5$t7l$...@n...onet.pl...

Witam !

> To dobrze ze jeszcze ktos w cos wierzy. Ja stracilam juz ku temu
wszelkie
> zludzenia. Tylko te slowa odzwierciedlaja nasze parszywe zycie.
> "Chociaz serce rwie bol
> milczec musi".
> Dlatego Zycze Wszystkim Ludziom lepszego roku niz byl ten konczacy
sie, bo
> drugiego takiego byc juz nie moze.

Typowa reakcja kobiety , której spokój serca zakłócił " mikołaj " albo "
Mikołaj ". ;-)

Józek

3. Data: 2000-01-05 14:17:39

Od: "JCwielong" <J...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

Cześć !

> Wiesz jak Jozek wymawia Twojego nicka? Literuje: M-I-C-K-I, zamiast
> Miki. Zesmy Go z Andrzejem oswiecili ;))

Czego to się człowiek w Tychach nie nauczy. ;-)

> najtrudniejszy. Rzecz w tym by znalezc w sobie sile do walki z
> przeciwnosciami, bo wszytsko jak sie uprzemy mozemy uzyskac z
> zewnatrz. Ale motywowac sie musimy sami!

Swięte słowa.
Sztuka życia to umiejętność cieszenia się z codziennych drobiazgów
składających się na dużą całość. Jeśli nie cieszą nas drobiazgi , nie
ucieszy nas także całe złoto tego świata.

Józek.

Krzysztof Szarner <s...@g...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@g...pl...

4. Data: 2000-01-06 11:19:48

Od: "ps. Micki Landau" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JCwielong
Tak zdefiniowal moj problem
> Typowa reakcja kobiety , której spokój serca zakłócił " mikołaj " albo "
> Mikołaj ". ;-)

Chcialabym zaznaczyc ze ani "mikolaj" ani co najmniej "Mikolaj" nie mial z
ta sprawa nic wspolnego i nic mi nie zawinil.
Pozdrowka

--
Micki Landau

5. Data: 2000-01-06 11:31:39

Od: "ps. Micki Landau" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JCwielong <J...@T...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84vrh5$fal$...@n...btx.dtag.de...
> Cześć !

> Czego to się człowiek w Tychach nie nauczy. ;-)

No wlasnie, skad ten w/w tekst tu sie znalazl? A na nauke podobno nigdy nie
jest za pozno, przekonalam sie o tym calkiem niedawno.

> Sztuka życia to umiejętność cieszenia się z codziennych drobiazgów
> składających się na dużą całość. Jeśli nie cieszą nas drobiazgi , nie
> ucieszy nas także całe złoto tego świata.

Wszyscy, wszystkim zawsze radza to samo, tyle tylko ze kiedy nas dotknie
jakies nieszczescie, zawod, niepowodzenie to te slowa nie maja sie do
rzeczywistosci. Aby cieszyc sie chociazby z drobiazgow, nasza dusza musi byc
"oczyszczona" z wszelkiego plugastwa tego swiata. Dlaczego niby to mamy
cieszyc sie tylko z drobiazgow, czy wiecej juz nam sie nie nalezy? Dla kogo
to ma zostac? W tej chwili pisze byc moze pod wplywem emocji, a nie rozumu i
nie chcialabym aby to zostalo odebrane jako pretensje do calego swiata.
pozdrawiam
Micki (czyt. Miki)

6. Data: 2000-01-06 21:41:54

Od: "JCwielong" <J...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

851vvl$ra7$...@n...onet.pl... wrote :

> Użytkownik JCwielong
> Tak zdefiniowal moj problem

Przepraszam , niektóre problemy są wrażliwe na żarty i w zderzeniu z
nimi - pękają.
Widzę , że ten to większy kaliber a ja dysponuję tylko korkowcem. Idę
więc na tyły.

pozdr.- Józek

7. Data: 2000-01-07 10:23:11

Od: Krzysztof Szarner <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JCwielong napisał:

> Przepraszam , niektóre problemy są wrażliwe na żarty i w zderzeniu z
> nimi - pękają.
> Widzę , że ten to większy kaliber a ja dysponuję tylko korkowcem. Idę
> więc na tyły.

No to o 12 pod wielkim debem... Bedzie pojedynek na... kapiszony! ;))

balon

PS Jozek, mam juz klucze od chaty, zaczynam dzialac :)

8. Data: 2000-01-07 14:10:38

Od: "JCwielong" <J...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

Hallo balonie !

> No to o 12 pod wielkim debem... Bedzie pojedynek na... kapiszony! ;))

Zyć Ci się odechciało czy co ?

> PS Jozek, mam juz klucze od chaty, zaczynam dzialac :)

Jeśli dobrze rozumię urywasz się od ciecia i znanego mi lodowiska. Jedno
Ci powiem , wszystko co nowe trochę niepokoi ale to trwa bardzo krótko i
potem człowiek widzi już tylko plusy tego nowego.
A propos , na jak długo zamilkniesz na sejmie GRUPY ?
A.A. chyba dopadła pluskwa ale mam taką nadzieję , że On jest z tych
ciężkostrawnych.

pozdr. - Józek

9. Data: 2000-01-07 17:46:00

Od: " Micki Landau" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JCwielong

> [...]
> nimi - pękają.
> Widzę , że ten to większy kaliber a ja dysponuję tylko korkowcem. Idę

To byl grom z jasnego nieba i w dodatku w najmniej odpowiedniej chwili i w
czasie Swiat Bozonarodzeniowych. Kiedy to wszyscy mamy sie wspolnie radowac.
To raczej ja przeszlam na tyly, ale nie dla wszystkich na szczescie jak
widac po grupie.

Micki Landau

10. Data: 2000-01-07 18:34:07

Temat: Radosc z drobiazgow - bylo: Swieta, swieta i... po swietach :(
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

"ps. Micki Landau" napisał(a):

> Dlaczego niby to mamy
> cieszyc sie tylko z drobiazgow, czy wiecej juz nam sie nie nalezy?

Nalezy, nalezy...:-))) Byle nie kosztem innych :-))) Nie tyle "tylko" z
drobiazgow, ale "nawet" z drobiazgow. Jesli potrafisz sie cieszyc z drobiazgow,
to i wielkie rzeczy Cie uraduja. A jesli ciesza Cie tylko wielkie rzeczy, to
rzadko kiedy sie radujesz...:(

> Dla kogo
> to ma zostac?

Moze wlasnie dla Ciebie? :-)))

> W tej chwili pisze byc moze pod wplywem emocji, a nie rozumu i
> nie chcialabym aby to zostalo odebrane jako pretensje do calego swiata.

Dowodzisz swojej kobiecosci Micki :-))) I wcale to nie jest pejoratywne
okreslenie z mojej strony.

Pozdrawiam

Piotr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

Re: prosba do grupowiczow
Jutro Gwiazdor
Czy jest ktoś kto był na Szamotulskiej 67 około roku 1960-1970
Z najlepszymi zyczeniami
Zyczenia