Londynskie wydarzewnia

1. Data: 2005-07-07 14:53:49

Temat: Londynskie wydarzewnia
Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Znow atak terrorystyczny.
Tym razem
Londyn zostal odciety od swiata.
Sa ludzie ranni,sa zabici.Wybuchy bomb w metrze uwiezily
pod ziemia wielu londynczykow.
Jest to jena z najstrasznieszych smierci.
Ogladalam film z powstania warszawskiego i ludzi zywcem zasypanych
gruzami.
Mam w Loddynie kuzynke.
Zatelefonowalam do niej.Powiedziala:
nie jestem przesadna,ale jest jakas sila przeznaczenia.
Wlasnie mialam jechac po odbior paszportu,kiedy moje dziecko zaczelo
marudzic,bez istotnej przyczyny.
Ten maly fakt spowodowal,ze teraz jestem przy telefonie,a nie uwieziona
w podziemiach londynskiego metra.
Czy ktos wie ,cos wiecej na temat londynskiech wydarzen ?

Lilik

1. Data: 2005-07-07 16:38:29

Temat: Re: Londynskie wydarzewnia
Od: " himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@w...net napisał(a):

> Czy ktos wie ,cos wiecej na temat londynskiech wydarzen ?

ja wiem tyle co podali w telewizorni, ze jest ok 90sieciu rannych i 2
zabitych narazie.

w chciago zwiekszyli ochrone na stacjach metra.

1. Data: 2005-07-07 18:05:35

Od: "Lelum" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <e...@w...net> napisal w wiadomosci
> Znow atak terrorystyczny.
> Tym razem
> Londyn zostal odciety od swiata.

Wyrazy wspólczucia dla Anglików i Polaków w UK

LP

1. Data: 2005-07-07 18:11:45

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lelum napisał(a):
> Uzytkownik <e...@w...net> napisal w wiadomosci

> Wyrazy wspólczucia dla Anglików i Polaków w UK
>
> LP

A dla Arabów?

1. Data: 2005-07-07 20:01:29

Od: "Lelum" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl>

> A dla Arabów?

Arabów zostawiam tobie

lp

1. Data: 2005-07-07 21:41:48

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lelum napisał(a):

> Arabów zostawiam tobie
>
> lp

Dorzuć jeszcze Chińczyków a zapanuję nad światem.

1. Data: 2005-07-07 22:09:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant:
> Dorzuć jeszcze Chińczyków a zapanuję nad światem.

Gdybym ktos ci dorzucil chocby jeszcze Afryke, a nawet
i Ameryke Poludniowa, to szybciej sie zesrasz niz
"zapanujesz" nad czymkolwiek.

--
Czarek

1. Data: 2005-07-08 08:15:07

Temat: Odp: Londynskie wydarzewnia
Od: "adso" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@w...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:
> [...]
> Sa ludzie ranni,sa zabici.Wybuchy bomb w metrze uwiezily
> pod ziemia wielu londynczykow.
> Jest to jena z najstrasznieszych smierci.

Oh, jak dramatycznie, jak mi bardzo ale to bardzo przykro... Wspólczuje
ofiarom i ich rodzinom, ale wspólczuje tez tysiackrotnie wiekszej liczbie
glodujacych gdzies tam w Afryce. Codziennie umiera ich sto razy wiecej niz w
Londynie, ale jakos nikt nie robi z tego tragedii. Hmm... no tak, smierc
glodowa jest o wiele mniej medialna niz takie konanie pod gruzami i do tego
jeszcze te wybuchy! Filmowcy wydaja miliony, zeby osiagnac taki efekt... Co,
moze jestem nieczula i cyniczna? Nie, po prostu nie posypuje glowy popiolem
tylko dlatego, ze pani na ekranie sugeruje mi, ze powinnam.

pozdrawiam
adso

1. Data: 2005-07-08 13:30:35

Temat: Re: Odp: Londynskie wydarzewnia
Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Adso
Doceniam twoj humanitaryzm.
W miare mozliwosci,wysylam dotacje na cele charytatywne.
Wydaje mi sie,ze niezbyt powaznie traktujesz dzieje historii Polski.
Ja pochodze z Warszawy i nie moge przejc obojetnie wobec ofiar Powstania
Warszawskiego 1944.
Pozatym atak terorystyczny w Londynie,jak rowniez poprzedni 2001
w Nowym Yorku,dotyczy bezposrednio moich bliskich.

Lilik

1. Data: 2005-07-08 14:26:33

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):

> Gdybym ktos ci dorzucil chocby jeszcze Afryke, a nawet
> i Ameryke Poludniowa, to szybciej sie zesrasz niz
> "zapanujesz" nad czymkolwiek.

Dosadnym określeniem odmawiasz prężnym, "młodym" kontynentom szans w
wyścigu o dominację.
Skąd u Ciebie ten zaściankowy eurocentryzm?

Zresztą, zawsze mogę kręcić z Murzynami pornosy a z Latynosami telenowe.

filozoficzne pytanie
Czy to schizofrenia????????
Problem z dziweczyna (zdrada ?)
Przestawiam się!