Moze troche za wczesnie...

1. Data: 2000-01-23 17:10:58

Temat: Moze troche za wczesnie...
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

... ale ja juz dzisiaj zaproponuje temat. Mianowicie za kilka dni 14 lutego
i jak przystalo na lakomczuchow trzeba (a przynajmniej wypada) spedzic go
zgodnie z zasada: przez zoladek do serca.

Proponuje dyskusje na temat tego jak to zrobic.

Jednak caly problem w tym zeby nie byla to po prostu zwykla kolacja przy
swiecach, a kolacja Walentynkowa.
Moze na przyklad jakies danie zjadane bezposrednio z rozgrzanego ciala...
(oj chyba sie rozmarzylem.)

Czekam na propozycje.

Artur

P.S. Witam po krotkiej przerwie.

1. Data: 2000-01-24 09:28:41

Temat: Re: Moze troche za wczesnie...
Od: Anna <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki wrote:

> [...]
> swiecach, a kolacja Walentynkowa.
> Moze na przyklad jakies danie zjadane bezposrednio z rozgrzanego ciala...

jajko sadzone???!?!??!??!

> (oj chyba sie rozmarzylem.)

ale jak uroczo :)) jestem za!

> Czekam na propozycje.

to ja na ochotnika :)

> Artur
>
> P.S. Witam po krotkiej przerwie.

Anna
--

""Bez wątpienia, jest proroctwem, to co mówię. Rozumiem i
nie mogąc wypowiedzieć się bez pogańskich słów, wolę zamilczeć.""

1. Data: 2000-01-24 15:02:53

Od: "Monia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainspirowaliście mnie moi drodzy, pobudziwszy wyobraznie tak dalece, ze
wpadlam na pewin banalnie prosty pomysl, ktorym niniejszym sie dziele i sama
zamierzam wypraktykowac:

podstawa przepisu - mocna rozgrzane cialo partnera/partnerki

na pepek nakladamy 1 kulke lodow (smak dowolny), troche bitej smietany (jak
ktos lubi), moze jakas polewe (niekoniecznie - mozna sie zaslodzic i ... no
wlasnie efekt zupelnie odwrotny) i dekorujemy owockiem i... smacznego -
wydaje mi sie, ze podczas spozywania takiego specyjalu trzeba miec niezly
refleks - szczegolnie jak lody zaczna sie roztapiac (ha!)

no to smacznego...
czekam rowniez na inne pomysly - bo idea swietna!
monia

1. Data: 2000-01-24 20:29:31

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

No prosze...
Mala rzecz a cieszy.

Drogie panie puszczajcie wodze fantazji (to na spelnieniu waszych ukrytych
zachcianek nam mezczyznom najbardziej zalezy)

A wy panowie pokazcie ze tez potraficie wymyslic cos smacznie
romantycznego.....

Licze na BAAARDZO "GORACA" dyskusje

Artur Nowacki

1. Data: 2000-01-25 00:55:26

Temat: Odp: Moze troche za wczesnie...
Od: "Gosia Kalinowska" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Proponuję kolację w tym samym stylu jak w filmie "9 1/2 tygodnia.
Można się przenieść do sypialni tylko nie zapomnijcie o jakiejś ceratce na
łóżko :-))
Pozdrawiam Gośka

Użytkownik Artur Nowacki <a...@l...home.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86if8r$p7u$...@s...icm.edu.pl...

1. Data: 2000-01-25 17:11:30

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki napisał(a):

> [...]
> zachcianek nam mezczyznom najbardziej zalezy)
>
> A wy panowie pokazcie ze tez potraficie wymyslic cos smacznie

Nieszczęście polega na tym, że to, co sobie wyobrażam, zdążyłam już wprowadzić
w życie, przez co nie mam teraz śmiałości o tym pisać... Ale zapewniam - było
bardzo smaczne. :)))))))))))))

Joanna

1. Data: 2000-01-25 18:38:28

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja pokazuję już od dawna :)))
Dla smakoszy proponuję owoce morza - ponoć działają jak afrodyzjak - dawałem
już tu komuś przepis na makaron z krewetkami i małże to można jeszcze
zrobić zupę z ośmiorniczek ( baby )

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610

1. Data: 2000-01-25 21:00:44

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieszczęście polega na tym, że to, co sobie wyobrażam, zdążyłam już
wprowadzić
> w życie,

No i dlaczego od razu nieszczescie ???. Nie od dzisiaj wiadomo, ze najlepsze
sa te sprawdzone przepisy.

> przez co nie mam teraz śmiałości o tym pisać...

Kurcze.... to sie robi coraz bardziej ciekawe.

Ale zapewniam - było
> bardzo smaczne. :)))))))))))))

Nie podpuszczaj tylko sie zmobilizuj i chociaz troszke opisz to co zrobilas
(moze lepiej zabrzmi przyzadzilas :)

Artur Nowacki

1. Data: 2000-01-26 05:07:22

Temat: Re: Odp: Moze troche za wczesnie...
Od: P...@e...pw.edu.pl (Basia Lewandowska / Wilczyca) szukaj wiadomości tego autora

Gosia Kalinowska wrote:

> [...]
> Proponuję kolację w tym samym stylu jak w filmie "9 1/2 tygodnia.
> Można się przenieść do sypialni tylko nie zapomnijcie o jakiejś ceratce na

Nie ogladalam tego filmu, prosze o szczegoly!
:)

B.

--
___("`-''-/").___..--''"`-._
___`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-27 10:18:25

Od: "Monia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm po pierwsze - zaczynam myslec, ze pomylilismy grupe a po drugie - moim
zdaniem tego typu przysmaki wychodza najlepiej jak sa improwizowane i
"gotowane" z tego co wlasnie pod reka...

Monia

dlaczego mi tu jeszcze nikt nie pomógł?
test
Prosze o propozycje kolacji dla dwojga !!!
Jak usmażyć stek ?
nalesniki