Re: Odp: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ? Politechnika Wroclawska

1. Data: 2000-01-03 11:11:45

Temat: Re: Odp: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ? Politechnika Wroclawska
Od: Michal Schulz <s...@a...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2 Jan 2000, Gresiek wrote:

> A wiecie jaka PARANOJA miala miejsce na uczelni technicznej, jaka (podobno)
> jest Politechnika Wroclawska? JM Rektor tak bardzo wzial sobie do serca
> problem Y2K, ze kazal wylaczyc wszystkie serwery (poczta nie chodzila)!!!

Jaki system operacyjny dziala a tych serwerach?

--
Michal Schulz
s...@a...amu.edu.pl

1. Data: 2000-01-03 13:07:07

Od: "Artur M. Kaminski" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki system operacyjny dziala a tych serwerach?
UNIX

Artek

1. Data: 2000-01-03 15:26:00

Od: Michal Schulz <s...@a...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Jan 2000, Artur M. Kaminski wrote:

> UNIX

To gratuluje osobom ktore JM Rektorowi podpowiedzialy o mozliwych
klopotach. UNIXy sa na Y2K odporne.

--
Michal Schulz
s...@a...amu.edu.pl

1. Data: 2000-01-04 13:56:42

Od: M...@r...pl (Mariusz Kruk) szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 3 Jan 2000 16:26:00 +0100,
Michal Schulz<s...@a...amu.edu.pl>
wyprodukował następujący tekst:
>To gratuluje osobom ktore JM Rektorowi podpowiedzialy o mozliwych
>klopotach. UNIXy sa na Y2K odporne.

To gratuluję Panu intuicji. Czym innym jest funkcja systemowa która
zwraca czas w postaci time_t, a czym innym jest późniejsze wykorzystanie
tej informacji.

Mariusz Kruk mailto: M...@r...pl
"Veni, Vidi, Vi, Vino et Video"

Disclaimer: All you can see above are my personal opinions.

1. Data: 2000-01-04 15:14:05

Od: "Artur M. Kaminski" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To gratuluję Panu intuicji. Czym innym jest funkcja systemowa która
> zwraca czas w postaci time_t, a czym innym jest późniejsze wykorzystanie
> tej informacji.

Wszystko prawda, zwłaszcza gdy chodzi np. o cobolowe bazy danych.
Ale nie słyszałem żeby tą chorobą objete były serwery usług internetowych,
zwłaszcza że serwery PWr z reguły mają nie wiecej jak kilka lat, a i nie
wątpię, że tamtejsi administratorzy nie należą do niedouczonych.

Artek

1. Data: 2000-01-04 15:31:24

Od: Michal Schulz <s...@a...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Jan 2000, Mariusz Kruk wrote:

> [...]
>
> To gratuluję Panu intuicji. Czym innym jest funkcja systemowa która
> zwraca czas w postaci time_t, a czym innym jest późniejsze wykorzystanie

Powiada pan, ze podstawowe programy niezbedne do poprawnego funkcjonowania
serwera UNIX'owego sa nieodporne na Y2K?

Rowniez gratuluje.

--
Michal Schulz
s...@a...amu.edu.pl

1. Data: 2000-01-04 15:56:37

Od: M...@r...pl (Mariusz Kruk) szukaj wiadomości tego autora

W dniu Tue, 04 Jan 2000 15:14:05 GMT,
Artur M. Kaminski<a...@c...com.pl>

http://www.gnu.org na przykład.

>zwłaszcza że serwery PWr z reguły mają nie wiecej jak kilka lat, a i nie
>wątpię, że tamtejsi administratorzy nie należą do niedouczonych.

Ufff... ale zdanie...
Ładne, rzec muszę...

1. Data: 2000-01-04 16:56:38

Od: M...@r...pl (Mariusz Kruk) szukaj wiadomości tego autora

W dniu Tue, 4 Jan 2000 16:31:24 +0100,
Michal Schulz<s...@a...amu.edu.pl>
wyprodukował następujący tekst:
>Powiada pan, ze podstawowe programy niezbedne do poprawnego funkcjonowania
>serwera UNIX'owego sa nieodporne na Y2K?

Widzi Pan różnicę między "są nieodporne" a "mogą być" ?
Jak mogę mówić konkretnie o programach gdy nie wiem nawet jakie to programy ?
Stwierdziłem tylko, że to, że funkcja systemowa zwraca time_t nie znaczy
że aplikacje muszą się tym poprawnie posługiwać. Reszta to już Pańska
nadinterpretacja.

1. Data: 2000-01-04 18:09:05

Od: ...@...pl (Leszek Krupiński) szukaj wiadomości tego autora

-r--r--r-- Michal Schulz <s...@a...amu.edu.pl> Mon, 3 Jan 2000 16:26:00 +0100

>To gratuluje osobom ktore JM Rektorowi podpowiedzialy o mozliwych
>klopotach. UNIXy sa na Y2K odporne.
Jako system tak. Ale oprócz systemu jest także oprogramowanie.

--
--==Leszek Krupiński jr==--==Linux registered user #96957==--==d(at)z.pl==--
--==Certified Linux Administrator && C++ Programmer==--==+48 501 756 211==--

1. Data: 2000-01-04 18:43:10

Od: Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla <M...@S...Capital.COM.PL> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętam, jak (...) zapukał Michal Schulz

Ale nie na Y2034... :-)

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz-Cegła, WWW.CeFeK.Capital.PL
Michal.Cegla<at>CeFeK.Capital.PL, ICQ UIN: 47171266

[...]
Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna? Politechnika Wroclawska
Odp: Odp: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ? Politechnika Wroclawska