OGLOSZENIE

1. Data: 2000-07-05 18:09:18

Temat: OGLOSZENIE
Od: "Ourobos" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje osoby , ktora powiesilaby sie razem ze mna pod koniec
sierpnia.Zainteresowanych prosze o odpisanie na moj private address.

1. Data: 2000-07-05 19:30:49

Temat: Re: OGLOSZENIE
Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ourobos wrote:

> Poszukuje osoby , ktora powiesilaby sie razem ze mna pod koniec
> sierpnia.Zainteresowanych prosze o odpisanie na moj private address.

Naprawde nie wiem dlaczego, ale na news:pl.comp.nowe-programy zdarzaja
sie co jakis czas posty z informacja, ze autor ma zamiar popelnic
samobojstwo, to moze tam sproboj ?
ATSD to po co Ci towarzystwo ?

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz

1. Data: 2000-07-05 19:44:05

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: DrYazzgod <d...@i...net.pl>

> ATSD to po co Ci towarzystwo ?

Taki jesteś ewidentnie nietolerancyjny. Fajnie podyndać w towarszystwie :-))

Pozdrawiam serdecznie
Monia

P.S. Nie odpowiedziałeś na wczorajsze zapytanko. Będę cie nękać jak tylko
można, jeśli nie puścisz farby. Będę groźna do bólu !!!

--
Tutaj moze znalezc sie Twoja reklama szczegoly http://www.promocja.kki.pl
Krakowski Komercyjny Internet http://www.kki.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-06 13:22:35

Temat: Odp: OGLOSZENIE
Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Bujak :
> Taki jesteś ewidentnie nietolerancyjny. Fajnie podyndać w towarszystwie
:-))

Można się poobijać.
I gałąź nie wytrzyma

> P.S. Nie odpowiedziałeś na wczorajsze zapytanko. Będę cie nękać jak tylko
> można, jeśli nie puścisz farby. Będę groźna do bólu !!!

Kobieta groźna?
:-)
ciekawe....

Ptak Flak

1. Data: 2000-07-06 13:35:16

Od: "eliot" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ourobos wrote in message ...
>Poszukuje osoby , ktora powiesilaby sie razem ze mna pod koniec
>sierpnia.Zainteresowanych prosze o odpisanie na moj private address.
>
>Daruj sobie! Zrobilem to juz w zeszlym roku i musze ci powiedziec, ze uroki
zycia pozagrobowego sa mocno przereklamowane. Fakt, niby w grupie wychodzi
to taniej, ale pozniej musisz znosic przypadkowe towarzystwo i to bez
mozliwosci wyrzucenia ich za drzwi.
Jesli jednak nie zrezygnujesz to pa! Do sierpnia! Do zobaczenia!
Eliot

1. Data: 2000-07-07 07:14:34

Od: n...@g...pl (NoFacjta) szukaj wiadomości tego autora

Ourobos napisał(a):

> Poszukuje osoby , ktora powiesilaby sie razem ze mna pod koniec
> sierpnia.Zainteresowanych prosze o odpisanie na moj private address.

Czy moglibysmy przelozyc to na koniec wrzesnia ewentualnie poczatek
pazdziernika. Pogoda bedzie znacznie bardziej potegowala depresjie wiec
klimat od skaknia na sznurek bedzie owiele bardziej sprzyjajacy. Napewno
znjadzie sie wiecej chentnych, bedzi znacznie weselej.

Lista chentnych

Nick preferowny termin
----------------------+-----------------------------
--
Ourobos | koniec sierpnia
NoFacjata | przelom wrzesnia/pazdzierniak

C Z E K A M Y !

1. Data: 2000-07-07 07:57:38

Od: "Olga" <o...@o...pll> szukaj wiadomości tego autora

Ja we wrzesniu nie moge, musze zaszczepic w tym miesiacu moja bokserke i
zawsze we wrzesniu odbywam wizyte u kosmetyczki. Zapisuje sie jak ponizej
Pozdrawiam, O.

> Lista chentnych
>
>Nick preferowny termin
>----------------------+----------------------------
---

1. Data: 2000-07-07 08:41:41

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lista chentnych

Nick | preferowny termin
-------------------------------+--------------------
-----------
Ourobos | koniec sierpnia
NoFacjata | przelom wrzesnia/pazdzierniak
Olga | przelom wrzesnia/pazdzienik
DrYazzgod | koniec wrzesnia 2071 r.

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz W pewnym sensie to ja mam

1. Data: 2000-07-07 09:47:07

Od: "Hiena" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie przyjmę po Was wszelkie spadki i darowizny

1. Data: 2000-07-07 09:51:05

Od: "Hiena" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> ja oferuje niezaplacone rachunki i dlugi :)

Pani Olga niech się zajmie lepiej jedzeniem zupy

Czym jest zdrada
PALE BO LUBIE
Poszukuje DOBREGO psychoterapeuty!!!
Drama Angielska