aa

1. Data: 2000-07-05 11:12:40

Temat: aa
Od: "A." <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

aa

1. Data: 2000-07-05 12:05:40

Temat: Odp: aa
Od: "P." <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam rozumiec anonimowy alkoholik? To na odwyk:)

Przemek

1. Data: 2000-07-05 21:38:29

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik A. :
> aa

Ja wiem - debilizm ma jakiś tam związek z psychologią.
Sam lubię robić sobie jaja i bawią mnie takie rzeczy.
Ale jeśli TO SAMO powtarza się ileśtam razy, to przestaje być śmieszne, a
jest irytujące. Proste, nie?
Więc kolego A. i inni, którzy planują uczyć na grupie pl.sci.psychologia
literek alfabetu - dajcie se siana, jesli możecie, bo tutaj kazdy abecadło
zna. Proponuję załapac się do Państwowego Przedszkola na pół etatu - tam owa
nauka będziej bardziej przydatna.

Ptaszek Filip

1. Data: 2000-07-06 08:11:22

Temat: Re: Odp: aa
Od: a...@k...net.pl ({leh}) szukaj wiadomości tego autora

On 5 Jul 00, at 21:38, Ptaszek Filip wrote:

> Użytkownik A. :
>

> jest irytujące. Proste, nie? Więc kolego A. i inni, którzy planują uczyć
> na grupie pl.sci.psychologia literek alfabetu

Czy oni sie rzeczywiscie ucza literek alfabetu ?
Moze raczej niech ida na pl.test ?

Pozdrawiam, Leh
--
{ http://www.jones.prv.pl/ }--{ http://www.pooh.of.pl/ }
Tak, zawsze genialny, idealny, musze byc - Myslovitz D.D.S.

1. Data: 2000-07-06 10:37:16

Temat: Re: aa
Od: "Olga" <o...@o...pll> szukaj wiadomości tego autora

P. napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam rozumiec anonimowy alkoholik? To na odwyk:)
>
>Przemek

Jeszcze sie do konca nie okreslil, moze na razie sam nie wie, ze jest
alkoholikiem? ;)
O.

Re: psychologia - wyzsza uczelnia
Re: Palenie papierosow przez kobiety