Re: Morze w ogrodzie

11. Data: 2000-04-26 06:41:57

Temat: Odp: Morze w ogrodzie
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
news:8e4f0n$n4t$1@sunsite.icm.edu.pl...
> To jest ekstra co piszesz, możesz jeszcze odrobinę to rozwinąć?
> Aż nie do wiary!

A jednak. Brzydzę się przed przepisywaniem książek ale jak dokładnie
napiszesz co jest nie do wiary to może zacytuję.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

12. Data: 2000-04-26 08:40:58

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Morze w ogrodzie
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Tak napewno to zauwazylem protekcjonalny ton i "poklepywanie po ramieniu"
Pozdrawiam Juras
At 08:39 00-04-26 +0200, you wrote:

>Uzytkownik "Jerzy Kozlowski" <j...@e...opi.org.pl> napisal w wiadomosci
pl...

13. Data: 2000-04-26 20:05:49

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Morze w ogrodzie
Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

l...
> Tak napewno to zauwazylem protekcjonalny ton i "poklepywanie po ramieniu"

Poklepywanie po ramieniu jest protekcjonalnym ale przyjaznym gestem.
Slowa typu "No chyba Cie potluklo." zdecydowanie sa wrogimi.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

14. Data: 2000-04-27 20:59:36

Temat: Re: Morze w ogrodzie
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam na myśli potrzebę doprowadzenia wody do odpowiedniego poziomu
zasolenia.
> Taka potrzeba występuje w naszych stawach napełnianych np. woda deszczową
> więc wodą pozbawiona soli mineralnych.
> W takim wypadku pomaga dodanie zwykłej soli kuchennej. Z czasem
wprowadzone
> zostaną inne składniki mineralne.
Idzie mi dokładnie o to co podałeś wyżej. Jak nie chcesz przepisywać to
podaj przynajmniej źródło. Bo jestem ciekaw co dalej i dlaczego należy dodać
soli. Jakoś mi to nie gra.
Pozdrawiam Jerzy

15. Data: 2000-04-28 05:06:30

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Idzie mi dokładnie o to co podałeś wyżej. Jak nie chcesz przepisywać to
> podaj przynajmniej źródło. Bo jestem ciekaw co dalej i dlaczego należy

Czuję się jakbym musiał udowadniać, że nie kłamię.
Na szczęście znalazłem coś co czytałem może 20 lat temu.
O podawaniu soli dla poprawienia zdrowotności ryb jest więcej w różnych
książkach.

Ryby w akwarium. Jakubowski, Ring PZWS1969
"Zabiegi: doraźnie dodać (1-1,5 g) nawozu dla roślin "Flora" na 100 l wody
lub płaską łyżeczkę soli kuchennej na 10 l wody. Po pewnym czasie brak soli
mineralnych może wyrównać się też samoczynnie, zwłaszcza w wodach kwaśnych."

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

16. Data: 2000-04-28 20:57:46

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czuję się jakbym musiał udowadniać, że nie kłamię.
Pokazałeś, że jesteś mądrym człowiekiem!
Pozdrawiam Jerzy
PS
ale to jest super co podałeś.

17. Data: 2000-04-29 04:20:02

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Pokazałeś, że jesteś mądrym człowiekiem!
> Pozdrawiam Jerzy
> PS
> ale to jest super co podałeś.

Jerzy. Jeżeli chciałeś ostatnim zdaniem przekazać jakąś informację to
komunikuję, że można je zrozumieć na kilka sposobów albo nie rozumieć wcale.
Napisz dlaczego "ale" - pomimo czego.
Co w Twoim języku oznacza "super" - zwykłe przetłumaczenie nic nie daje.
Pisząc "co podałeś" nie jesteś precyzyjny. Podałem wiele spraw w kilku
listach.
Nic nie wiem o co Ci chodzi.
Jeżeli już kiedyś sugerowałeś stan mojego umysłu to bądź konsekwentny i pisz
do mnie wyraźnie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

18. Data: 2000-04-30 16:41:54

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> listach.
> Nic nie wiem o co Ci chodzi.
> Jeżeli już kiedyś sugerowałeś stan mojego umysłu to bądź konsekwentny i
Przepraszam, masz rację. Powinienem był napisać [Ale...] i nie byłoby
problemu.
Super - oznacza, że jest to informacja oczywista dla jednych ale nic nie
mówiąca innym.
Dzięki, że bezinteresownie podzieliłeś się swoją wiedzą i poświęciłeś nam
swój cenny czas.
Dzięki tobie nie będę musiał czytać aż tak wiele o rybkach. A planuję zrobić
jeszcze w tym roku oczko. No właśnie, do kiedy można je nasadzać i zarybiać
aby przetrwały[o] zimę?
Pozdrawiam Jerzy

19. Data: 2000-05-01 04:18:20

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Super - oznacza, że jest to informacja oczywista dla jednych ale nic nie
> mówiąca innym.

Moim celem było wybronienie się przed posądzeniem o kłamstwo a nie
podpowiedź jak rozwiązać problem niskiej zawartości soli mineralnych w
wodzie oczka ogrodowego :-).

> Dzięki, że bezinteresownie podzieliłeś się swoją wiedzą i poświęciłeś nam
> swój cenny czas.

Jerzy, daj spokój takim prowokacjom. Nie jestem dzisiaj bojowo nastawiony.
Przecież to święto, 1 Maja.
Jak widzisz, Paweł Słomczyński czegoś mnie, jednak, nauczył.

>A planuję zrobić
> jeszcze w tym roku oczko. No właśnie, do kiedy można je nasadzać i
zarybiać
> aby przetrwały[o] zimę?

Jeżeli ryby kupisz bezpośrednio ze stawu, a oczko Twoje będzie wykonane
dobrze, to zawsze.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

20. Data: 2000-05-01 21:08:27

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim celem było wybronienie się przed posądzeniem o kłamstwo a nie
> podpowiedź jak rozwiązać problem niskiej zawartości soli mineralnych w
> wodzie oczka ogrodowego :-).
Nie każdy ma akwarium, i nie każdy zdaje sobie z tego sprawę co napisałeś.
Jeszcze teraz nie jestem tego wcale taki pewien bo trafiłem na inne źródła
podające coś trochę innego.

> Jerzy, daj spokój takim prowokacjom. Nie jestem dzisiaj bojowo nastawiony.
> Przecież to święto, 1 Maja.
wiesz gdzie je świętowałem! kwadra uprawy czyli odchwaszczałem i niszczyłem
szkodniki a było co robić [jestem padnięty i rąk nie czuję], a nie prowokuję
tylko pielęgnuję i rozwijam twórczo twój sposób prowadzenia dyskusji.

> Jak widzisz, Paweł Słomczyński czegoś mnie, jednak, nauczył.
to ty tak twierdzisz, zapytaj Piotra S. czy podtrzymuje twoje zdanie.
Ostatnio lubi takie d...

>A planuję zrobić
> zarybiać
>
> Jeżeli ryby kupisz bezpośrednio ze stawu, a oczko Twoje będzie wykonane
> dobrze, to zawsze.
To dlaczego gdzieś przeczytałem, że dopiero po dwóch sezonach można
wpuszczać rybki?
Pozdrawiam Jerzy

ArchBud
Bluszcz pospolity - pytanie
Magnolia "Nigra"
_Prdoducent narzedzi ogrodniczych poszukuje odbiorcow.
Re: Kwitnaca grusza