choroby wisni

1. Data: 2000-04-20 10:24:06

Temat: choroby wisni
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byla tu niedawno wypowiedz kogos, kto radzil wycinac wisnie na ktorych jest
rak bakteryjny. Ja mam z wisniami taki problem: zasychaja koncowki pedow,
ale zadnego wycieku zywicy przy tym nie widac. Natomiast kora na glownym
pniu tych drzewek (dwa mam takie, rosna obok siebie) jest peknieta - ale tez
nie ma wyciekow zywicy - i rana jakby zaleczona. Probuje z tym walczyc przy
pomocy topsinu i sillitu (byly skuteczne przy podobnych objawach na
drzewkach mojej mamy).
Moze ktos potrafi cos na ten temat powiedziec?
pik

2. Data: 2000-04-26 04:15:31

Temat: Re: choroby wisni
Od: "Marek Kawalec" <M...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Jesli to rak bakteryjny to Topsin ani Syllit nie pomoze. Przed
kwitnieniem i po zbiorze i czasem po kwitnieniu po opadach Miedzian lub inne
miedziowe. A niestety generalnie siekiera jesli choroba zaawansowana.
2. Jesli to monilioza to Topsin tuz przed kwitnieniem powinien pomoc. Jesli
nie pomaga to chyba niestety patrz pkt 1.

<8dmlih$k8p$1@helios.man.lublin.pl>...

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

Re: Morze w ogrodzie
ArchBud
Bluszcz pospolity - pytanie
Magnolia "Nigra"
_Prdoducent narzedzi ogrodniczych poszukuje odbiorcow.