Re: Morze w ogrodzie

21. Data: 2000-05-02 02:11:15

Temat: Re: Morze w ogrodzie
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>to ty tak twierdzisz, zapytaj Piotra S. czy podtrzymuje twoje zdanie.
>Ostatnio lubi takie d...

Jeśli już mnie wzywasz, to powiedz konkretnie o co chodzi.
Nie bój się dokończyć.
p...@r...pl

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

22. Data: 2000-05-02 05:03:56

Temat: Odp: Morze w ogrodzie
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> To dlaczego gdzieś przeczytałem, że dopiero po dwóch sezonach można
> wpuszczać rybki?

Nie wiem dlaczego to przeczytałeś. Może Twoim problemem jest właśnie to, że
wierzysz wszystkiemu co czytasz.
Już dawno proponowałem "nie słuchaj głupich rad. Do wszystkiego i tak musisz
dojść sam."
Wyjaśnię, że moje rady też powinny być uznawane za głupie do czasu ich
sprawdzenia.

Do innych spraw w tym liście nie ustosunkowuję się bo nie o to chyba Tobie
chodzi.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

23. Data: 2000-05-02 07:46:07

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli już mnie wzywasz, to powiedz konkretnie o co chodzi.
> Nie bój się dokończyć.
Dokończę, przez tydzień nie odpowiadam na twoje posty bo wyszło mi na to, że
tylko nas dwóch pozostało i znowu robi się jałowo.
Pozdrawiam Jerzy.

24. Data: 2000-05-05 13:53:13

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Morze w ogrodzie
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Przesadzasz w obydwu wypadkach.
Juras
At 22:05 00-04-26 +0200, you wrote:

>Uzytkownik "Jerzy Kozlowski" <j...@e...opi.org.pl> napisal w wiadomosci
pl...

25. Data: 2000-05-09 20:23:19

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem dlaczego to przeczytałeś. Może Twoim problemem jest właśnie to,
że
> wierzysz wszystkiemu co czytasz.
Nie wierzę, czasami jeszcze myślę!

> [...]
musisz
> dojść sam."
> Wyjaśnię, że moje rady też powinny być uznawane za głupie do czasu ich
Masz całkowitą rację. W to uwierzyłem. Ale mimo to sprawdzę.
Pozdrawiam Jerzy

ArchBud
Bluszcz pospolity - pytanie
Magnolia "Nigra"
_Prdoducent narzedzi ogrodniczych poszukuje odbiorcow.
Re: Kwitnaca grusza