na balkon

21. Data: 2000-04-13 12:23:13

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: na balkon
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

A moze to jakis powojnik bylinowy??? bylabym bardzo
zainteresowana.Gamon, napisz wszystko co jest na opakowaniu. jaka firma?
Dorota

22. Data: 2000-04-14 06:44:19

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Grzelak wrote:

> A napisali jaka to odmiana, moze nazwa lacinska,

Sprawdze w domu....

Pozdrawiam,
robal.

23. Data: 2000-04-14 06:45:34

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka wrote:

> A moze to jakis powojnik bylinowy??? bylabym bardzo
> zainteresowana.Gamon, napisz wszystko co jest na opakowaniu. jaka firma?

Ojej, tak mnie straszycie, ze zaczynam sie martwic, czy nie jest tak, ze mam
cos z oczami :(((((- bo glowe dam, ze biorac z wieszaczka widzialam na tych
torebkach napis powojnik (a do tego byly chyba ze 2 czy 3 kolory do wyboru).

Pozdrawiam,
robal.

24. Data: 2000-04-15 10:30:12

Temat: Re: na balkon
Od: "Ireneusz T.Dudek" <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <r...@r...prv.pl> wrote in message
> John Smith wrote:
> listki), a do tego zamierzam puscic po stelazu niebieski powojnik. Nie
> moge sie juz doczekac co z tego bedzie (jesli bedzie).
>
> Oj bedzie, bedzie :-) U ,mnie rosna juz drugi rok (powojniki) i wspaniale
sie trzymaja. Puscilam je z rozami. Oczywiscie na zime trzeba dobrze
"opatulic"

Pozdrawiam - Marzenna

BTW Jestem tu przypadkiem, na stale urzeduje na rec.akwarium, gdyby byly to
tego tematu pytania.>

podsikane iglaki
datura
pecherznice i forsycje oraz modrzewie i swierki srebrne
Nasiona sosny czarnej
Fuksje chorują