Trendy w ogrodach

221. Data: 2003-09-29 22:29:52

Temat: Re: Trendy w ogrodach
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm>

> Raczej nie, pozniej robi sie jasnozielony.

... jeżeli liści nie przypali czerwcowe słońce - jeżeli przypali - jest
brązowo-zielony.

Pozdrawiam
p...@r...pl

222. Data: 2003-09-29 22:34:21

Temat: Re: Odp: Trendy w ogrodach
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał

> A gdzie miejsce dla A. campestre? Naszego, rodzimego... Albo chociażby
> taki 'Postelense', żeby trochę lokalnego patriotyzmu
> wprowadzić... Albo grabów? Albo buków? Wierzb, olch, jabłoni,
> jasminowców...?

:-)Jaśminiowce to nie zza Oceanu?:-)

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

223. Data: 2003-09-30 03:24:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Podejrzewam, że głównie dlatego, że róże niestety trzeba też opryskiwać.
> Jak się tego nie zrobi to zeżre je mączniak albo czarna plamistosć
> lisci.

Smacznego! Ja swoich nie pryskam.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

224. Data: 2003-09-30 04:03:42

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

225. Data: 2003-09-30 06:26:51

Temat: Odp: Trendy w ogrodach
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:blacgl$rkb$1...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm>

> ... jeżeli liści nie przypali czerwcowe słońce - jeżeli przypali - jest
> brązowo-zielony.

Wniosek taki, że te kilka ha Raczej do Lothlorien nie będzie podobne ;)
--
Pozdrawiam, Kaśka

226. Data: 2003-09-30 06:31:17

Temat: Odp: Odp: Odp: Trendy w ogrodach
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:
>

> Ochów i achów nie słyszałem. Więc albo były tak ciche, że do mnie nie
> doleciały -- a takie się nie liczą, albo ich nie było wcale :->.

Moje ochy i achy były wprostproporcjonalne do ich wzrostu, zapewniam Cię, że
w OB były głośne, Inka może to potwierdzić :-)
Ale dobrze, na drugi raz zapiszczę, zemdleję albo coś w tym stylu. Może być
;)
--
Pozdrawiam, Kaśka

227. Data: 2003-09-30 06:40:55

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> napisał(a):

> Wolę być zdrowy.

To miałabyc moja odpowiedx.
;-)
pozdr. Jerzy

228. Data: 2003-09-30 06:57:44

Temat: Re: Odp: Odp: Trendy w ogrodach
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfir <e...@p...fm> napisał(a):

> Użytkownik Jerzy Nowak [...]
> Na pewno nie za wyrobnika, podchodze bardzo emocjonalnie [...]

A nie przeszkadza Ci to w pracy? :-O

> A co do artyzmu to ocenia to przyszle pokolenia.

Tu się zgadzam, że zrobią to inni.

> zaorać?
> Nie uwazam tak, mam wszelkich licencji powyzej uszu! A dyplom nie musi
> zawsze swiadczyc o umiejetnosciach.
> Powiedz jednak sam: wolisz isc do lekarza po studiach czy do kogos kto
> skonczyl kurs pierwszej pomocy?

Na szczęście zdrowie mi dopisuje i jeśli już muszę to leczę się sam, a
dotychczasowe kontakty z lekarzami (poza towarzyskimi) uważam za stratę czasu
i pieniędzy, wolę je wydać na coś innego.

> Japonczycy z jednego kalafiora zrobili by kompozycje i mini krajobraz

Tiaaaa, to tak jak Cygan co gotował zupę na gwoździu.

Widzę, że ty też nie należysz do tych którzy potrafią trzymać się a właściwie
określić na początku inwestycji prawidłowego (realnego) kosztorysu.
;-)))
pozdr. Jerzy
PS
Powiedz co byś zaproponowała komuś co ma 1000 mkw [25x40] i na całość
przeznacza 10.000 zł., oczywiście typ ogrodu - dla leniwych i bezobsługowy,
odporny na suszę?
Masz jakieś sugestie?

229. Data: 2003-09-30 07:00:58

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Zlituj sie! Same babskie wrzaski bylyby wieczorem ;-)))))

Mów za siebie, nawet moje sąsiadki nie wrzeszczą na widok jeża i
bażanta, chociaż naturalistkami to one bynajmniej nie są.

Pzdr
Ewa

230. Data: 2003-09-30 07:05:02

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Mowisz o raku, o komplikacjach ciazowych, padaczce?

O raku, chcesz poznać ludzi tak wyleczonych wobec których lekarze byli
bezsilni i spisali ich na straty?
pozdr. Jerzy

nawóz do tuj
modliszka