expert fuck

21. Data: 2000-02-01 16:23:14

Temat: Re: Odp: Odp: expert fuck
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> U?ytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
> napisa?:3...@f...onet.pl...

> a co

> Czy to znaczy ze Ty nie robisz nic innego ja siedzac na tpsa czytasz maile z
> grup i odpisujesz na nie? - tak pytam z ciekawosci ... :)
wlasnie nie.
Nie musze siedziec i siedzic.
Szybko czytam i szybko odpowiadam.

22. Data: 2000-02-01 16:57:31

Temat: Re: expert fuck
Od: Marcin Sobczak <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

expert wrote:

> Czemu wlasnych.

Chyba mnie nie zrozumiales...

23. Data: 2000-02-01 17:12:47

Temat: Re: Odp: expert fuck
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajna ma prace .. to sie nazywa "odczytywacz postow" . Ile sie zarabia na
> takim stanowisku nie wiesz czasem? :)))

Badania nad sztuczna swiadomoscia nie sa finansowane w Europie z
grantow, tylko kilka osrodkow w Stanach ma na to srodki.
Systemy sztucznej inteligencji, gorsze lub lepsze sa znane od 20 lat.
Samodzielne systemy sztucznej swiadomosci nie zostaly jeszcze tak daleko
rozpoznane, aby wdrozenia byly bezpieczne w przemysle, wojsku.
Ryzyko jest zbyt duze.

Tak wiec na terenie Europy nie masz co liczyc na finansowanie takich
badan. Unia Europejska tez nie ma takich programow badan.

Ale cwiczyc szybkie czytanie zawsze warto, bo przydaje sie w kazdej
pracy naukowej.

24. Data: 2000-02-01 17:13:38

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Sobczak wrote:

> Chyba mnie nie zrozumiales...
Jestes dla mnie zagadka.
Ale czytanie wlasnych postow to jak grzebanie w swojej podswiadomosci.

25. Data: 2000-02-01 17:16:46

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niekoniecznie. Raczej obaj malo wiemy...
Mow za siebie.
W temacie sztucznej swiadomosci przeczytalem prawie wszystkie publikacje
naukowe.

> Dla mnie wystarczajacy. Przynajmniej wiemm, co czytam...

Olez nie powinienes sie bac oceny na grupie.
Przypomnij sobie jedynie reklame szybkiego czytania z telewizji.
Facet siedzi nad ksiazka i co sekunde przewraca karte .
Po 15 minu przeczytal ;-)

Bez tej reklamy jest to mozliwe do wycwiczenia.
Ale metoda jest troche inna.

26. Data: 2000-02-01 17:24:41

Temat: Odp: Odp: expert fuck
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.[ciach]

> Moj rekord to przeczytanie wlasnie 10.000 postow w ciagu dnia.

To tylko 3 godziny przed monitorem. Wybitnie tworcze spedzanie czasu.
Napisanie 500 postów normalnemu czlowiekowi zajmuje ok 25 godzin ( zakladam
3 min na post ). Ty pewnie robisz to szybciej, ale jak sie nie mysli co
pisze to musi byc latwiej.
SG

27. Data: 2000-02-01 17:41:00

Od: Marcin Sobczak <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jestes dla mnie zagadka.
> Ale czytanie wlasnych postow to jak grzebanie w swojej podswiadomosci.

Wytlumacze ci jak dziecku: to byla aluzja to faktu, ze sam wysylasz setki,
jesli nie tysiace postow dziennie. KPW???

28. Data: 2000-02-01 22:21:42

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

expert <e...@f...onet.pl> writes:

> wlasnie nie.
> Nie musze siedziec i siedzic.
> Szybko czytam i szybko odpowiadam.

...i wszyscy tutaj sie moga przekonac naocznie jaki ma wplyw ta
predkosc
na jakosc...

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

29. Data: 2000-02-02 15:34:29

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"expert" <e...@f...onet.pl> wrote in message news:3896B3C7.1B09@friko.onet.pl...
> Tylko mi nie mowcie ze nie potraficie jeszcze szybko czytac.
> Bo to kazdy student i pracownik w stanach, japonii potrafi.

Ja jestem pracownikiem w Stanach i nie potrafię...

Poza tym - artykuł artykułowi nie równy!
Jeśli 200 linijek skomplikowanego tekstu czytasz w 1 sekundę
tonie dziwota, że takie bzdury wygadujesz: po prostu nie rozumiesz
tego co czytasz. Nie sztuka szybko czytać, sztuka rozumieć co się czyta.
Twoje artykuły na grupach bankowych czy poświęconych giełdzie świadczą
właśnie, że przeleciałeś pobieżnie tekst, wiesz że gdzieś coś dzwoni,
ale nie bardzo masz pojęcie o tym co i gdzie...
Takie czytanie jest niestety jest bez wartości.

30. Data: 2000-02-02 15:58:13

Temat: Odp: Odp: Odp: expert fuck
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie nie.
> Nie musze siedziec i siedzic.
> Szybko czytam i szybko odpowiadam.

No tak biorac pod uwage posty z dnia 25.01 (tylko ta grupa) :
25 Jan 2000 00:03:00
25 Jan 2000 02:14:50
25 Jan 2000 02:31:17
25 Jan 2000 02:37:51
25 Jan 2000 10:18:35
25 Jan 2000 10:24:06
25 Jan 2000 10:27:32
25 Jan 2000 13:26:15
25 Jan 2000 13:29:55
25 Jan 2000 13:34:25
25 Jan 2000 17:41:52
25 Jan 2000 20:44:40
25 Jan 2000 20:47:15
25 Jan 2000 22:42:03
5 Jan 2000 23:32:22
i co z tego wynika? a to ze laczysz sie po kilka razy dziennie a odpisanie
na jednego maila zajmuje Ci od 3- 5 min :)))) wiec nie rob z siebie
nadczlowieka :) daj na luz - nobodys perfect :)))

Basia
* * *
UIN : 20184084
http://www.kki.net.pl/bw