Re: Odp: Odp: przeszlosc nie musi byc wiezieniem!

1. Data: 2003-03-05 12:33:43

Temat: Re: Odp: Odp: przeszlosc nie musi byc wiezieniem!
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 04 Mar 2003 20:13:28 +0100 "patrycja."

> bu... /to podobno źle wpływa na cerę;)/ ale to chyba nie najlepiej
> świadczy o tej grupie.. bo w sumie "powinieneś" skakać z radości że
> możesz tu napisać ;)

Grupa jest ok, wątpię by były lepsze miejsca w sieci.:)
Chyba byłem zmęczony.

> mmm... "szachista".. dobrze.. dobrze ;)

Przyznaję, ale nie muszę. Przy okazji powtórka:
http://salve.slam.katowice.pl/Analiza-transakcyjna.h
tm

> Gniewasz się?
>
> no...
> ...........ok, już nie ;D

Kobiety bywają jakieś takie lepsze.:)

> ja tylko _nawiązałam_ do wątku ;)

> szybki jesteś ;)

Tu jest mi łatwo.

> no ale _podobno_ tak jest :)

Podobno tak jest, ale imo to tylko plotki.;)

> oj.. to strasznie ~nudne ;)

Ok, najważniejsze jeszcze przed nami.:)

(Niedawno słyszałem, że jestem listem, a wcześniej, że się wstydzę.
Niech będzie.) Przepraszam za ten wtręt.

> o mój.. o bosz... a to co? ;D
> z ojczyzną? jej-> nie wiem czy mam się bać czy cieszyć ;) może po prostu
> uznajmy że "patrycja" to bardzo piękne imię /to tak żeby zrobić na złość
> komuś kto stwierdzi że "żaden człowiek nie ;lubi swojego imienia"...
> swoją drogą.. też go kiedyś nie lubiłam :)

Hmm, imię Patrycja budzi zaufanie, może uważałaś, że jest zbyt poważne.:)

> Marek kojarzy mi się z ... marką.. markami.. Markami.. makaronem.. i
> zmorą /to tak, żeby było cos ciekawszego;)

Z koszmarkiem? Z zakamarkiem i dymarką. Można markować, markierować,
zmarkotnieć, ale postanowiłem nie markotnieć.;)

> :)

Najważniejsze się przyzwyczaić.:)

Pozdrawiam
Marek

1. Data: 2003-03-05 12:58:24

Temat: Re: Odp: przeszlosc nie musi byc wiezieniem!
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 04 Mar 2003 22:20:00 +0100 "patrycja."

> uff... to wiele.. wiele wyjaśnia ;)))))))

Pierwsze co robię jest sprawdzanie, czy ktoś mi odpowiedział.
Coś innego masz na myśli ???

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

Re: Zle Oprogramowany Matrix
Re: Mężczyzna a zdrada C.D.
Re: proste pytanie ;p
szukam informacji