Owocowy sad - wrazenia

1. Data: 2003-07-25 13:15:07

Temat: Owocowy sad - wrazenia
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam krem na dzien Owocowy Sad oczyszczajaco-sciagajacy dla cery tlustej.
Jestem zapachofilem ;] i jestem bardzo zadowolona. Krem ladnie, ale nie
nachalnie pachnie grejfrutem, wchlania sie bardzo przyzwoicie (mam cere
mieszana), napina skore, nawet nawilza. Podoba mi sie =] Cena - 7,50 zl
Tylko, co typowe dla polskich firm, ma brzydkie opakowanie (tzn. ladny
kartonik, ale sloiczek w srodku brzydki). Na deser dokupilam sobie maseczke
witalizujaco-nawilzajaca z ekstraktem z wisni z tej serii - mam nadzieje, ze
rownie fajna co krem, wieczorem sie przekonam =]

Acha, spiesze doniesc, ze w Drogerii Natura w Astrze (Wroclaw) pojawil sie
Straubal - do jasnych, do rudych i do ciemnych, 17 zl.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-25 14:10:49

Temat: Re: Owocowy sad - wrazenia
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
t003.jasien.net...
> Kupilam krem na dzien Owocowy Sad oczyszczajaco-sciagajacy dla cery
tlustej.

Ooooo, a czyjze to jest ten Owocowy Sad? Czyj?

Kruszyna
tlustopaszczasta
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-25 14:23:50

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bfrdqs$l2o$1@nemesis.news.tpi.pl,
Kruszynka (Wrocław) <m...@w...pl> typed:

> Ooooo, a czyjze to jest ten Owocowy Sad? Czyj?

Rzeczywiscie, zapomnialam dodac - Miraculum. Jest taki fajny, ze musze sie
powstrzymywac, zeby sie nim co chwile nie smarowac - tak pysznie pachnie =]
Acha - on nie matuje. Nawilza i lekko sciaga (jest z alkoholem, wlasnie
sprawdzilam), ale nie matuje, chociaz moglby byc tak uprzejmy.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-25 15:02:10

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska wrote:

> [...]
> nachalnie pachnie grejfrutem, wchlania sie bardzo przyzwoicie (mam cere
> mieszana), napina skore, nawet nawilza. Podoba mi sie =] Cena - 7,50 zl

a filtry?

xx.

1. Data: 2003-07-25 17:18:14

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
t003.jasien.net...
> tlustej.
>
> Ooooo, a czyjze to jest ten Owocowy Sad? Czyj?

http://www.miraculum.com.pl/index.php?r=p&s=os

W drogerii Natura jest wlasnie promocja, cala seria jest po 7,49 zl.
Oczywiscie nie moglam sie powstrzymac i kupilam malinowy na noc :-)
Pachnie super, kartoniki sa takie, ze slinka cieknie, choc sloiczek
faktycznie troche nie tego.
Jak sie nie sprawdzi, odpukac, to zuzyje do rak ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-25 17:20:30

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> a filtry?

Nie no, co ty?! Za taka cene?

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-25 19:51:31

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA wrote:

> Nie no, co ty?! Za taka cene?

hmmm. to ja bym sie bala uzywac. tj. moge sobie cokolwiek z filtrem na
to albo pod to zapodac, ale czy wtedy to dzialanie sciagajaco-jakiestam
sie nie zneutralizuje? na ogol kremy z filtrem sa dosc tresciwe.

xx.

1. Data: 2003-07-25 19:58:40

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm. to ja bym sie bala uzywac. tj. moge sobie cokolwiek z filtrem na
> to albo pod to zapodac, ale czy wtedy to dzialanie sciagajaco-jakiestam
> sie nie zneutralizuje? na ogol kremy z filtrem sa dosc tresciwe.

Dlatego ja tych tanszych marek 'bezfiltrowych' to uzywam tylko na noc.
Chociaz rozwiazaniem moze byc uzywanie podkladu z filtrami.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-25 20:09:25

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:3F218A43.9050503@gazeta.pl,
anek <a...@g...pl> typed:

> [...]
> to albo pod to zapodac, ale czy wtedy to dzialanie
> sciagajaco-jakiestam sie nie zneutralizuje? na ogol kremy z filtrem

Ja to nalozylam na neutrogene z spf15. "Nizsza polka" chyba w ogole nie ma
filtrow, ale ja wiekszosc czasu siedze w pomieszczniu przed kompem, filtry
slonczne nie sa mi tak potrzebne, jak dobre nawilzenie.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-25 21:18:20

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> filtrow, ale ja wiekszosc czasu siedze w pomieszczniu przed kompem, filtry
> slonczne nie sa mi tak potrzebne, jak dobre nawilzenie.
A Miraculum Young Aromatherapy? Ma bardzo dobre oceny na Wizażu.

Pozdrawiam,
Lady M

witam!!!
dziwne krostki, jak sie ich pozbyc???