PROFESOR SENETA ZYJE

1. Data: 2000-02-19 13:54:46

Temat: PROFESOR SENETA ZYJE
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zradoscia pragne poinformowac listowiczow ze Profesor Seneta zyje, jest
to wiadomosc pewna. Uzyskalismy ja od Doc. Jakuba Dolatowskiego, ktory
rozmawial z Profesorem w ostatnim tygodniu (dzis jest 19.02 ). Poprzednia
informacja byla mylna.
Rzeczywiscie umarl Profesor ale nazywal sie Zielonko.
Nalezy wysnuc z tego smutny wniosek, ze po przejsciu na emeryture czlowiek
szybko odplywa w niepamiec, do tego stopnia szybko, ze mlodzi ludzie nie
odrozniaja dwoch wielkich profesorow.
Wg tego samego zrodla Profesor Seneta zlozyl w PWN kolejny tom "Drzew i
krzewow" zawierajacy opisy do litery "M".
Wszyscy zyczmy Profesorowi jeszcze wielu lat zycia w dobrym zdrowiu ,a
sobie ukonczenia pzez Niego rozpoczetego Dziela
Pawel Slomczynski

1. Data: 2000-02-19 18:36:23

Temat: Re: PROFESOR SENETA ZYJE
Od: pluton <n...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość z ostatniej chwili:
John Lennonn nadal nie żyje.
--
CUL
pluton

1. Data: 2000-02-19 19:28:54

Temat: Odp: PROFESOR SENETA ZYJE
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pluton <n...@j...lodz.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@j...lodz.pl...

1. Data: 2000-02-20 17:50:18

Temat: Re: Odp: PROFESOR SENETA ZYJE
Od: pluton <n...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> dowcip. spocznij.

Rzeczywicie, nie popisałem się :(
Przepraszam.
--
CUL
pluton

1. Data: 2000-02-20 22:25:21

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli jeśli nastąpiła taka pomyłka, znaczy, że będzie żył jeszcze długo
długo. Powtarzam zdanie, że każdemu ogrodnikowi "zapisano" co najmniej 100,
a hak zależy jak się ogrodnik prowadzi:-).

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-02-23 07:39:11

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Słomczyński" wrote:

> Zradoscia pragne poinformowac listowiczow ze Profesor Seneta zyje, jest
> to wiadomosc pewna. Uzyskalismy ja od Doc. Jakuba Dolatowskiego, ktory
> rozmawial z Profesorem w ostatnim tygodniu (dzis jest 19.02 ).

i bardzo dobrze. mark twain po ogloszeniu jego smierci zyl- zdaje sie-
jeszcze sporo lat. mam nadzieje, ze jest to regula, ktora w tym wypadku
spowoduje dokonczenie "drzew i krzewow"

pozdrawiam
j.t.

Ogrodnik - witryna ogrodnicza