RE: Pomózcie, please !

1. Data: 2000-01-17 10:12:10

Temat: RE: Pomózcie, please !
Od: B...@p...ch (Bartosiewicz, Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Ja studiuje dziennie i pracuje na caly etat. I jakos to mi sie udaje
pogodzic. I wiesz co? Masz racje. Czasami jak patrze na to co sie dzieje
wokol mnie w pracy to .... szkoda gadac. Najwieksi debile dostaja kupe kasy
i super posady tylko dlatego ze maja plecy. Tak juz jest. Ale wiesz co? Od
zeszlego roku zauwazylem, że tak faktycznie to wiedza procentuje. Jestem
teraz na 3 roku a pracuje od 3 lat (od roku na pelen etat, wczesniej na
1/2). Ostatnio zaczynam na roznych spotkaniach "zabijac" tych debilkow
ogolna wiedza, ktora mam wlasnie ze studiów....(dziwne nie :-)).
To tak od strony pracy. A od strony uczelni to sie nie raz wkurzam jak jakis
wykladowca-madrala gada o rzeczach, o ktorych jak naprawde dzialaja w zyciu
nie ma zielonego pojecia. Nie raz mi sie zdarzylo poklocic z takim, co
pozniej odbilo sie na ocenach w indeksie, ale i tak tego nie zaluje, ktos
musi pokazac burakom co mysla ze sa najwazniejsi i ze studenci powinni bic
im poklony, ze tak naprawde to sa tylko zadufani w sobie.
Wkurza mnie to ze mam przedmioty, ktore NIC nie wnosza i sa tylko chyba po
to aby nie bylo za malo zajec......coz do tych zajec podejscie jest proste.
Zakuj Zdaj Zapomnij Zapij.... Zas do tych co mnie interesuja....to juz inna
bajka.

Dzieki temu ze pracuje teoria ktora wibijaja mi do glowy trafia na swoje
miejsce. Tak naprawde to uwazam, ze bez doswiadczenia w pracy, to czego bym
sie uczyl zlalbym sobie z gory, jakbym nie widzial tego powiazania z
rzeczywistoscia....

No dobra to tyle przemyslen, sorki moze za ilosc ale to ta sesja....zreszta
wiecie o co chodzi.... :-)

Pozdrowka dla wszystkich sesjowiczow i nie tylko

Pajonk Hfat
--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-19 21:01:15

Temat: Odp: Pomózcie, please !
Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Bartosiewicz, Piotr:
> [...]
kasy
> i super posady tylko dlatego ze maja plecy. Tak juz jest.........

Nie wiem skad jestes, ale tu gdzie mieszkam (prowincja - miasto wojew. pow
300 tys.) jest dokladnie tak samo tzn im wiekszy debil (doslownie) tym ma
'lepsza' posadke i wyzsze stanowisko w firmie. Nie oznacza to ze wszyscy na
stanowiskach to 'bezmozgowcy', ale zdecydowana wiekszosc niestety to kretyni
'czystej wody'. Czesc z nich dla 'picu' porobila jakies licencjaty aby np
podpisywac sie: 'inz. Y.Iksinski'.
Efekt jest taki ze 'zwykly' pracownik nie tylko przedstawia w firmie pomysl
powiedzmy 'podnoszacy efektywnosc' dzialania, koncepcje realizacji oraz
'zabezpiecza' wykonanie, ale rowniez dodatkowo 'gorka' i tak za cholere nic
a nic nie potrafi z tego wszystkiego 'pojac', zamiast tego 'zgarniaja kase',
biegaja 'w skowronkach', a na koniec (zanim szlak cie trafi) dowiadujesz sie
np jakim to wielkim sukcesem Ygrekowskiej bylo zrealizowanie od 'pomyslu do
przemyslu' najgenialniejszej w jej 'fantastycznej' karierze zawodowej
koncepcji rozwoju firmy - tragedia, rece i nogi opadaja... i mozg takze.
:((((((((((((
A zyc trzeba... niestety.

Moglbym napisac wiecej bo mam 'fajne' i pewnie 'kontrowersyjne' obserwacje
np w temacie inteligencji emocjonalnej, ale ew innym razem i w innym
watku. :)

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-22 10:56:47

Temat: Re: Odp: Pomózcie, please !
Od: Kenneth McCoy <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek napisał(a):

> Moglbym napisac wiecej bo mam 'fajne' i pewnie 'kontrowersyjne' obserwacje
> np w temacie inteligencji emocjonalnej, ale ew innym razem i w innym
> watku. :)

Ja bardzo prosze... :)

> Pozdrawiam.
> Czarek

Pazdrawing...
--
Kenneth McCoy (ZOP) stdkmc+1 advkmc+1
< Tekst tygodnia >

Re: Kocham 2 kobiety - i w tym problem
Re: Dlaczego ludzie plotkuja?
Mowa ciala a brak akceptacji (b. dlugie)
Mowa ciala a brak akceptacji (b.dlugie)
Proszę o pomoc.