Poncirus ponownie

41. Data: 2003-10-30 20:37:47

Temat: Re: Poncirus ponownie
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> writes:

> Jak się zachwyca kolcolistem, to i z poncrusem będzie podobnie:-)

Że niby kto? Ilexów kilka na polu mamy, ale Ulexa żadnego... :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien zbrojarz--betoniarz spod Limy
Wolał lato ciut bardziej od zimy.

42. Data: 2003-10-30 21:02:47

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Że niby kto? Ilexów kilka na polu mamy, ale Ulexa żadnego... :)

Prywata - myślałam o sobie. Ulex odbił nawet po ostatniej zimie:-)

Pozdrawiam, Basia.

43. Data: 2003-10-30 21:04:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...

> Ewo, ja tak nieśmialo, czy miałaś mój adres?

Myślisz, że Ewa wysłałaby bez adresu? :-D

Pozdrawiam, Basia (rotflując)

44. Data: 2003-10-31 07:02:41

Temat: Odp: Poncirus ponownie
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bnruhf$mgu$...@a...news.tpi.pl...

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

1.38...

> Myślisz, że Ewa wysłałaby bez adresu? :-D

Myślę, że może mnie przegapiła, tylu chętnych było, i mi nie posłała :-)
Wolę zapytać, bo też chcę mieć gaj poncyriowy :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

45. Data: 2003-10-31 07:09:18

Temat: Re: Odp: Poncirus ponownie
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że może mnie przegapiła, tylu chętnych było, i mi nie posłała
> :-) Wolę zapytać, bo też chcę mieć gaj poncyriowy :-)

Mialas :-)
Kiedys juz go dostalas, przy okazji czegostam... :-)
Basia w sumie rozumuje logicznie :-)
Tylko do Sumaki nie wyslalam z w/w powodu - nie odezwalo sie stworzenie,
albo sie odezwalo w momenie padu poczty i list poszedl sie pasc...
Suuuumaaaakiiiiiii! Daj adres!
Pozdrowienia - Ewa Sz.

46. Data: 2003-10-31 07:57:33

Temat: Odp: Odp: Poncirus ponownie
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in
>

> Mialas :-)
> Kiedys juz go dostalas, przy okazji czegostam... :-)

Cieszyć sie, bo pamiętać, że wysyłać, ale nie wiedzić czy Ty pamietać, że
mieć ten adres :-) Dawno to być :-)

Pozdrawiam,
Kaśka

47. Data: 2003-10-31 23:11:56

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Wzbogacilem swa wiedze na temat poncyrii i dowiedzialem sie, ze z jej owocow
mozna robic marmolade a takze napoj orzezwiajacy.
:)
Jej kwiaty pachna :)
Nie wiem dlaczego Grzegorz probuje nas zniechecic.

Pozdrawiam,
Bpjea

48. Data: 2003-10-31 23:35:33

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:bnuqg0$hpu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> :)
> Jej kwiaty pachna :)
> Nie wiem dlaczego Grzegorz probuje nas zniechecic.

Bo na śmietnik wywalił i teraz w żalu nieutulony ?

Napisz jeszcze jak ona lubi być z nasion rozmnażana.
Temperatura , gleba ?

Pozdrawiam
Teresa

49. Data: 2003-11-01 00:03:33

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Wzbogacilem swa wiedze na temat poncyrii i dowiedzialem sie, ze z jej
owocow
> mozna robic marmolade a takze napoj orzezwiajacy.
hehe
w kontekscie tego co napisal o niej Grzesiu
ten napoj chyba bardziej trzezwiacy niz orzezwiajacy
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

50. Data: 2003-11-01 09:32:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]

To chyba ma swoje dobre strony, szczególnie na grupie, która bez przerwy
nastawia (i jak sądzę degustuje) jakoweś winka, naleweczki, derenióweczki,
pigwóweczki, a w przerwach raczy się piwem na leżaczku odpoczywając?

Pozdrawiam, Basia.

Czy już i jak przykrywać winorośle?
czy, kiedy i czym przykryc clematisa ???
Tuje na zywoplot
Keramzyt
fistaszkowe łupiny