czy, kiedy i czym przykryc clematisa ???

1. Data: 2003-10-28 13:22:30

Temat: czy, kiedy i czym przykryc clematisa ???
Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2003-10-28 15:35:58

Temat: Re: czy, kiedy i czym przykryc clematisa ???
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.clematis-nursery.com/wms/wmsg.php/1153.ht
ml

A może tak odrobina własnej inicjatywy i wpisanie w googlach słowa clematis?

3. Data: 2003-10-28 15:43:11

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że wystarczy ochronić korzenie np grubą warstwą kory
albo stroiszem świerkowym.

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2003-10-28 15:58:09

Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Ci Beatko za linka,

Jesli chodzi zas o wlasna inicjatywe to moze powiesz mi w takim razie po co
jest ta grupa ???? Chyba miedzy innymi do zadawania pytan czyz nie ??

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3F9E8CDE.4060408@poczta.onet.pl...

5. Data: 2003-10-28 16:15:25

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

petresku wrote:
> Dziekuje Ci Beatko za linka,
>
> Jesli chodzi zas o wlasna inicjatywe to moze powiesz mi w takim razie po co
> jest ta grupa ???? Chyba miedzy innymi do zadawania pytan czyz nie ??

Oczywiście, że tak. Ale również do czytania. To jest nasty post w tym
tygodniu z cyklu: jak chronić ...? Warto je przeczytać.
Po za tym, na większości grup panuje zwyczaj: najpierw szukam sam, a
potem zadaje pytanie innym.
Nie mam bynajmniej do Ciebie prentesji. Zwracam Ci po prostu uwagę na
prostszy i szybszy sposób uzyskania informacji.
Bea

6. Data: 2003-10-28 16:47:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to moze powiesz mi w takim razie po co