Skrzyp

11. Data: 2000-04-27 11:21:32

Temat: Re: Odp: Skrzyp
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewka wrote:
> I czy częste koszenie skrzypu nie powoduje, że
> będzie się rozrastał przez kłącza?

U mnie na regolarnie koszonym trawniku sie nie pojawia. Zaraz obok i
owszem.

> I czy Starane, którym będę próbowała
> staranować skrzyp na trawniku (przyszłym) można użyć też w ogródku
> warzywnym?

Po staranowaniu skrzypy tylko na kilka dni przywiedly, po czym sie
podniosly - zero efektu. W tym roku wyprobuje Roundup.
Starane w ogrodku warzywnym? - mozna, ale jesli zrezygnujesz z tych
warzyw ;-)

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

12. Data: 2000-04-27 12:37:33

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nawet bardzo fajny z tego material, ale NIE PERZ.
> Pozdrawiam Krystyna.

Masz racje. Perz rozkladajc sie pozostawia w glebie jakies inhibitory
wzrostu ktore sa ktywne przez jakies 6-7 lat.

D.P.

13. Data: 2000-04-27 13:21:50

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisal:

> [...]
> podniosly - zero efektu. W tym roku wyprobuje Roundup.
> Starane w ogrodku warzywnym? - mozna, ale jesli zrezygnujesz z tych

Ani nie probuj Rundupu, on jest faktycznie nieszkodliwy dla skrzypu.
U mnie po starane zdechl, przynajmniej to co naz ziemia bylo.
Jeszcze jeden z Chwastoxow dziala na skrzyp. Pisalem o tym rok temu
chyba.
Krzysztof

14. Data: 2000-04-27 16:09:53

Temat: Re: Skrzyp
Od: "Marek Kawalec" <M...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Np na pasach herbicydowych w sadach na I klasie gleby.
Ale na to jest uzasadnienie :))

<8e7uvu$6j3$6@aquarius.webcorp.com.pl>...

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

15. Data: 2000-04-27 16:16:26

Od: "Marek Kawalec" <M...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radzilbym powtorzyc te pomiary pH. Cos duzo, szkodliwe duzo.
Powiem tak, mało prawdopodobne. Albo źle pobrane próbki albo zle dokonany
pomiar.

Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

16. Data: 2000-04-27 18:49:54

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam i mam pytanie.
> Jestem w trakcie zakładania ogrodu wokół nowego domu. W zeszłym roku
> kopałam, usuwałam skrzyp łącznie z długaśnymi korzeniami, siałam łubin,
znów
> kopałam, usuwałam skrzyp ... Tak ze 3 razy mając nadzieję, że wyplenię ten
> chwast całkowicie. Udało mi się to w 80%. Czym mam potraktowć skrzyp,
który
> właśnie pięknie wschodzi tam, gdzie chcę na dniach posiać trawę? I czy
> potrafi ta roślina przejść z działki sąsiada pod murkiem 50 cm głębokim?
> Pozdrawiam Ewka
Podam ci jeszcze jeden znakomity sposób na pozbycie się wszelakich chwastów.
Posadź ziemniaki. Tak właśnie tak, ziemniaki, ale gęściej niż to się robi
normalnie.
Ta roślina należy do grupy roślin oczyszczających glebę z chwastów.
Niewiarygodne ale prawdziwe. Połączysz przyjemne z pożytecznym.
Pozdrawiam Jerzy.

17. Data: 2000-04-28 23:16:49

Od: "Agata J." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie, to nie tak...
skrzyp jest roslina wskaznikowa wskazujaca na nieuregulowane stosunki wodne.
Interpretujcie, jak chcecie, ale jak uregulujecie, to skrzypy sie wyniosa.
pozdrawiam
Agata J.

18. Data: 2000-04-29 01:33:11

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Interpretujcie, jak chcecie,

To znaczy, że jeśli nie zapłaciłem za wodę i kanalizację, to moją działkę
opanują skrzypy?

>ale jak uregulujecie, to skrzypy sie wyniosa.

OK. Jeszcze dziś zapłacę.

:-)))p...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

19. Data: 2000-04-29 03:54:51

Temat: Odp: Skrzyp
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata J." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Sluchajcie, to nie tak...
> skrzyp jest roslina wskaznikowa wskazujaca na nieuregulowane stosunki
wodne.
> Interpretujcie, jak chcecie, ale jak uregulujecie, to skrzypy sie wyniosa.
Nieprawda Agatko. Jeżeli roślina została zawleczona to i na średnio
nawodnionym terenie będzie się on dobrze rozwijał.
Z tymi roślinami wskaźnikowymi należy uważać.
Moim zdaniem, tylko na terenach dziewiczych, można na nich polegać. W
ogrodach gdzie zostały zawleczone przez podłoża, komposty i przy sadzeniu
nowych roślin, wskazania są zafałszowane.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

20. Data: 2000-04-29 06:35:06

Od: "Agata J." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński napisał(a) w wiadomości: >Nieprawda Agatko.
Jeżeli roślina została zawleczona to i na średnio
>nawodnionym terenie będzie się on dobrze rozwijał.

Prawda i nieprawda, skoro został zawleczony, to pewnie, że mu będzie dobrze,
ale jeszcze lepiej tam, gdzie będą te stosunki nieuregulowane.
Nawiązując więc do wypowiedzi Piotra S. - zapłaćmy lepiej te rachunki i
będzie po kłopocie ;-)))
pozdrawiam
Agata J.

paskudztwo w czarnej porzeczce