Strona o doniczkowych

31. Data: 2000-03-21 15:34:11

Temat: Re: Strona o doniczkowych
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz wrote:

> no no, robalu, nie lap go za... "slowa"

Mam kogo lapac za ... "slowa" :)

> poczytaj o czym chlopy rozmawiaja i odpowiedz na ankiete PS

Wiem, o czym, chlopy rozmawiaja i dlatego sie mnie nie wiem czemu boja
:(((((((((((

Pozdrawiam,
robal.

32. Data: 2000-03-21 17:02:17

Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sunnie napisał(a) w wiadomości: <3...@k...net.pl>...

Dzialaj! Jak sie boisz konkurencji, to nie umieszczaj licznika odwiedzin.
Zawsze bedziesz mogla sobie powiedziec, ze masz tysiace odwiedzin dziennie i
szkoda ze nie masz licznika.
Jurek

www.free.com.pl/wkizet

33. Data: 2000-03-21 17:54:22

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, o czym, chlopy rozmawiaja i dlatego sie mnie nie wiem czemu boja
> :(((((((((((
> Pozdrawiam,
> robal.

Boja sie, Ciebie?!
Nie wierz w to, boja sie ci ze "slowami" a ...
pozdr jerz

34. Data: 2000-03-21 19:57:18

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Grzelak wrote:
> Robal, masz poparcie na grupie,

Ro-bal, Ro-bal, Ro-bal, Ro-bal ... :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

35. Data: 2000-03-22 07:54:48

Temat: Re: Odp: Strona o doniczkowych
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusinski wrote:

> [...]
> Ty, rosliny kochasz. Szkoda tylko, ze tak glupio, kazesz sie nazywac.

Eeeee...tam...zaraz gloopio. To bardzo praktyczne. A wzielo sie stad, zew na
pewnej grupie (nie wiem nawet, czy nie na tej) moje kilkakrotnie ponawiane
pytanie zostawalo stale bez odpowiedzi. Uznalam, ze nalezy wobec tego jakos
zwrocic uwage na swoj post - ciekawe zaznaczanie tematu juz nie wchodzilo w gre,
bo ten chwyt stosowalo wiele osob, wiec przyszlo mi do glowy, ze trzeba sie
podpisac tak, zeby kazdy chociaz po to zeby sie posmiac, przeczytal. rezultat
byl natychmiastowy :) No i zadziej ludzie moiowa, ze pytanie jest gloopie albo
cos (bo wiadomo - gamon') i dzieki temu prawie zawsze otrzymuje odpowiedz na
pytania naprawde dla mnie istotne. :)
A na co dzien ludzie nazywaja mnie robalem i tak tez bedzie na stronie.

Pozdrawiam,
robal.

36. Data: 2000-03-22 08:01:27

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz wrote:

> Boja sie, Ciebie?!

Ano...

> Nie wierz w to, boja sie ci ze "slowami" a ...

??? ja cos nie qmac...

Pozdrawiam,
robal.

37. Data: 2000-03-22 08:02:11

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:

> Ro-bal, Ro-bal, Ro-bal, Ro-bal ... :-)

Przestan, bo jeszcze jakies dopalacze zaczne brac i mnie pozniej
zdyskwalifikuja...

Pozdrawiam,
robal.

38. Data: 2000-03-22 08:03:08

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Zając" wrote:

> Dzialaj! Jak sie boisz konkurencji, to nie umieszczaj licznika odwiedzin.
> Zawsze bedziesz mogla sobie powiedziec, ze masz tysiace odwiedzin dziennie i
> szkoda ze nie masz licznika.

Dobre, ze tez mi to do glowy nie przyszlo. Nie masz nic przeciwko temu, ze
sprzedam ten patent paru osobom, kotre w siebie nie wierza? :)

POzdrawiam,
robal.

39. Data: 2000-03-22 08:21:21

Temat: (no subject)
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Mysle mysle Wiesiu! nawet nabylam wczoraj dwie nowe roze do kolekcji
(wszak trzeba miec co pokazywac na stronie, webowej oczywiscie),
mianowicie Rose Guajard i belle Epoque, obie rozowe, bo stwierdzilam, ze
mam za malo rozowych roz...
Dorota

40. Data: 2000-03-22 10:02:51

Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>Dobre, ze tez mi to do glowy nie przyszlo. Nie masz nic przeciwko temu, ze
>sprzedam ten patent paru osobom, kotre w siebie nie wierza? :)
>
>POzdrawiam,
>robal.

Tak naprawde to wazna jest nie ilosc odwiedzajacych, ale czas jaki spedzaja
na stronie. Zawsze mozna w ostatnich sekundach impulsu wejsc na dana strone
nabijajac licznik.
Co to za patent, wiele stron jest bez licznika. Z drugiej strony powinny byc
liczniki czasu, tzn. ile czasu srednio na dobe strona jest otwarta.
Jurek
www.free.com.pl/wkizet

reklamacje
Jak bambus z bambusem