czy warto zamawiać?

21. Data: 2003-10-04 05:26:02

Temat: Re: czy warto zamawiać?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>

> Dlaczego od razu "nie wytrzymal"? Po prostu protestujemy przeciw
> ograniczaniu wolnosci slowa za pomoca jeza :-)
:)
i nie odnosisz wrazenia
ze grupa dala sie zastraszyc tym jezem
:(((((((((((((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

22. Data: 2003-10-04 12:06:00

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i nie odnosisz wrazenia
> ze grupa dala sie zastraszyc tym jezem
> :(((((((((((((

Głównie ze względu na dobro jeża :)))
Proponuję podnieść wątek wyżej, bo od scrolla już palec boli.
A temat na zimę faktycznie świetny :)

Pozdrawiam
Ewa

23. Data: 2003-10-04 12:56:29

Temat: Odp: czy warto zamawiać?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:blmd9n$orv$...@n...news.tpi.pl...

> Proponuję podnieść wątek wyżej, bo od scrolla już palec boli.

No przynajmniej jedna, ktora cokolwiek zrozumiała :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

24. Data: 2003-10-04 14:15:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> No przynajmniej jedna, ktora cokolwiek zrozumiała :-))))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
:)
ten aspekt nie przyszedl mi do glowy
:)
pl_rec_ogrody i inne grupy odbieram bramka na www.newsgate.pl
polega to na odbieraniu poczty
a pozniej offline czytam
kasuje lub dorzucam cos swoje 3 grosze
:)
nie "widze" calego watku tylko ostatnia porcje e-maili
:)

25. Data: 2003-10-04 16:18:19

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:007f01c3890f$13a98f60$9b7c63d9@d3h6c1...
> [...]
> kasuje lub dorzucam cos swoje 3 grosze
> :)
> nie "widze" calego watku tylko ostatnia porcje e-maili

Jezeli jednak ma się cały wątek to bardziej z sensem można rozmawiac.
I piany można dostać gdy trzeba pzrewinąc 400 listów by dowiedziec sie, że
ktoś napisał tylko list o Twojej nodze w szpilce! :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

26. Data: 2003-10-04 16:57:37

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Jezeli jednak ma się cały wątek to bardziej z sensem można rozmawiac.

To jest sluszne tylko w przypadku, kiedy ktos odpowiada nie piszac, na co
odpowiada. A tak, to mozna zawsze z sensem (choc to na naszej grupie
nie zawsze jest praktykowane :-))) ).

> I piany można dostać gdy trzeba pzrewinąc 400 listów by dowiedziec sie, że
> ktoś napisał tylko list o Twojej nodze w szpilce! :-(

Dlatego przerzuc sie na listy posortowane wedlug daty, a nie wedlug watkow.
Albo w Yools-->Options-->Maintenance zaptaszkuj sobie "Delete news messages
*** days after being downloaded" (czy jak to tam wszystko masz po polsku),
gdzie za *** wstawiasz jakas niewielka liczbe, np. 7.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

27. Data: 2003-10-04 17:00:47

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Dlatego przerzuc sie na listy posortowane wedlug daty, a nie wedlug watkow.
> Albo w Yools [...]

Tools, rzecz jasna (Narzedzia). Te cholerne klawisze sa tak blisko siebie,
ze spracowane w ogrodzie palce nie zawsze trafiaja we wlasciwe :-)

Pozdrowienia,
Michal

28. Data: 2003-10-04 17:58:10

Temat: Re: Odp: czy warto zamawiać?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> I piany można dostać gdy trzeba pzrewinąc 400 listów by dowiedziec
> sie, że ktoś napisał tylko list o Twojej nodze w szpilce! :-(

Ty, weź i skorzystaj z porządnego czytnika niusów, co? A nie
wybrzydzaj na długość wątków... Żeby nie być gołosłownym to polecam z
całego serca Forte Agenta. Albo takie XNews...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien w portowym barze mixer
Wymawiał stale zamiast ,,x'' -- ,,r''.

29. Data: 2003-10-04 18:58:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ty, weź i skorzystaj z porządnego czytnika niusów, co? A nie
> wybrzydzaj na długość wątków... Żeby nie być gołosłownym to polecam z
> całego serca Forte Agenta. Albo takie XNews...
:)
albo niech powie w czym problem
hehe
wedlug mnie
Januszek sam powinien dobrowolnie siac na jeza
:)

30. Data: 2003-10-04 20:13:03

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wedlug mnie
> Januszek sam powinien dobrowolnie siac na jeza

A ja się akurat z Januszem zgadzam. Z "trendów w ogrodach" dałoby się
wykroić minimum pięć porządnych odrębnych wątków.
A tak - bałagan i tyle ;-)

Pozdrawiam porządnicko
bałaganiarz - Ewa

to co z tymi debami?