na balkon

11. Data: 2000-04-11 10:11:17

Temat: kiermasz
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

No niestety, na Z to Z nie bylam i nie moge porownac :-(. szkoda, ze cie
nie bylo. bylbys moze jedynym producentem, ktory sprzedawalby roze z
nazwa odmianowa! wiekszosc probowala mi wetknac roze jako czerwone albo
herbaciane! a jeden z gosci przerobil Nine Weibull na Nine Kleinblod!!!!
Dorota
PS. kiermasz OK, mozna bylo wybrac ciekawe byliny. krzewom
nieszczegolnie sie przygladalam, ale zaluje, ze nie kupilam rozanecznika
jakuszimanskiego. kosztowal 120 zlotych i juz braklo mi gotowki. cala
organizacja moglaby byc lepsza. strasznie ciasno, lud sie klebi i depcze
sobie po nogach, sprzedawcy scisnieci i jak na zlosc najwiecej miejca
mieli akwizytorzy jakich debilnych produktow bynajmniej niezwiazanych z
ogrodnictwem!!!!
Dorota

12. Data: 2000-04-11 10:11:18

Temat: Re: kiermasz
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Witaja Wiesiu. moja nowa piwonia wedlug obrazka ma byc bardzo jasno
rozowa, z ciemna nasada platkow, kwiaty dosc pelne ale odslaniajace
srodek z precikami.
nie wykopuj swojej piwonii!! moze ona tak jak piwonia chinska, potrafi
zakwitnac dopiero po paru latach? moze to ma cos wspolnego z glebokoscia
sadzenia?
Pozdrawiam serdecznie
Dorota

13. Data: 2000-04-11 12:49:10

Temat: Odp: kiermasz
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Po rozaneczniki zapraszam do Lodzi. Masz tu dwoch sporych producentow.
Najwiekszego w Polsce Ciepluche i mojego sasiada - Kowalczyk. Daj znac, ze
jedziesz a ja Cie odbiore i oprowadze :-)
Nie wiem jak duzy byl ten Twoj rozanecznik, ale cena jest zabijajaca.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

14. Data: 2000-04-12 08:52:39

Temat: Re: Odp: kiermasz
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Rozanecznik byl chyba dosc duzy, jak na ten gatunek. siegal mi za
kolana, wygladal ladnie, mial paki kwiatowe. dzieki za zaoferowana pomoc
w znalezieniu szkolek! jest calkiem mozliwe, ze skorzystam, bo dojrzewam
juz do tego, zeby wymarzonych roslin szukac po calej Polsce...:-)).
Pozdrawiam
Dorota

15. Data: 2000-04-12 11:42:10

Temat: Re: Odp: Odp: na balkon
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> Tzn. chodzilo mi o to, czy to pnacze zostaje z roku na rok. A czy juz
> kwitlo?

Czy zostaje, to sie okaze, a qwikac jeszcze nie moglo, bo dopiero bede je
wysiewac :]

Pozdrawiam,
robal.

16. Data: 2000-04-12 13:31:47

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...

> PS. kiermasz OK, mozna bylo wybrac ciekawe byliny. krzewom
> nieszczegolnie sie przygladalam, ale zaluje, ze nie kupilam rozanecznika
> jakuszimanskiego. kosztowal 120 zlotych

Zaczelam myslec - ile ten rózanecznik mial wzrostu? W zeszlym roku na
wystawie widzalam kwitnace, rozgalezione, jakies 40-50 cm za 50 zl?
A "zwykle" rododendrony w sklepie ogladalam wczoraj - 16 zl ...

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2000-04-12 13:33:22

Temat: Odp: Odp: Odp: na balkon
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...

> Czy zostaje, to sie okaze, a qwikac jeszcze nie moglo, bo dopiero bede je
> wysiewac :]

WYSIEWAC? Czy to aby na pewno powoj-nik? A moze powój?

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2000-04-12 23:33:06

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> wystawie widzalam kwitnace, rozgalezione, jakies 40-50 cm za 50 zl?
> A "zwykle" rododendrony w sklepie ogladalam wczoraj - 16 zl ...

To sa zdecydowanie rozsadniejsze ceny.

19. Data: 2000-04-13 11:17:20

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: na balkon
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> WYSIEWAC? Czy to aby na pewno powoj-nik? A moze powój?

Napisane jest powojnik. A som nasionka.

Pozdrawiam,
robal.

20. Data: 2000-04-13 11:23:15

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisane jest powojnik. A som nasionka.
>
> Pozdrawiam,
> robal.

A napisali jaka to odmiana, moze nazwa lacinska, bo rzeczywiscie ja tez nie
widzialem nasion powojnika w sprzedazy. Powoj owszem (jednoroczny). Chyba
nastepna skucha ze strony handlarzy.
pozdrowka
Jarek

podsikane iglaki
datura
pecherznice i forsycje oraz modrzewie i swierki srebrne
Nasiona sosny czarnej
Fuksje chorują