kobieca kobieta, stereotypy i feminizm

181. Data: 2003-03-26 08:51:23

Temat: Re: kobieca kobieta, stereotypy i feminizm
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> Rozrzedzi? No ja tu mam ochotę zagęszczać, bo widzę, że spontana na grupie
> spadła do poziomu zera bab-solute-nego :]

to co jedni uważają za spontanę, inni - za żenujący poziom. Dotychczas
ceniłam grupę za to, że nie pojawiały się na niej osoby Twojego pokroju.

> Osobiście lubię bardziej termin 'palcówki' :]

palcówki to takie cwiczenia muzyczne, coś w rodzaju gam i pasaży, tylko
krótsze ;)

boniedydy

182. Data: 2003-03-26 09:38:22

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Mar 2003 20:49:00 +0100 I had a dream that LPoD
<c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> wrote:
>Ludzie! Ja Was bardzo proszę - miejcie czasami jakiś
>zdrowy dystans do samych siebie...

Oj na tej grupie w wielu przypadkach to niestety nie jest możliwe.

183. Data: 2003-03-26 09:40:31

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Mar 2003 09:47:08 +0100 I had a dream that boniedydy
<b...@z...pl> wrote:
>Jedynie ten o tunelu jest jaki-taki. Pozostałe są kompletnie niesmieszne.

Ale zacięcie będziesz bronić się twierdząc, że masz bardzo rozwinięte
poczucie humoru itd. Przejrzyj na oczy i zamiast oskarżać innych
o wyimaginowane rzeczy, przyjrzyj się sobie.
Mnie tamte dowcipy mało śmieszyły, ale to z tego względu, że je już znałem...

184. Data: 2003-03-26 09:42:22

Temat: Re: Odp: kobieca kobieta, stereotypy i feminizm
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Mar 2003 07:45:44 +0100 I had a dream that Marta <m...@w...pl> wrote:
>Grzegorz Janoszka zademonstrował tu poczucie humoru polegające na
>ośmieszaniu i próbach poniżenia osób z którymi "dyskutował" - stąd moje
>złośliwe (mam nadzieję, że to było widać ;-)) porównanie.
>Mam nadzieję, że w miarę jasno wyjaśniłam - md.

Przepraszam, ale kogo ja ośmieszałem czy poniżałem?

Ja wiem, że jak ktoś nie zrozumie posta, to może wyciągnąć różne dziwne
wnioski, ale w przypadku niezrozumienie zawsze można zapytać jakiejś
osoby, które zrozumiały (a takie na grupie też są) zamiast obrażać się.

Poza tym prawdziwa cnota krytyk się nie boi.

185. Data: 2003-03-26 09:44:01

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Mar 2003 16:19:03 +0100 I had a dream that labradford
<l...@i...pl> wrote:
>jakim
>hmmm... a jaki masz cel powtarzajac te sama "opinie" pod juz niemal kazdym
>postem w tym watku ???
>mam wrazenie, ze jakis twoj "wrzod" nieopatrznie zostal dotkniety i daje
>znac o sobie...

Dokładnie. Ale czasem nie bądź szczera, bo tutaj jest bardzo niemile
widziane, niektórych po prostu prawda bardzo w oczy kole.

186. Data: 2003-03-26 09:50:52

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Mar 2003 18:16:58 +0100 I had a dream that puchaty <p...@w...pl>
wrote:
>Niech sobie koleś myśli co chce. Ale jeśli pisze o mnie:
>"Zdominowany feminista" nie podając swoim zwyczajem żadnych sensownych
>argumentów zasłaniając się dodatkowo "specyficznym poczuciem humoru" musi
>się liczyć z tym, że spotka się z równie "specyficznym poczuciem humoru"
>obrażanych.

Bardzo przepraszam puchatego i Sowę (nomen omen brak odwagi nie pozwala
im się podpisać normalnie) za ich nieudane życie i frustracje, które
powodują u nich te wycieki jadu i pustej zaślepionej złości.

Starałem się być miły, ale widzę, że pewne osobniki są niereformowalne,
tzn. czyjaś szczerość, beztroska, prawda itd tak ich bolą, że wolą
dokopać i zgnoić tamtego, żeby tylko na ich tle nie wyglądał na zbyt
szczęśliwego.

187. Data: 2003-03-26 10:06:03

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości news:

> Ale zacięcie będziesz bronić się twierdząc, że masz bardzo rozwinięte
> poczucie humoru itd. ]

No właśnie. Dlatego mnie te dowcipy nie śmieszą, nie potrafisz tego
zrozumieć?

boniedydy
:-D

188. Data: 2003-03-26 10:07:26

Temat: Odp: kobieca kobieta, stereotypy i feminizm
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:

> [...]
> tzn. czyjaś szczerość, beztroska, prawda itd tak ich bolą, że wolą
> dokopać i zgnoić tamtego, żeby tylko na ich tle nie wyglądał na zbyt

Jak to się nazywało, ten rodzaj szczęścia, który posiadasz? Szczęśliwa
niewiedza, czy jakoś tak?

boniedydy

189. Data: 2003-03-26 10:16:50

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boniedydy wrote:

> to co jedni uważają za spontanę, inni - za żenujący poziom.

Mimo mocnego stylu Z.Boczek ma spora celnosc w wylapywaniu plamek na
krysztalowym wizerunku piszacych. Tolerancja polega równiez na
tolerowaniu cudzego stylu wypowiedzi- nawet jesli kpiaca, przesmiewcza i
mocno przejaskrawiajaca. Styl specyficzny ale czy rzeczywiscie 100%
zenujacy? IMHO np. nie. Wystarczy troche dystansu do sposobu wyrazania
mysli i mniej bedzie razil.

> Dotychczas
> ceniłam grupę za to, że nie pojawiały się na niej osoby Twojego pokroju.

Hihi... Biorac pod uwage, ze Twoj dyskutant równiez ma tu swój staz...
pzdr
agi

PS
Nie chce sie czepiac ale osobiste wycieczki typu "osoby Twojego pokroju"
nie wydaja mi sie na miejscu na grupie dyskusyjnej. Kazdy pisze w swoim
stylu, jeden w sposób mniej antagonistyczny do innych , inny bardziej.
Mozna zwrócic komus uwage jesli w naszych oczach przekracza pewne normy
ale czy trzeba to robic w tak niemily sposób?

190. Data: 2003-03-26 10:16:51

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> [...]
> im się podpisać normalnie) za ich nieudane życie i frustracje, które
> powodują u nich te wycieki jadu i pustej zaślepionej złości.

Grzegorz, nie przepraszaj mnie za moje życie. Nie ma powodu byś czuł się
winny!

> Starałem się być miły, ale widzę, że pewne osobniki są
> niereformowalne,

W którym miejscu starałeś się być miły?

> tzn. czyjaś szczerość, beztroska, prawda itd tak ich bolą, że wolą
> dokopać i zgnoić tamtego, żeby tylko na ich tle nie wyglądał na zbyt
> szczęśliwego.

Myślę Grzegorz, że Ty o czym innym myślisz a o czym innym piszesz.
Zauważ jednak, że nie jestem w stanie ocenić tego na ile jesteś beztroski,
szczęśliwy
jak tylko po tym, co piszesz. Skoro dodatkowo głosisz jakieś poglądy, które
dyskredytują adwersarzy to musisz się liczyć z tym, że będą chcieli znać
tego powody.
Zasłanienie się poczuciem humoru lub beztroską jest żenujące.

Piotr Czyż / puchaty

Wiosenna propozycja...
Czy to normalne u facetów? :(
Pożegnanie z Sokratesem.
NIGDY nie zapomnisz realnosci tego przedstawienia !!!
co za życie