kuchenka gazowa

1. Data: 2002-05-07 12:45:22

Temat: kuchenka gazowa
Od: "Katarzyna Michoń" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś mógłby mi poradzić w kwestii zakupu kuchenki gazowej?
muszę kupić nową a zupełnie nie wiem jaka będzie najlepsza, dzięki za pomoc

1. Data: 2002-05-07 12:52:26

Temat: Odp: kuchenka gazowa
Od: "Katarzyna Michoń" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jakie np.mogą być bajery?
Użytkownik Agusiek <A...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ab8iji$g52$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-05-07 12:53:19

Temat: Re: kuchenka gazowa
Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktoś mógłby mi poradzić w kwestii zakupu kuchenki gazowej?
> muszę kupić nową a zupełnie nie wiem jaka będzie najlepsza, dzięki za
pomoc

Ja niedawno kupilam babci kuchenke Wrozamet - Mastercook i bardzo sobie
chwale. Piekarnik tez jest gazowy (taki chcialam). Prosta w eksploatacji,
piekarnik szczelny, swietnie grzeje, ciasta pieknie wychodza. Ma elektryczny
zapalacz. I ma cos, co bylo dla mojej babci bardzo wazne: blokada gazu. Gdy
nagle palnik zgasnie, doplyw gazu jest automatycznie odcinany, wiec nie ma
niebezpieczenstwa zatrucia, czy nie daj Boze wybuchu. To dziala, przekonalam
sie osobiscie. Jedyna wada to ze przy zapalaniu trzeba dluzej przytrzymac
wduszony kurek, co mi nie przeszkadza, ale moja babcie denerwuje. A tak
ogolnie to polecam polskie wyroby - uwazam, ze sa solidne i nie ma problemow
potem z serwisem, jak cos.
Mapetka

1. Data: 2002-05-07 12:56:36

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-07 12:56:45

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agusiek wrote:

> [...]
> 220, a co do piekarnika to ilosc bajerów w nim juz zlależy od kieszeni.

Podzielam opinię ;-). Też takową posiadam :-) (tzn. góra - gaz,
piekarnik - prąd).
--
Gosia

1. Data: 2002-05-07 12:58:01

Od: "Katarzyna Michoń" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie lepiej jedno i drugie na gaz?
Użytkownik Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@h...pl...

1. Data: 2002-05-07 13:15:07

Temat: Re: Odp: kuchenka gazowa
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> zwykłe

już tu była dyskusja o wyższości Wielkiejnocy nad Bożonarodzeniem, czyli
prąd czy gaz.
Ja byłem zwolennikiem gazu z dodatkiem prądu ;-) Problem energetyczny.
Jak nie masz specjalnego kabla do kuchenki na 25A, a jeszcze lepiej tak
jak ma mój szef, na sieć trójfazową, to masz za słaby piekarnik. W mojej
kuchence (kompletnie gazowa) jest dodatkowo elektryczna góra, 2.2kW,
czyli tyle, co mają kuchenki elektryczne podłączane to normalnego
gniazdka W SUMIE.

A bajery to np. dmuchawa pozwalająca na pieczenie na kilku piętrach
jednocześnie, termometr, rożen, wysuwana szuflada, dwie strefy
(pieczenie i "dogorywanie"). No i szerokość kuchni też gra rolę. Moja ma
60cm. A chciałbym taką, co ma 90, ale miejsca nie ma :-(
Z tych bajerów, to mam tylko dmuchawę i bardzo sobie chwalę. Termometr
by się przydał, bo gazowe nie mają takiej dobrej stabilizacji
temperatury (tu zaleta elektrycznego). Brakuje mi też regulacji mocy
spirali elektrycznej, tu też by się coś przydało.

Waldek

1. Data: 2002-05-07 13:46:25

Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dla mnie najwygodniejszym rozwiązaniem jest kuchnka z płytą gazową i
> piekarnikiem elektrycznym. Płyta może być też pół na pół - idzie na zwykłe

to zalezy, jaka kto ma instalacje w domu. Ja mam jeszcze przedwojenna,
jednofazowa, wiec u mnie elektryczny piekarnik by nie przeszedl, bo
musialabym wtedy wylaczac bojler, nie moglabym prac w czasie gotowania itp.
ale to tylko taki moj specyficzny przypadek.
M.

1. Data: 2002-05-07 15:02:16

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Michoń" <k...@e...com.pl> napisał w
wiadomości news:ab8io1$jpl$1@news.onet.pl...
> a jakie np.mogą być bajery?

Polecam lekturę stronki http://www.amica.com.pl/ dużo fajnych rzeczy się
można dowiedzieć, a z tego co mi wiadomo to cześć modeli działa na zwykłe
220 (czyli wtyka się do zwykłego kontaktu i po kłopocie)...

Pozdrawiam, Aga

P.S. A z przydatnych bajerów: termoobieg, regulacja temperatury,
programowanie (fajne jak się wie o której się do domu wróci ciepła potrawa
na człowieka czeka... mniam), rozno czy rożen (nigdy nie wiem jak :(( ), no
i zabezpieczenia palników gazowych....

1. Data: 2002-05-07 16:35:41

Od: "piotr-ek" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a nie lepiej jedno i drugie na gaz?

Jak masz możliwość podłączenia do prądu to nie ma innej alternatywy.

*p*
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

jeszcze o zimnych sosach thx
kuchenka mikrofalowa
mozzarella
Muzyka sprzyja gotowaniu?
Chłodnik botwinkowy "pychotka" z strony Knora