kuchnia gazowo elektryczna a ulga

1. Data: 2001-12-07 17:30:05

Temat: kuchnia gazowo elektryczna a ulga
Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kupując kuchenkę elektryczno-gazową w styczniu będzie mozna jeszcze
skorzystać z ulgi? Nie wiem, czy bardziej się opłaca wziąć ww. tym miesiacu
na raty, czy kupić za pół roku za gotówkę... (Rozumiem, że na kuchnię całą
elektryczna ulga w ogóle nie przysługuje)
Pozdrawiam
Ania z Wałcza

1. Data: 2001-12-08 15:20:26

Temat: Re: kuchnia gazowo elektryczna a ulga
Od: Magda <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"domańczak" wrote:
> Czy kupując kuchenkę elektryczno-gazową w styczniu będzie mozna jeszcze
> skorzystać z ulgi?
Tzw. ulga remontowa w którą możesz wrzucić tę kuchenkę zostaje w 2002 wiec nie ma
problemu.
Likwidacji ulega ulga na zakup mieszkania lub domu lub jego budowę.

>Nie wiem, czy bardziej się opłaca wziąć ww. tym miesiacu
> na raty, czy kupić za pół roku za gotówkę... (Rozumiem, że na kuchnię całą
> elektryczna ulga w ogóle nie przysługuje)
Skąd taka informacja ?
Odliczać mozesz całość wydatku jeśli mieści sie w 3-letnim limicie ( 2000-2002 )
chyba jest to około 20 tys. ,a od tego odliczasz 19 %.
Natomiast gdybyś kupiła gazową to masz jakiś większy limit wydatków -jaki nie wiem ,
bo osobiście wolę płytę vitroceramiczną.

> Pozdrawiam
ja też
> Ania z Wałcza
magda

1. Data: 2001-12-10 09:07:05

Temat: Odp: kuchnia gazowo elektryczna a ulga
Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@w...pl...
> Tzw. ulga remontowa w którą możesz wrzucić tę kuchenkę zostaje w 2002 wiec
nie ma problemu.
> Likwidacji ulega ulga na zakup mieszkania lub domu lub jego budowę.

rzeczywiscie kuchenek z plyta ceramiczna nie mozna odliczac. Tez sie
dowiadywalam, mam tylko taka (nie mam gazu w mieszkaniu). Niestety, odliczac
mozna tylko gazowa.

pozdrawiam
satia

1. Data: 2001-12-10 10:19:29

Od: "Arek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co ja wiem mozna odliczyc gazowa i elektryczna.
A.

1. Data: 2001-12-10 12:22:05

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arek <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v22ab$m01$...@n...ipartners.pl...
> z tego co ja wiem mozna odliczyc gazowa i elektryczna.
> A.

gazowa tak, gazowo - elektryczna pewnie też, ale elektryczna nie. Kupilam
sobie elektryczna i już sie dowiadywalam. Niestety.
satia

1. Data: 2001-12-10 13:05:05

Od: "Arek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam plyte gazowa - mozna odliczyc
piekarnik elektryczny osobno - tez mozna
slyszalem, ze plyte ceramiczna tez mozna, ale nie mam, nie pytalem o nia w
US, wiec nie bede sie spieral.
pozdrawiam
Arek

1. Data: 2001-12-10 20:20:14

Od: "GryQ" <g...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

> slyszalem, ze plyte ceramiczna tez mozna, ale nie mam, nie pytalem o nia w
> US, wiec nie bede sie spieral.

Sama plyte elektryczna - nie wiem, natomiast calosc kuchenki
(plyta+piekarnik) wg interpretacji jednego z US jak najbardziej.

GryQ

1. Data: 2001-12-11 07:51:45

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GryQ <g...@g...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c15180e$...@n...vogel.pl...

> Sama plyte elektryczna - nie wiem, natomiast calosc kuchenki
> (plyta+piekarnik) wg interpretacji jednego z US jak najbardziej.

hehe, niezle, bo wlasnie kupilam wolnostojaca kuchenke z plyta elektryczna i
w g mojego US - absolutnie nie mozna - mozna tylko instalacje gazowe.

pozdrawiam
satia

1. Data: 2001-12-11 09:12:26

Od: "Peter" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> hehe, niezle, bo wlasnie kupilam wolnostojaca kuchenke z plyta elektryczna
> w g mojego US - absolutnie nie mozna - mozna tylko instalacje gazowe.

Oczywiscie, ze mozna. Sam to zrobilem juz jakis rok temu. Kuchenka to
kuchenka. Najwaznieksze, ze jest to urzadzenie montowane "na stale"
Pozdrawiam
Piotrek

1. Data: 2001-12-11 09:21:59

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Peter <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v4j9o$pn0$...@s...futuro.pl...
> Oczywiscie, ze mozna. Sam to zrobilem juz jakis rok temu. Kuchenka to
> kuchenka. Najwaznieksze, ze jest to urzadzenie montowane "na stale"
> Pozdrawiam
> Piotrek

z tego wynika, ze osoby udzielające informacji w US guzik wiedzą. Ta sama
osoba powiedziała mi o innych rzeczach podlegajacych lub nie oliczeniu.
Czyli ze musze zadzwonic do kolejnego US i zapytac. Tamci wyraxnie pisali o
instalacjach gazowych i gazowo elektrycznych (mowili, ze jesli jest
pikarenik i plyta gazowa - to mozna, mozna tez jak piekarnik jest
elektryczny i plyta gazowa - mozna (nie pytalam o plyte gazowo-elekryczna),
natomiast w momencie, gdy zestaw jest elektryczny - nie mozna. Powiedzieli,
ze to jest urzadzenie elektryczne jak telewizor - mozna podlaczyc i
odlaczyc. Z gazem jest inaczej. Tyle powiedzieli. Wiec nie mam FV na te
kuchenke. Tym bardziej ze w sklepie te zpowiedzieli "nie odliczy pan" (to do
mojego TŻ). Nie wiem, skad wiec sa takie psrzeczne informacje. Widac
przepisy tego nie reguluja tylko interpretacje.
Ale warto sie dokladnie dowiedziec.

pozdrowki
satia

Tartak