masaz szczotka "spasiony jez" - jak dlugo?

1. Data: 2003-04-16 21:36:41

Temat: masaz szczotka "spasiony jez" - jak dlugo?
Od: "bambi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie

pytanie do dziewczyn, ktore uzywaja szczotki zwanej chyba "spasionym jezem"
i zauwazyly efekt redukcji celulitu:

jak dlugo sie masujecie? Zakladajac codzienne sesje - ile minut na kazda
noge?

Bede wdzieczna za wszelkie sugestie, bo nie wiem, co robie zle, albo slepa
jestem, albo mam wybitnie oporna pomarancze :> Kolce ze szczotki wypadaja, a
ona niewzruszona...

Basia

1. Data: 2003-04-16 21:56:48

Temat: Odp: masaz szczotka "spasiony jez" - jak dlugo?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja masuję się praktycznie co drugi dzień, średnio cztedy razy w
tygodniu. Pół godziny. Po 15 minut na każdą stronę ciała. Masuję
głównie pośladki, biodra i uda. I tak już od ponad pół roku:-) A efekty
widać i talia się wyszczupliła od tego machania rączką:-)) I cały czas
śłuży mi pierwszy "jeż" ":-) Ale coś też ostatnio gubi sporo kolców,
trzeba będzie sobie sprawićnowego...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-04-17 07:29:50

Temat: Re: Odp: masaz szczotka "spasiony jez" - jak dlugo?
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka wrote:

> [...]
> widać i talia się wyszczupliła od tego machania rączką:-)) I cały czas
> śłuży mi pierwszy "jeż" ":-) Ale coś też ostatnio gubi sporo kolców,

Hmm...dziewczyny...a jak ten "jeż" dokładnie wygląda?
Może bym sobie kupiła.

Pozdrawiam,
Mich'ata

1. Data: 2003-04-17 08:15:44

Od: "bambi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał

> Hmm...dziewczyny...a jak ten "jeż" dokładnie wygląda?
> Może bym sobie kupiła.

Jez w gigantycznym pomniejszeniu z boku wyglada tak:

|)

(na lepszy pomysl nie wpadlam :>)
przy czym kreseczka pionowa to drewniany owal, na ktorym zamocowana
jest kopulka ze sztucznego tworzywa - nawias, w ktorym z kolei tkwia
drewniane wypustki-bolce (na rysunku brak) i wlasnie nimi sie
masujemy. Kup sobie kosztuje kolo 13 zl i jest w Rossmanie.

Basia

1. Data: 2003-04-17 09:11:26

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

bambi wrote:

> [...]
> drewniane wypustki-bolce (na rysunku brak) i wlasnie nimi sie
> masujemy. Kup sobie kosztuje kolo 13 zl i jest w Rossmanie.

Bardzo obrazowo:)) Dziękuję:)
Chyba toto nawet widziałam, tylko nie wyraqziłam jakiegoś większego
zainteresowania.
Mówicie, że skutkuje...cóż zobaczymy:)
A aa...i pytanko: masujemy na sucho?na mokro? z jakimś żelem anty? czy
bez?

Pozdrawiam,
Mich'ata

1. Data: 2003-04-17 10:55:32

Temat: Odp: Odp: masaz szczotka "spasiony jez" - jak dlugo?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A aa...i pytanko: masujemy na sucho?na mokro? z jakimś żelem anty?
czy
> bez?

jka masuję najczęściej podczas mycia pod prysznicem. Namydlam nóżki
mydłem i do roboty:-) A czasami na sucho po wysmarowaniu się oliwką...

a oto zdjęcie

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/cens
ura.php?tsid=1&csid=7ec5bcbb22c44ddbf3
717352a0c6c1be&cmd=details&itemid=2921